xHenrik Skrevet 22. juli #81 Skrevet 22. juli Strigiformes skrev (31 minutter siden): Det skulle det vært! Hadde aldri hatt sex med et menneske som har hiv om jeg hadde visst om det. Og ikke opplyse om dette er ren skjær egoisme! Håper virkelig mennesker som har HIV er anstendige nok til å opplyse om det. Det er omtrent umulig å smitte noen om man går på medisiner og bruker kondom. Dersom man skulle ha meldeplikt for HIV burde man også hatt det for andre sykdommer (som f.eks. kjønnsvorter). Såfremt man får påvist HIV, så er ikke det en verre sykdom enn diabetes.
Strigiformes Skrevet 22. juli #82 Skrevet 22. juli xHenrik skrev (1 time siden): Det er omtrent umulig å smitte noen om man går på medisiner og bruker kondom. Dersom man skulle ha meldeplikt for HIV burde man også hatt det for andre sykdommer (som f.eks. kjønnsvorter). Såfremt man får påvist HIV, så er ikke det en verre sykdom enn diabetes. Det er ditt syn. Jeg forbeholder meg retten til å ha mitt eget. Alle kjønnssykdommer burde man si ifra om på forhånd. Synes noe annet er ekstremt egoistisk. Jeg har aldri hatt en eneste kjønnssykdom, og håper jeg aldri får det 🤞 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #84 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 14.7.2026 den 17.13): Ikke ha sex på de første datene, folkens! Sånn, problemet løst. Anonymkode: abe44...acf Dette gjør 90% av kvinner og de kommer ikke til å stanse. Lykke til med å stoppe det! Anonymkode: ac45b...2b0
AnonymBruker Skrevet 6. august #85 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 14.7.2026 den 17.23): Aldri ligg med noen som ikke har testet seg. Anonymkode: 24f08...0ba Men hvordan vet man at de ikke lyver om testen? Anonymkode: 81c66...87a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå