AnonymBruker Skrevet 20. juli #41 Skrevet 20. juli Bortkastet liv for meg er mennesker som er bitre, misunnelige og sjalu på alt og alle rundt seg. Anonymkode: 33da7...d18
AnonymBruker Skrevet 20. juli #42 Skrevet 20. juli Hvis det er det (gaming) som gir personen glede og underholdning og som han/hun har virkelig lyst å holde på med. er det jo ikke bortkastet for DEM. Andre kan jo ikke bestemme hva som er "verdifullt" når det kommer til ting man gjør her i livet. Det jeg mener er et bortkastet liv, er folk som starter å bruke narkotika fra ung alder, blir tungt avhengige narkomane, går på gata, klarer ikke beholde et sted å bo eller en jobb, selger kroppen sin for å få penger til stoff.... altså det livet der. Det finnes ingenting meningsfullt med det, og det er fullstendig bortkastet. Anonymkode: 0feed...954
Stacy__ Skrevet 24. juli #43 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2026 den 11.54): Er det en livsstil du mener kvalifiserer til merkelappen "bortkastet liv"? F.eks hvis en mann sitter og gamer hele dagen i stedet for å jobbe og stifte familie. Vil du kalle det et bortkastet liv? Anonymkode: 92cec...c08 Jeg tenker at det er en selv som avgjør om livet sitt er bortkastet eller ikke. Det er mange ulike meninger om hva som er riktig måte å leve livet sitt på. Jeg tenker at det er opp til hver enkelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå