AnonymBruker Skrevet 30. august #21 Skrevet 30. august Fjerner dun i ansiktet med en øyenbrynskniv. Gjort det de siste 10 årene. Tenker jeg vil ta eventuelle stive hår med pinsett når de dukker opp. Anonymkode: 1e3f3...86d
AnonymBruker Skrevet 6. september #22 Skrevet 6. september Etter å ha kjøpt flere ladyshavere og slitt ut utallige barberblader og høvler, så kjøpte jeg en barbermaskin for menn. Den fungerer til barten og alle hår på haken. Går over hver morgen i morgenstellet. Anonymkode: e3140...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #23 Skrevet 7. september Ville ikke begynt å fjerne hår i ansikt da det blir tykkere og sortere hår av det. Anonymkode: fb32e...0f0
AnonymBruker Skrevet 7. september #24 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ville ikke begynt å fjerne hår i ansikt da det blir tykkere og sortere hår av det. Anonymkode: fb32e...0f0 Det er en gammel myte som ikke stemmer!!! For noe tøv!!!! Anonymkode: 6c4c9...31b 3
AnonymBruker Skrevet 7. september #25 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er en gammel myte som ikke stemmer!!! For noe tøv!!!! Anonymkode: 6c4c9...31b Jeg har fått tykkere, stivere og mye sortere hår på bena etter at jeg barberte de. Skulle ønske jeg aldri gjorde det. Anonymkode: fb32e...0f0
AnonymBruker Skrevet 7. september #27 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har fått tykkere, stivere og mye sortere hår på bena etter at jeg barberte de. Skulle ønske jeg aldri gjorde det. Anonymkode: fb32e...0f0 Jeg har med årene fått stadig mer tykke og sorte hår på lårene, på tross av å aldri ha barbert der. Fra bikinilinjen og ned til baksiden av låret. Gradvis større område. For en stund siden barberte jeg området for første gang. De dunene som ble truffet av høvelen dengang, kommer fortsatt ut igjen som dun. Har fått stadig flere tykke hår på haka og overleppa også. For 20 år siden hadde jeg ett hår på haka og ett på underarmen som var tykt og mørkt. Det på underarmen er fortsatt bare det ene, hårene på haka har økt etter at jeg ble 35, tror jeg. Nå er jeg 41. Så mulig det stemmer for andre at det blir verre av å barbere, men for meg har det blitt verre uten å barbere eller nappe også, så for meg stemmer det ikke. Anonymkode: 80a8a...9a7
AnonymBruker Skrevet 7. september #28 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har fått tykkere, stivere og mye sortere hår på bena etter at jeg barberte de. Skulle ønske jeg aldri gjorde det. Anonymkode: fb32e...0f0 Hår er dødt. Det vet ikke hva du gjør med det. Det bare virker tykkere når det blir kappet tvers av. Anonymkode: bbe83...96a 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #29 Skrevet 7. september Jeg bruker ansiktsepilator. Bruker den ca hver 3-4 uke. Hvis det kommer noen strie buster før det har gått 3-4 uker tar jeg de med pinsett. Barbere i ansiktet kommer jeg aldri til å starte med. Orker ikke tanken på å måtte barbere meg hver morgen, for det er det som blir resultatet om man først starter med det… Jeg har innfunnet meg med at jeg har litt mustasje, sånn får det bare være. De er mye og dunete, og ikke skjegg som andre kvinner får etter å ha startet med høvel. Snakk om å pisse i buksa for å holde varmen! Anonymkode: 45eac...673
AnonymBruker Skrevet 7. september #30 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg bruker ansiktsepilator. Bruker den ca hver 3-4 uke. Hvis det kommer noen strie buster før det har gått 3-4 uker tar jeg de med pinsett. Barbere i ansiktet kommer jeg aldri til å starte med. Orker ikke tanken på å måtte barbere meg hver morgen, for det er det som blir resultatet om man først starter med det… Jeg har innfunnet meg med at jeg har litt mustasje, sånn får det bare være. De er mye og dunete, og ikke skjegg som andre kvinner får etter å ha startet med høvel. Snakk om å pisse i buksa for å holde varmen! Anonymkode: 45eac...673 Jeg har både vokset, nappet og barbert barten opp gjennom. Hårene midt på overleppa forblir myke, lysere og vokser seg lange, de på kantene forblir stive, tykke og mørke. Dette er uavhengig av behandlingen de får. Voksen tar ikke de harde, derfor må de nappes. Tidligere ble de barbert en sjelden gang når jeg hadde forsømt dem i noen dager. Samme erfaring gjelder resten av ansiktet og kroppen - håret endrer seg ikke. Når det er sagt unngår jeg så godt jeg kan å barbere myke hår da jeg alltid er redd dette er gangen de plutselig blir harde. Anonymkode: 71345...404
AnonymBruker Skrevet 7. september #31 Skrevet 7. september Hvorfor er det ikke noen av dere som fjerner har på riktig måte hos hudpleier? Anonymkode: 077e0...71e
AnonymBruker Skrevet 7. september #32 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det ikke noen av dere som fjerner har på riktig måte hos hudpleier? Anonymkode: 077e0...71e Har ikke råd/syns ikke jeg kan ta meg råd til det. Har ikke så sprek økonomi. Anonymkode: 80a8a...9a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå