AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg er dame 50+ og har fått mere hår på overleppen. Hvordan fjerner dere ansikthår? Anonymkode: 873de...264
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Jeg vokser ansiktet. Før nappa jeg dem ut. Men så ble det så mye at voksing er bedre. Anonymkode: b12ec...980
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg vokser ansiktet. Før nappa jeg dem ut. Men så ble det så mye at voksing er bedre. Anonymkode: b12ec...980 hårene må jo ha en viss lengde for å vokse, må du gå mange dager eller uker med bart før det er langt nok til å vokse av da? Anonymkode: 67b74...c35
Marye Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli får hår på haka. bruker en ansitsepilator som omgås har en barberingsfunksjon. kjempebra!
Snuppiluppi84 Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli Marye skrev (1 minutt siden): får hår på haka. bruker en ansitsepilator som omgås har en barberingsfunksjon. kjempebra! Hvilken? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hårene må jo ha en viss lengde for å vokse, må du gå mange dager eller uker med bart før det er langt nok til å vokse av da? Anonymkode: 67b74...c35 Nei gjør ikke det. Anonymkode: b12ec...980
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli Jeg har noe ala denne ansiktshårfjerneren, og bruker barberingsfunksjonen. Orker ikke voksing og napping, så da får det ikke hjelpe om jeg må barbere hver dag. Kjekk å ha med i veska også. Oppladbar. Anonymkode: b0863...050
AnonymBruker Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli De myke hårene midt på overleppa vokser jeg med strips til ansiktet fra Veet. De blir myke når de vokser ut igjen. De harde, tykke på ytterkantene av leppene tar jeg med pinsett da voks ikke virker på dem. Hårene på hake og hals prøver jeg å ta med pinsett, de er tykke og harde så tviler på voks ville fungert - og det ville tatt alt av dun også. Kinnskjegget fra øret og ned til kjeven barberer jeg. Igjen, hardt og mørkt og voks fungerer ikke. Anonymkode: 71345...404
AnonymBruker Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei gjør ikke det. Anonymkode: b12ec...980 Man kan vokse når de er helt korte? Anonymkode: 67b74...c35
AnonymBruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august Marye skrev (På 12.7.2026 den 12.51): får hår på haka. bruker en ansitsepilator som omgås har en barberingsfunksjon. kjempebra! Hvilken epilator vil du anbefale? Anonymkode: 5e703...9ce
AnonymBruker Skrevet 30. august #13 Skrevet 30. august Jeg bruker en ansiktsepilator som er oppladbar. Anonymkode: fdd68...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #14 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg bruker en ansiktsepilator som er oppladbar. Anonymkode: fdd68...2ae Takk for tips og link Anonymkode: 5e703...9ce
AnonymBruker Skrevet 30. august #15 Skrevet 30. august Bruker barberhøvel. Napping og annet er smertefullt og tar tid. Fikk Bart når jeg var 16 år. 56 nå. Anonymkode: 9207d...a23
AnonymBruker Skrevet 30. august #16 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker barberhøvel. Napping og annet er smertefullt og tar tid. Fikk Bart når jeg var 16 år. 56 nå. Anonymkode: 9207d...a23 Jeg bruker også barberhøvel, men er ikke fornøyd med det. Synes hårene vokser fort ut igjen og er stive. Det har vært mye reklame på Alvaskin i det siste, men leste et sted at den ikke fungerer som reklamen sier, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. https://www.alvaskin.no/products/alvaskin-epilux Kom også over denne kremen og lurer på om noen har erfaring med den? Det virker liksom for lettvint hvis den fungerer, men man vet jo aldri. https://www.blivakker.no/product/3311688/harstopp-for-face-15ml Anonymkode: 5e703...9ce
AnonymBruker Skrevet 30. august #17 Skrevet 30. august Kom over denne også. Noen som har erfaring? https://avelinecare.no/products/facial-hair-remover-for-women?fbclid=IwY2xjawUBGaZwZG9mBWV4dG4DYWVtAjEwAGJyaWQRMXBOV3VpblJKcExWd0dGZllzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEe4iXfWUWXLylUo1c997m8Oi6W1KcF_9cgdZpxMpYu93lueDLUowhjLRmiht4_aem_471AhIosdrTUef5D_3cHyQ Anonymkode: 5e703...9ce
AnonymBruker Skrevet 30. august #18 Skrevet 30. august Jeg bruker denne https://www.vita.no/hudpleie/ansiktsharfjerning/flawless-face Anonymkode: 81170...2e2
AnonymBruker Skrevet 30. august #19 Skrevet 30. august Har mye dun i ansiktet når jeg ser i forstørrelsesspeil, det lar jeg være. Får noen tykkere hårstrå, de fjerner jeg med pinsett. Anonymkode: b4763...823 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #20 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg bruker denne https://www.vita.no/hudpleie/ansiktsharfjerning/flawless-face Anonymkode: 81170...2e2 Denne har jeg hatt et par av. Var veldig fornøyd, men ingen av de varte så lenge, så nå er jeg skeptisk til å kjøpe den 3. Anonymkode: 5e703...9ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå