Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min er en alvorlig type og veldig ofte en surpomp, men arbeidssom og pliktoppfyllende. Når hans særkullsbarn er på besøk er han blid som ei lerke.

En dag det var ekstra ille, spurte jeg om det var noe med min atferd som irriterte ham. Han så litt uforstående på meg. 

Jeg sa at ofte håper jeg nn kommer på besøk for da er du alltid så blid, mens jeg er visst ikke verd det.

Så begynte jeg å gråte, noe jeg skjelden gjør og han har faktisk tatt seg sammen. 

Han vil jo aldri bli en solstråle, men sure og tverre kommentarer kan alle unngå ved å bli oppmerksom på hvordan egen atferd påvirker andre. 

Anonymkode: 063f4...5f9

Ok, min er helt lik. Sier at han er bare sånn. Jeg «godtok» det bedre i begynnelsen eller jeg håndterte det. Men nå er det 24/7 - 365 dager i uken, UNNTATT når det er andre folk rundt oss. Da er det ikke måte på hvor stolt han er av meg, glad i meg osv. Men bare oss 2, nei dette henger i en syltynn tråd. Jeg vet delvis grunnen til oppførselen hans og kan forstå, men jeg begynner å bli sliten, mentalt. Nå skal vi ha 3 uker ferie sammen og allerede i går kveld begynte han å snakke om vi ville overleve ferien. Ble stresset av hele greia. Han liker dårlig stemning tydeligvis og jeg angrer på å tatt ut ferie og vurderer sterkt å gå på jobb i morgen. Så kan han sitte alene og surne. Jippi😩

Anonymkode: 3b1cc...dbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du lurer på hvordan du kan hjelpe han. Du kan ikke hjelpe han hvis han ikke vil bli hjulpet. Han må ville endre dette selv først.  

Anonymkode: 59595...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...