Gjest dorian Skrevet 5. august 2003 #61 Del Skrevet 5. august 2003 *vips- opp til toppen med seg* Ja - hørte jeg være her oftere? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 19. august 2003 Forfatter #62 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg tror det var en sterk overdrivelse at jeg skulle være her oftere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 19. august 2003 #63 Del Skrevet 19. august 2003 Hei Lionda :D Kos å se deg her igjen! Håper å se snurten av deg litt oftere fremover! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 22. august 2003 Forfatter #64 Del Skrevet 22. august 2003 Hei, så koselig med dagbokhilsen Jeg er innom innimellom og snoker litt, det er bare veldig sjelden jeg skriver noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 24. august 2003 Forfatter #65 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har visst kjæreste igjen, jeg... det er jammen en stund siden sist. Veldig uvant, veldig skummelt, og veldig veldig veldig fint :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 24. august 2003 #66 Del Skrevet 24. august 2003 Så kos da, Pilonda! Hvem av fiskene er det? :blunke: dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. august 2003 #67 Del Skrevet 24. august 2003 Grattis, Lionda. Vedder nesa mi på at det er Dorian som er den nye kjæresten . Han vet det bare ikke selv ennå. Typisk mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 24. august 2003 #68 Del Skrevet 24. august 2003 Wow! Ny kjæreste! Grattis!!! Kos deg masse masse nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 25. august 2003 Forfatter #69 Del Skrevet 25. august 2003 Ja, selvfølgelig er det Dorian som er kjæresten min - er det noen regel på at man må opplyse den andre parten om at man er kjærester eller? Jeg visste ikke det... :o Neida, dorian :blunke: Det er ingen av de tidligere omtalte fiskene, det er en ny og spennende fisk som du finner i vennelisten min på blink hvis du ser etter... 8) Tusen takk for gratulasjoner - jeg koser meg kjempemasse! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 25. august 2003 #70 Del Skrevet 25. august 2003 OK! Da har jeg sett Kos han, da? Jeg forandret litt på statusen din hos meg, så det ikke bliver knuter på tråden... Grattis vennen! Dette har du fortjent! doriansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 25. august 2003 Forfatter #71 Del Skrevet 25. august 2003 Ja, han er kjempekos... sukk... jeg er så forelska! Jeg er skikkelig fjortis for tiden, og det er så deilig, for det er så lenge siden. Og så får jeg til og med lest og vært flink student i tillegg, så da må det jo være bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 26. august 2003 #72 Del Skrevet 26. august 2003 Hei Lionda Stikker bare innom for å si hei. Ser at det skjer ting på følelsesfronten din. Gratulerer! Anna :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 27. august 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 27. august 2003 Hei, Anna Lovinda! Koselig med et nytt fjes i dagboken min, og tusen takk for gratulasjoner! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. august 2003 #74 Del Skrevet 27. august 2003 Oi! Her var du jo! Har vært litt opptatt i det siste, så jeg har ikke fått skrevet i dagboka mi. Skal legge inn oppdatering etterpå. :blunke: Gratulerer med kjæreste! :enig_animasjon: Hva slags art er dette, da? Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 27. august 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg er litt usikker på arten... det er i hvert fall ikke en to®sk, og heller ikke en makrell eller laks... jeg tror det er en ny og ukjent art som jeg planlegger å foreta intensiv forskning på... Alt for vitenskapen,vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 27. august 2003 #76 Del Skrevet 27. august 2003 Han var i alle fall hyggelig! Kom og sjekka meg ut, han? Heldigvis hadde jeg gjort noe med hm..statusen din, slik at vi unngikk de sjalu scener *puh* Neida Han virka veldig koselig. Åssen ern i senga? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 28. august 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 28. august 2003 Neimen, Dorian, tenk å spørre om noe slikt! :o :oops: :o Det er nesten på grensen til frekt, spør du meg! 8) (Og jeg har bare én kommentar: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. august 2003 #78 Del Skrevet 29. august 2003 Hva er dette fiskesnakket, egentlig? Hvis de ryktene jeg hører er sanne, så kjenner jeg faktisk en kampfisk med samme navn som kjæresten din, Lionda. Kan det være at det er den samme fyren? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 29. august 2003 Forfatter #79 Del Skrevet 29. august 2003 Oj, en kampfisk! Hm... nei, han er ikke så voldelig av seg, så det kan ikke være det han er.... nei, jeg forsker fremdeles... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 31. august 2003 #80 Del Skrevet 31. august 2003 Det er du god på! Nei, fysj dorian!!! :-? Går det bra med deg, vennen. Skal vi ta en kaffe snart? Savner deg litt, jeg. doriansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå