Lionda Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg vil også ha dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 29. november 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 29. november 2002 Men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive her da. Jo, jeg har jo endelig fått meg studentleilighet! Så nå flytter junior og jeg fra en kjempekoselig leilighet vi egentlig trives kjempegodt i men som ligger på helt feil sted i forhold til skole og barnehage, til en litt mindre koselig leilighet som ligger perfekt til i forhold til skole og barnehage. Litt trist og litt bra, men jeg gleder meg i hvert fall sinnssykt til å slippe å reise i en og en halv time for å komme på skolen!!! :D Fikk vite idag at jeg får leiligheten, og får flytte inn på mandag (!) så her går ting fort! Litt dumt i forhold til det med å si opp leiligheten her, jeg håper de finner noen andre her fort så jeg slipper å betale dobbel leie i tre måneder. Men det får heller bare være, jeg orker ikke pendle mer. Gleder meg masse masse masse til å bo i byen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Jippi! Pilonda flytter til by'n OG skriver dagbok! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg det ender vel som et sex og singelliv manus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 29. november 2002 #5 Del Skrevet 29. november 2002 Grattis med en litt mindre koslig leilighet (hørtes litt kårni ut å gratulere med mindre koslig leilighet ) med perfect beliggenhet da :D Har du internet der, så du får holdt oss i øra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. november 2002 #6 Del Skrevet 29. november 2002 Hei Pilionda Filionda! Jeg vil skrive i dagboka di!!! Grattis med leillighet, er sikker på at du får den også koselig, selv om utgangspunktet kanskje er litt skralt..? Du må også huske på å få deg internett, ja! :blunke: Jeg har foressten stor tro på at det er bedre forskingsmuligheter i den nye leilligheten! Og det er viktig, vet du! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. november 2002 #7 Del Skrevet 29. november 2002 Eh.... jeg mente selvfølgelig i områdene rundt den nye leilligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 29. november 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg vet ingenting om leiligheten, så jeg vet ikke om det er bredbånd der, men jeg MÅ jo ha internett, så jeg stoler på at doriansen kommer opp med en lur idè hvis det ikke er det. Ikke sant dorian? Og takk for gratulasjoner! :D Og Waco, selv om livet mitt oppfører seg som sex og singelliv, tror jeg at jeg skal klare å la være å skrive om det her. Kanskje.. 8) Og @lfons, forskningsmulighetene rundt leiligheten er nok definitivt bedre enn her! Kan vel hende det blir litt forskning I leiligheten også, hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 29. november 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 29. november 2002 Å, dette er kult, min egen skravle-tråd! Og så koselig med masse besøk i roterommet mitt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 29. november 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 29. november 2002 Ja og forresten Kristian, så skal jeg nok klare å holde dere i øra uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 29. november 2002 #11 Del Skrevet 29. november 2002 Hehe, regnet med det ja *finner sopelimen og feier opp litt her på roterommet.... sånn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 29. november 2002 #12 Del Skrevet 29. november 2002 Hei Pilonda Her var det jammen koselig å komme på besøk. Føler meg hjemme i litt rot jeg. Men nå har jo Kristian ordnet så fint for deg. Han er snill altså. Grattis med ny leilighet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2002 #13 Del Skrevet 30. november 2002 Hva er en pilonda da..goddamnit . *rote-i-roterom* *høre-på-moby-i-bakgrunn-og-tralle-litt* (om jeg har tenkt sitte her lenge?, ja en liten stund..) Vil du ha nissesjokolade? Men velkommen skal du være du også som dagbokskriver foreløpig er den jaggu mer interessant enn min også *mumle* ha-en-god-fredagsnatt- :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 30. november 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 30. november 2002 Jasmin, en Pilonda er en Lionda's alter ego. Som oftest et litt fnisete alter ego. Eller bare et koselig kallenavn. Koselig at du stakk innom i natt og satte på litt musikk og sånn så det ble litt stemning her. Fint at noen tar ansvar når jeg bare ligger og snorker og sover! *tar en nissesjokolade og gomler* Tusen takk! Og hei Orakel, koselig at du stakk innom også Også Kristian da, gogutten, som kommer her og rydder for meg! Snakk om service! Jeg har fått låne bil!!!!!!! Pappaen min er snill assa! :D Da slipper jeg å slepe meg igjennom snøen med tassen på akebrett og bære akebrettet alle steder det ikke går å slepe det, og slipper å vente på teite tog som enten kommer for sent eller for tidlig, og slipper å stresse avgårde fordi jeg alltid plutselig har dårlig tid til toget, og slipper å hysje på tassen fordi han vil synge "Tante Sofies sinte vise" av full hals (alle fem versene mange ganger etter hverandre) på toget, og jeg kan hente esker og alt jeg trenger til flyttingen, og jeg kan kjøre ting til leiligheten hver dag i stedet for å samle opp alle eskene her først og så flytte dem, og... og... det er bare kult å ha bil!! Jeg savner bilen min.. den jeg hadde før som eksen har kjøpt fordi jeg ikke har råd til å ha bil. Volvo 850, masse plass og innmari god å kjøre! *sukk* Han kjøpte seg en rååå MG igår, forresten, så jeg synes godt han bare kan donere Volvo'n tilbake til meg! Idag skal vi til byen (vi skal ta bilen, nevnte jeg at jeg har bil? ) og se på åpningen av julegaten og tenningen av julegranen og sånn. Og møte en venninne som bor i Trondheim og kommer med toget og blir på Oslo S en times tid idag før hun drar videre. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 30. november 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg hater husarbeid!!!!!!!! Er det virkelig ingen måte å slippe å gjøre husarbeid på? Urgh... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. november 2002 #16 Del Skrevet 30. november 2002 Men Lionda da... det er jo bare å skaffe seg en litt huslig mann! Jeg hater også husarbeid, det var utsolgt for huslige menn og jeg endte opp med å gjøre det meste selv. Passer sikkert fint for selvplagere... Bit tennene sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 30. november 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 30. november 2002 Huslig mann søkes! Søker herved en kjekk, huslig mann som kan holde orden på Pilonda og leilighet. Snille, intelligente menn som i tillegg til å rydde også er flinke til å kose, filosofere, diskutere, tulle og tøyse, og som synes humørsvingninger og særhet er sjarmerende egenskaper, oppfordres til å søke. Pilondaer er ikke særlig rike, så hvis lønn kan bli gitt i naturalia hadde det vært fint. Bill. mrk. "Støvsugern og du?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 30. november 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 30. november 2002 Hvis ingen melder seg frivillig, kan jeg jo bare gjøre som Kasper, Jesper og Jonathan, og røve noen.. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 30. november 2002 #19 Del Skrevet 30. november 2002 *..lister oss så stilt på tå når vi skal ut og røve..* :blunke: Har forsøkt jeg assa.... men vaskehjelper kryr det ikke av liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 30. november 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 30. november 2002 Men altså.. *gomle sjokolade* hvor finner man disse huslige mennene? Er det et utsalg et sted jeg ikke vet om? :o Siden de var utsolgt da Lea kom mener jeg.. Har de andre typer der også? Ikke bare huslige? Eller kan man kjøpe en grunnpakke, liksom, og oppgradere etter behov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå