Lionda Skrevet 8. januar 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 8. januar 2003 Jippiiiiiiiiiiii, endelig på nett igjen! Abstinensene har vært uutholdelige Dessverre får jeg ikke lov å legge inn adsl her, så jeg er på modem, men jeg driver og ser om jeg kan omgå reglene på en eller annen måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. januar 2003 #42 Del Skrevet 8. januar 2003 Jippiiii! Lionda er tilbake! Har faktisk savnet deg jeg da... :cry: ! Fortell da! Hvordan er det i mindre leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 9. januar 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei Lea! *klemmer Lea* Det er veldig koselig å være tilbake. Du er en av de jeg har savnet her også Leiligheten er blitt riktig fin nå, jeg har fått plass til både meg selv og det jeg trenger av tingene mine, så jeg er ganske fornøyd. Og det er fantastisk deilig ha gå-avstand til barnehagen og fem(?) minutter t-bane-tid til Blindern. Dessuten er det en kjempefin akebakke rett i nærheten her, og masse skiløyper også, men jeg har ikke ski, da... Den andre leiligheten skal overleveres til den nye leieboeren på onsdag, så på søndag skal jeg og noen gode hjelpere vaske ned. Blir deilig å bli helt ferdig med den og slå meg helt til ro her. Men jeg føler meg egentlig ganske hjemme her allerede, og det er deilig. Litt irriterende med det #&%(?" modemet, da... det tar jo århundrer å hente mail!!!! Men vi får se om jeg klarer å gjøre noe med det.. grunnen til at det ikke er lov å legge inn adsl er at det ikke er lov å gjøre forandringer på leiligheten, men jeg skal se om det går an å omgå det på noen måte. Hvis ikke får jeg bare være flink pike og ikke være på nett hele tiden. Det regulerer vel seg selv når den første regningen kommer, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 10. januar 2003 Forfatter #44 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg spiser oliven. Nam nam nam Også har jeg sett på Beat for beat. Jeg elsker beat for beat! Selv om det ikke var helt på topp i dag... Også har jeg kjøpt en blåbær-rusbrus-greie og en lime-rusbrus-greie for å smake på dem, og de var faktisk veldig gode begge to. Men ikke sammen med oliven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. januar 2003 #45 Del Skrevet 10. januar 2003 Lionda på nett igjen jo... Men oliven da gitt? Ikke no godt for Lea-mager! Men rusbrus er morsomt. Er det sånn derre RIM eller no? Så dem på RIMi i dag, men kjøpte ikke *prøve snart*. Jeg er tiltaksløs og småtrøtt jeg! Send over litt motivasjon og overskudd da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 10. januar 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 10. januar 2003 Ja, de het Rim.. og smakte mye bedre sammen med syrlige drops! *sender masse motivasjon og overskudd over til Lea* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 10. januar 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 10. januar 2003 *sleper meg i seng fordi jeg ikke har mer motivasjon og overskudd igjen etter å ha sendt alt over til Lea...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. januar 2003 #48 Del Skrevet 10. januar 2003 Natti natti Lionda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2003 #49 Del Skrevet 18. januar 2003 Oliven er phøy ! jeg-er-på-jobb-og-kjeder-meg-fælt- derfor stikker jeg innom alle gjestebøkene og rabler ned mitt tilstedeværsel ! Men jeg så forresten at det var hybelkaninrace over pulten min nå..så jeg får komme tilbake ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. januar 2003 #50 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei Linda Pinda Pandabjørn! Jeg invanderer alle dagbøkene jeg! Skal til syyyyden om noen få timer og må få tiden til å gå fort-fort! Håper at du har fått ordnet med internett-fort-greier innen jeg kommer hjem! Klem fra Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 27. mars 2003 Forfatter #51 Del Skrevet 27. mars 2003 Nå er jeg ikke moderator mer.. og kommer ikke til å være så mye på KG heller, for jeg må være flink og lese til eksamen. Men jeg må jo innom av og til likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. mars 2003 #52 Del Skrevet 27. mars 2003 Men JEG er moderator... Knabba jobben din jeg :D ! Synes at du er her alt for lite og kommer nok til å slette alle bøkene dine og forelesningene ganske så raskt om du ikke skjerper deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 31. mars 2003 Å nei og nei, ikke slette bøkene mine! eller, kanksje du kan slette dem, og bare legge informasjonen inn i hjernen min i stedet? Det hadde vært fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2003 #54 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei hei Lionda! Det er mer interresant med KG enn eksamenslesning ja? Vet akkurat hva du mener selv om det ikke er noen lesing på meg akkurat nå for tiden. *sende (((lesevibber))) til Lionda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 31. mars 2003 Ja, det er bare så innmari vanskelig å logge seg ut igjen når man først er logget inn... også er det kanskje noen på msn.. også... også... uff. Men nå ligger jeg faktisk ganske bra an, så hvis jeg er ordentlig flink videre så går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg er ferdig med eksamen!!!!!! Og jeg tror det gikk bra men om det gikk bra -nok- vet jeg ikke før om en måned når sensuren faller, og jeg har allerede kommet på ting jeg godt kunne tatt med, men likevel, det var jo ganske bra, men kanskje ikke bra nok, og nå er jeg visst tilbake til begynnelsen av dette argumentet så da stopper jeg bare nå, straks, om et par setninger bare.... men jeg er i hvert fall ferdig for denne gang, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. mai 2003 #57 Del Skrevet 20. mai 2003 Grattis!!! Nå har du mer tid til å være sammen med oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #58 Del Skrevet 20. mai 2003 Jaaaaaaaa *danser rundt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2003 #59 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei, Lionda - det var lenge siden! Gratulerer med overstått eksamen, skal du være litt her hos oss nå da, eller? *Tusenfryd håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #60 Del Skrevet 25. mai 2003 Ja, jeg kommer nok til å kikke innom litt oftere i hvert fall Jeg har jo savnet dere litt, da vet du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå