@lfa Skrevet 23. mars 2006 #101 Del Skrevet 23. mars 2006 Får han så "avanserte" lekser allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 23. mars 2006 Mm, de har hatt skrivelekser før også, men det er ingen som forventer at de skal skrive riktig, da. Han skriver alle ordene uten mellomrom Det tok 3 timer, en brukket blyant og 1 overklusset ark å få ferdig leksene. Ingen skal si det ikke er temperament i den gutten i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. mars 2006 #103 Del Skrevet 23. mars 2006 T@ssen min har i alle fall ikke arvet mitt temperament. Nehei... Godt og høre at det er flere. Skjønner at man like godt kan begynne og grue seg med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. mars 2006 #104 Del Skrevet 23. mars 2006 ...grue seg til leksene blir mer kompliserte altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er visst ikke bare min som er sånn heller. Flere i klassen som marsjerer av gårde og tramper i gulvet og ikke vil gjøre lekser. Men våre småtasser er vel like gamle, er de ikke? Kanskje de er litt tidlig ute med avanserte lekser på skolen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. mars 2006 #106 Del Skrevet 23. mars 2006 Ja, de er vel førsteklassinger begge to? Min har bare enkle lekser i skriveboka. Utenom det har de lekser i leseboka, men det er jo bare sånne fellesoppgaver som jeg også må være med på. Synes det er greit at de ikke begynner så veldig hardt. Akkurat nå er lekselysten på topp hos de aller fleste og det er jo kjipt og ødelegge det allerede første året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 25. mars 2006 @lfa: Ja, min er også førsteklassing. Det er nok litt min skyld at det ble pes med leksene denne gangen, for vi utsatte ukeleksa til siste dagen og da blir det litt pes. Jeg trodde bare ikke 4 setninger skulle være så uoverkommelig, men han har litt dårlige dager for tiden og da er det meste litt uoverkommelig. Det er litt rart, egentlig. Jeg kom egentlig tilbake til KG for å gjemme meg litt. Jeg trengte å holde meg unna et annet nettsted for min egen sjelefreds skyld, og tenkte jeg kunne bruke KG som "metadon" og stikke hit hver gang jeg hadde rykninger i høyre musetast. Men så var det egentlig ganske koselig å være tilbake her. Mange av de samme menneskene er her fremdeles, og det er dagbøker å lese og hverdager å følge. Jeg tror jammen jeg blir her litt til, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. mars 2006 #108 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei hei! Stakk litt innom her jeg og kikka... Koselig dagbok så jeg håper du blir litt til da! Og så begynner jeg å grue meg litt til om sånn cirka 5 år når hissigproppen min skal gjøre lekser...Det kan nok bli gøy ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei, Tilde! Koselig at du stakk innom, og velkommen igjen en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. mars 2006 #110 Del Skrevet 25. mars 2006 Du må bli når du først har kommet tilbake. Får ikke lov til å stikke av igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) @lfa: Jeg lover, jeg skal ikke stikke av igjen Endret 26. mars 2006 av Lionda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 4. april 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Samma kan det være. Endret 4. april 2006 av Lionda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 4. april 2006 #113 Del Skrevet 4. april 2006 Hei du! Tittet bare innom for å si hei! Er ikke så lenge siden jeg skaffet meg dagbok selv.. Da må jeg hilse på andre her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 4. april 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 4. april 2006 Hei hei, Marthepia Koselig at du stakk innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. april 2006 #115 Del Skrevet 4. april 2006 Hvor har du vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 4. april 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 4. april 2006 Lea! Så koselig å se deg! Jeg lette etter en dagbok eller noe å si hei til deg i her om dagen, men fant ikke noen. Jeg har vært ute i verden, men nå er jeg tilbake på trygge KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2006 #117 Del Skrevet 5. april 2006 Godt å ha deg tilbake i alle fall. Har ikke dagbok jeg. Glemmer bare å oppdatere den uansett. Kan heie her i stedet vet du. Er det noe stas ute i verden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 17. april 2006 Forfatter #118 Del Skrevet 17. april 2006 Nå har jeg vært ute i verden igjen, og det er ganske fint der ute. Jeg har vært i Tyskland med venninne og sett slott og koselige småbyer, og så har jeg vært hos mamma og spist masse påskegodt. Har det skjedd noe spennende her mens jeg har vært borte da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 17. april 2006 #119 Del Skrevet 17. april 2006 Det var jammen lenge siden sist Koselig å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 17. april 2006 Forfatter #120 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Orakel, så koselig å se deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå