Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bodde to timer unna, men i samme fylke. -ts

Anonymkode: d9f39...df3

Slutt å overtenke! 

Anonymkode: 803ff...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk antagelig en dårlig magefølelse på det Ts. Stol på magefølelsen din. 

Den er nok rett.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tar aldri telefonen når det er fremmede nummer. 

Det gjelder deg. Det betyr ikke at vanlige mennesker er redd for å svare i telefonen. 

Anonymkode: 54981...a21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ikke at det ringte. Var han som sa navnet og at det hadde kommet opp på telefonen hans med sånn nummervisning. Noe jeg stusset over. Virket som han ble litt stresset. -ts

Men hvordan vet han at hun er 18 år? Har han søkt igjennom sosiale medier? Sjekket slektstreet? 

For selv om man søker og finner navn/adresse når det ringer et ukjent nummer, så står det jo ingenting om fødselsdato/år. 

Anonymkode: d5764...539

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjelder deg. Det betyr ikke at vanlige mennesker er redd for å svare i telefonen. 

Anonymkode: 54981...a21

Jeg anser meg som ett vanlig menneske og jeg svarer ikke fremmede nummer. Jeg kjenner få som kaster seg over fremmede nummer utenom min mann som gjør det pga jobb. 

Anonymkode: 6d448...9c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at så mange voksne damer oppriktig tror at en 18 åring er gira på en gammel, gift mann..

Anonymkode: 26d0e...567

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 40 år også ringte det en 18-årig jente her igår, telefon nr med navn kom opp på sånn forslag fra 1881, og der stod det med navn. Han nekter å ta telefonen og sier at noen har ringt feil. Er dette grunn til å tro ugler i mosen?Grunnen til at jeg er skeptisk er at vi har hatt en dårlig periode i forholdet vårt i det siste.

Med mindre "kjæresten din" er en Chadist i nærheten av Chris Hemsworth (fyller 43 år neste måned) nivå eller Henry Cavill (fylte 43 år for noen uker siden), så er sjansen 0,1% for at kjæresten din skal ha sjanse på ei 18-årig High School babe, men et unntak eller to.

Da må det i så fall være at kjæresten din ikke er Chris / Henry nivå, men har penger og hun på 18 trenger penger. 

Uansett, har jeg en følelse av at du har "oppgradert" deg hardt oppover som hypergami-kvinnfolk (det store flertallet) vanligvis gjør med tanke på mannens utseende, penger og annet, men har begynt å ta han for gitt, og han som mann er lei med å ta til takke med deg, slik det store flertallet av menn er nødt å ta til takke. 

Så hvis han ikke har disse "pull" faktorene som gjør at hun på 18 år vil ha han, så er det nærmest 100% sjanse for at det er bare feil nummer og folk blir ringt med feil nummer hele tiden. Dessuten er ikke 18-åringer kjent for å ringe, de har nærmest allergi for å ringe, omtrent 99% av de. Det er bare tastingen med fingrene som gjelder der i gården. De har "angst" for å ringe og snakke i telefonen som regel. 

Anonymkode: 6730b...9aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Merkelig at så mange voksne damer oppriktig tror at en 18 åring er gira på en gammel, gift mann..

Kan det være at denne «gamle» gifte mannen stalket henne på Insta eller noe…(som mange av dem gjør) og hun ringte for å spørre WTF? 

Anonymkode: bf31c...8ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at denne «gamle» gifte mannen stalket henne på Insta eller noe…(som mange av dem gjør) og hun ringte for å spørre WTF? 

Det jeg er mest redd for er at han skal låne bort penger. Har sett en del varslinger på Vipps, og er usikker på om det er pga jeg har vippset penger, eller om han roter med noe det. -ts

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg er mest redd for er at han skal låne bort penger. Har sett en del varslinger på Vipps, og er usikker på om det er pga jeg har vippset penger, eller om han roter med noe det. -ts

Og at hun har ringt fordi hun trenger penger. Vet ikke om jeg tenker helt feil. Kan godt hende. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og at hun har ringt fordi hun trenger penger. Vet ikke om jeg tenker helt feil. Kan godt hende. 

Hun trenger penger fra en ukjent mann? Da kjenner de sikkert hverandre, og derfor reagerer han sånn 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun trenger penger fra en ukjent mann? Da kjenner de sikkert hverandre, og derfor reagerer han sånn 

Vet jo ikke om dette er en ukjent. Ifølge han så er det det, men kunne ikke ta telefonen kl halv 11 om kvelden eller noe. Stusser litt på det bare. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet jo ikke om dette er en ukjent. Ifølge han så er det det, men kunne ikke ta telefonen kl halv 11 om kvelden eller noe. Stusser litt på det bare. 

Om jeg var deg, ville jeg gravd videre 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger hjelp, TS. 

Anonymkode: 1c847...632

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du trenger hjelp, TS. 

Anonymkode: 1c847...632

til å pakke kofferten. Mannen puler ei på 18!

Anonymkode: c3524...9d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også ha stusset på dette, fordi mannen ble så synlig nervøs som han ble. 

Om det virkelig bare var en tilfeldig fremmed, da var det jo ingen grunn til å bli nervøs...

Når du sier at det er div. økonomiske ting du har stusset på i det siste, så ville jeg helt klart ha forsøkt å sjekke videre. Ville i hvert fall ha vært årvåken for andre ting som ikke henger helt på greip med mannen.

Dette kan jo være alt fra at han har en på si eller betaler henne for noe, til en type OF, eller det kan til og med være en datter han ikke har fortalt om som har dukket opp - eller det kan være absolutt ingenting. 

Jeg tenker man ikke skal bikke over, men man skal heller ikke være for naiv, så helt greit å følge med på hva mannen holder på med videre. Utfordringen nå er nok det at han trolig vil skjule det bedre, hvis dette var ei han har en relasjon med som han ikke vil at du skal vite om, Ts.

❤️

Anonymkode: adef2...d94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Isåfall er det neppe "lån" 

Anonymkode: ccf57...fcd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Nei. Rett og slett nei.

Du trenger ikke sette gammel i hermetegn, for i den sammenhengen her er en 40-åring gammel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok sett det litt an om det skjer noe mer mistenkelig fremover... eller sjekket Vippsen, rett og slett.

Anonymkode: e9845...00d

AnonymBruker
Skrevet

hvis du stoler så lite på fyren er det ikke noe håp

Anonymkode: 1ce2c...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...