Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 40 år også ringte det en 18-årig jente her igår, telefon nr med navn kom opp på sånn forslag fra 1881, og der stod det med navn. Han nekter å ta telefonen og sier at noen har ringt feil. Er dette grunn til å tro ugler i mosen?Grunnen til at jeg er skeptisk er at vi har hatt en dårlig periode i forholdet vårt i det siste.

Anonymkode: d9f39...df3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære min. Skal man mistro mannen sin fordi telefonen ringer?  Skjer OFTE folk ringer feil.

Skaff deg hjelp. Stakkars mann.

Anonymkode: 26956...424

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

At han nekter å ta telefonen når hun ringer og samtidig sier at hun har ringt feil? 

🔴

Anonymkode: 1f056...351

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At han nekter å ta telefonen når hun ringer og samtidig sier at hun har ringt feil? 

🔴

Tar aldri telefonen når det er fremmede nummer. 

Navnet var ikke lagret på telefonen. 

Hvor er det rødt?

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor er det rødt?

Jeg så ikke at det ringte. Var han som sa navnet og at det hadde kommet opp på telefonen hans med sånn nummervisning. Noe jeg stusset over. Virket som han ble litt stresset. -ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor er det rødt?

At han sier at hun ringer feil, når han ikke en gang har tatt telefonen, og at han virker stresset når hun ringer mens TS ser på. 

Oh sweet summer child…………..

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar ofte ikke telefonen når fremmede ringer på ettermiddagen og kveld. Jeg sjekker hvem det er først. 
Oftest er det telefoner som tilhører jobb, og da ringer jeg heller opp dagen etter. 

Anonymkode: 522f1...9aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At han sier at hun ringer feil, når han ikke en gang har tatt telefonen, og at han virker stresset når hun ringer mens TS ser på. 

Oh sweet summer child…………..

Men en dame som TS hadde jeg blitt nervøs hvis 1881 viste damenavn på telefonen min også. Ellers så tar man det som selvfølge at de som ringer man ikke kjenner ringer feil.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg så ikke at det ringte. Var han som sa navnet og at det hadde kommet opp på telefonen hans med sånn nummervisning. Noe jeg stusset over. Virket som han ble litt stresset. -ts

La det ligge. Stakkars mann.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar aldri telefonen når det er ukjent nummer. Sjekker opp i etterkant hva det er, ofte er det en helt random vanlig person - svindlerne som ringer genererer opp random avsendernummere så det ser ut som det er en person i Norge, men så er det et callsenter i India. Så akkurat DET trenger jo ikke bety en dritt - min liste er full av menn som har ringt meg uten at jeg har ligget med noen av dem. 

Men er det en 18 år gammel jente som i tillegg bor i nærheten, så blir det kanskje litt for mye tilfeldigheter..

Og det at han virket stresset er kanskje litt verre.

Anonymkode: 27998...1ef

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg tar aldri telefonen når det er ukjent nummer. Sjekker opp i etterkant hva det er, ofte er det en helt random vanlig person - svindlerne som ringer genererer opp random avsendernummere så det ser ut som det er en person i Norge, men så er det et callsenter i India. Så akkurat DET trenger jo ikke bety en dritt - min liste er full av menn som har ringt meg uten at jeg har ligget med noen av dem. 

Men er det en 18 år gammel jente som i tillegg bor i nærheten, så blir det kanskje litt for mye tilfeldigheter..

Og det at han virket stresset er kanskje litt verre.

Anonymkode: 27998...1ef

Bodde to timer unna, men i samme fylke. -ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bodde to timer unna, men i samme fylke. -ts

Du kommer til å få et veldig slitsomt liv om en så liten ting skal stresse deg. Du har tydeligvis gravd videre for å finne ut at hun er 18, og hvor hun bor. Det er ikke friskt vil jeg si. Jeg får av og til ukjente nummere som ringer meg, og da svarer jeg sjelden. 

Anonymkode: 57413...849

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror magefølelsen hadde slått inn hos meg. Kan du snakke med jenta?

Anonymkode: ccf57...fcd

• Liker 2
Skrevet

Oppsøk hjelp. Det er ikke normalt, eller sunt, å søke opp adresser, alder og info om personer som ringer, for så å lage et innlegg om det her. Er ikke rart han blir stresset når du reagerer på den måten. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her overtenker du veldig TS! Det er mange grunner til at et ukjent nummer ringer. Alt fra feiloppringninger til svindlere som spoofer telefonnummer. Sjansen for at det er noen av de er veldig mye større enn utroskap.

At han blir stresset er heller ikke så rart når du kaster deg rundt som en frøken detektiv.

Du må ihvertfall ikke plage denne stakkars 18 åringen med dette som noen foreslår. Det er ikke sikkert hun vet at nummeret er blitt brukt engang.

Så kjære TS. La denne fare. La mannen slippe å gå på eggesalat hver gang noe avviker fra normalen. Kjenner du at dette er et stort problem for deg bør du være ærlig med mannen og prøve å bearbeide dine tanker.

Ønsker deg hell og lykke!

Anonymkode: a4366...d51

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kommer til å få et veldig slitsomt liv om en så liten ting skal stresse deg. Du har tydeligvis gravd videre for å finne ut at hun er 18, og hvor hun bor. Det er ikke friskt vil jeg si. Jeg får av og til ukjente nummere som ringer meg, og da svarer jeg sjelden. 

Anonymkode: 57413...849

Bedre å være naiv? 

Anonymkode: bf31c...8ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tar ofte ikke telefonen når fremmede ringer på ettermiddagen og kveld. Jeg sjekker hvem det er først. 
Oftest er det telefoner som tilhører jobb, og da ringer jeg heller opp dagen etter. 

Anonymkode: 522f1...9aa

Blir du synlig stresset av det?

Det gjør ikke jeg. 

Anonymkode: c5cab...ed2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🔴

Han sa kanskje at det var feil, siden han ikke kjente navnet?

Anonymkode: 803ff...e99

AnonymBruker
Skrevet

Men en dame som TS hadde jeg blitt nervøs hvis 1881 viste damenavn på telefonen min også. Ellers så tar man det som selvfølge at de som ringer man ikke kjenner ringer feil.

Hvorfor skal TS bli nervøs, fordi det viste et damenavn på telefonen? Jeg har telenor, og da får jeg opp navnet på ukjente som ringer, selv om jeg ikke kjenner dem. Da ser jeg fort at det er noen som ikke jeg kjenner, og tar ikke telefonen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Tror magefølelsen hadde slått inn hos meg. Kan du snakke med jenta?

Anonymkode: ccf57...fcd

Er det noe alvorlig galt med deg? Hvorfor i all verden skal TS snakke med hun som ringte? Man ringer ikke opp til ukjente bare fordi noen har ringt på partner sin telefon. Altså, da trenger man hjelp! 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...