AnonymBruker Skrevet 18. juli #41 Skrevet 18. juli Utenom det følelsesmessige kan det jo være at en del kvinner ikke kan bruke prevensjon av helsemessige grunner, og da er det jo fint å ha kondomer. Anonymkode: 737d0...229
AnonymBruker Skrevet 20. juli #42 Skrevet 20. juli Jeg liker følelsen av det - man får ikke det samme med kondom. Må bare være beskyttet godt nok til at det ikke blir barn pga det... Anonymkode: ff6f0...419 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #43 Skrevet 20. juli Even Tuell skrev (På 17.7.2026 den 23.34): Rent fysisk kan ikke jeg som mann merke forskjell på orgasmen med eller uten kondom. Kan merke forskjell på selve samleiet om jeg bruker ekstra tykke kondomer, da reduseres følsomheten litt og jeg holder kanskje litt lengre. Men selve orgasmen er den samme. Utløsning føles fysisk den samme. Men den store forskjellen ligger i det mentale for meg. Følelsen og tanken på at det ikke er noe mellom oss. Jeg er inni henne, direkte hud mot hud. Og når jeg faktisk kommer, så kommer jeg faktisk inni fitta hennes framfor i en litt glorifisert ballong. Min sæd, dypt inni henne. Det er rent mentalt, men er veldig tennende. Toppen av topp liksom. Men har full forståelse for de som ikke har den samme gleden av det som meg Jeg elsker følelsen av huden Ikke av den glatte gummien, men av sånn fløyelshud som det er på øyelokket 🫠 Det er en annen følelse Anonymkode: ff6f0...419
Klokkeblomst_85 Skrevet 20. juli #44 Skrevet 20. juli Elsker følelsen av å bli spruta full av deilig sæd, fylt opp og at pikken pulserer inni meg🫦💦 2 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #45 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg elsker følelsen av huden Ikke av den glatte gummien, men av sånn fløyelshud som det er på øyelokket 🫠 Det er en annen følelse Anonymkode: ff6f0...419 Jeg som dame kjenner forskjell på med kondom eller uten. Jeg foretrekker at han kommer inni meg. Liker det veldig godt. Og jeg liker å kjenne at det renner ut senere. Jeg bruker bare truseinnlegg på det. Blir kåt av det. Anonymkode: a8e89...4e4 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #46 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker følelsen av huden Ikke av den glatte gummien, men av sånn fløyelshud som det er på øyelokket 🫠 Det er en annen følelse Anonymkode: ff6f0...419 Det er å få gummi uten glidemiddel også, om det er problem med for glatt... Anonymkode: 737d0...229
AnonymBruker Skrevet 20. juli #47 Skrevet 20. juli Elsker at han kommer inni meg ❤️❤️ Deilig å både se og kjenne det renne ut. Hvis vi har sex før jobb nyter jeg å kjenne på kåtheten gjennom dagen av å kjenne sæden hans mellom beina mine. Vi har sex med én gang vi kommer inn døren etter jobb da ❤️❤️ Anonymkode: 3b683...158 2 3
_popcorn_ Skrevet 21. juli #48 Skrevet 21. juli Ryddet for brukerangrep, brudd på rommets retningslinjer, og liberale holdninger til incest. _popcorn_, adm
Geojak Skrevet 21. juli #49 Skrevet 21. juli Kona prøvde tidlig i ekteskapet piller, men fikk uheldige bivirkninger, så hun kuttet ut og etter det brukte vi alltid kondom. Etter at hun var ferdig med overgangsalder, og faren for graviditet var borte har vi kuttet ut kondom. for meg er det større nytelse og være «naken» inne i henne. hun er ikke begeistret for å bli sprutet på mage og bryst, så da får jeg avslutte inne i henne. Herlig når jeg kommer, og pulserer inne i henne og kan nyte til orgasmen roer seg. Hender også noen ganger jeg går ned på henne etterpå, og «rydder» etter meg. For de som nå henger seg opp i andre poster fra meg om manglende lyst: Lyst kan fortsatt vekkes og senest for en liten uke klarte vi vekke hennes lyst 😉 Så det er fremdeles mulig for oss over 60 å ha sex . 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #50 Skrevet 21. juli Geojak skrev (2 timer siden): Kona prøvde tidlig i ekteskapet piller, men fikk uheldige bivirkninger, så hun kuttet ut og etter det brukte vi alltid kondom. Etter at hun var ferdig med overgangsalder, og faren for graviditet var borte har vi kuttet ut kondom. for meg er det større nytelse og være «naken» inne i henne. hun er ikke begeistret for å bli sprutet på mage og bryst, så da får jeg avslutte inne i henne. Herlig når jeg kommer, og pulserer inne i henne og kan nyte til orgasmen roer seg. Hender også noen ganger jeg går ned på henne etterpå, og «rydder» etter meg. For de som nå henger seg opp i andre poster fra meg om manglende lyst: Lyst kan fortsatt vekkes og senest for en liten uke klarte vi vekke hennes lyst 😉 Så det er fremdeles mulig for oss over 60 å ha sex . Det er mulig,- ja. Men for oss i samme aldersgruppe var det slutt da hun passerte 59. Og som dere brukte vi kondom. Synes ikke det var noe turn off for noen av oss. Anonymkode: 737d0...229
AnonymBruker Skrevet 21. juli #51 Skrevet 21. juli Klokkeblomst_85 skrev (På 20.7.2026 den 8.28): Elsker følelsen av å bli spruta full av deilig sæd, fylt opp og at pikken pulserer inni meg🫦💦 Wow, som å høre kona mi. Vi elsker det. Anonymkode: 9ad63...021 2
Klokkeblomst_85 Skrevet 21. juli #52 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Wow, som å høre kona mi. Vi elsker det. Anonymkode: 9ad63...021 Deilig å høre vi er flere som elsker det❤️🔥 Tenner på sæd, digger det💦🫦 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #53 Skrevet 22. juli Varierer, av og til starter jeg å komme i rumpa hennes - og fortsetter i munnen hennes, andre ganger i vagina, andre ganger ber hun om å få det på ryggen eller magen eller puppene, for å hindre at det renner etterpå antakelig (det gir meg minst), av og til kommer jeg i halsen hennes. Vi bytter på, men ska innrømme at jeg liker aller best å komme i rumpa hennes. Anonymkode: d0d5a...f78
AnonymBruker Skrevet 22. juli #54 Skrevet 22. juli Alle damer liker vel å få svømmerne til mannen inni dåsa? Ren biologi dette. Anonymkode: e9de0...07d
AnonymBruker Skrevet 22. juli #55 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle damer liker vel å få svømmerne til mannen inni dåsa? Ren biologi dette. Anonymkode: e9de0...07d Tror absolutt ikke det nei! Anonymkode: 737d0...229
Even Tuell Skrevet 22. juli #56 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alle damer liker vel å få svømmerne til mannen inni dåsa? Ren biologi dette. Anonymkode: e9de0...07d Nei Skulle nesten tro at kvinner var forskjellige og hadde sine individuelle preferanser... men så feil kan man visst ta 🙄
mann97 Skrevet 23. juli #57 Skrevet 23. juli Elsker å sprute inni, og se at det renner ut, og av å til slikker jeg det opp slik at vi kan smake på di deilige saftene våres blandet i sammen💦😋 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #58 Skrevet 23. juli mann97 skrev (1 time siden): Elsker å sprute inni, og se at det renner ut, og av å til slikker jeg det opp slik at vi kan smake på di deilige saftene våres blandet i sammen💦😋 🤮 Anonymkode: 737d0...229
Cam03 Skrevet 23. juli #59 Skrevet 23. juli Jeg elsker nærheten etter at han har spermet i meg. At han blir liggende inntil og inni meg. Fingre som stryker over hverandre, lette kyss. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #60 Skrevet 23. juli Har hørt flere kvinner si at de vil bruke kondom bare for å slippe griseriet... Anonymkode: 737d0...229
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå