Gå til innhold

Avslutte inni

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kona vil bare at jeg avslutter inni henne. Kjenner noen seg igjen? Er det vanlig?

Anonymkode: 868f6...dcf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kona vil bare at jeg avslutter inni henne. Kjenner noen seg igjen? Er det vanlig?

Har du spurt hvorfor dette er viktig for henne?

Skrevet

For min del handler det om mindre gris, jeg synes sæd er klissete, og med vann, så blir det enda mer klissete… lettere å gå på toalettet etterpå, en å måtte vaske det vekk fra kroppen, synes jeg da… 

Anonymkode: 5be50...f13

• Liker 4
Skrevet

Jeg også liker det. Tanken på det gjør veldig kåt og jeg kommer samtidig. 

Anonymkode: 3b683...158

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

For min del handler det om mindre gris, jeg synes sæd er klissete, og med vann, så blir det enda mer klissete… lettere å gå på toalettet etterpå, en å måtte vaske det vekk fra kroppen, synes jeg da… 

Anonymkode: 5be50...f13

Samme her, derfor brukes det kondom❤️ Hele sølet rett i søpla.

Anonymkode: 737d0...229

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vanlig. Den mest naturlige formen for sex. Det heter samleie.

Jeg tipper at jeg har ligget med mannen min langt over 2000 ganger gjennom årene, rene blowjobs holdt utenom. 10-20 ganger eller så har vi brukt kondom. Omtrent like mange ganger har han kommet på magen eller brystene mine av seksuelle eller praktiske grunner.  Ellers har han kommet inni meg hver gang. 

Endret av Hunmedham
  • Liker 6
Skrevet

Det spiller da vel ingen rolle om det er vanlig eller ikke. Du må jo uansett forholde deg til henne, ikke til oss andre.

Anonymkode: 8e4f8...253

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor bry seg om hva som er vanlig? Snakk sammen og nyt det dere synes er deilig ☺️

Anonymkode: 6b825...bd5

• Liker 2
Skrevet

kjedelig med pripne damer som ikke lar mannen fullføre inni.

Anonymkode: 2efc6...83a

Skrevet

Føler det mangler noe om han ikke fullfører inni. En ekstra pirrende og god følelse rett før og når det går for han. 

Anonymkode: 3a70f...5b3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Elsker når mannen min kommet inni meg! Liker ikke at han kommer på resten av kroppen min,  da er det bare gris.

Anonymkode: 5eddc...bf8

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Samme her, derfor brukes det kondom❤️ Hele sølet rett i søpla.

Stakkars mannen din som lever med et selvopptatt troll som deg. 

Anonymkode: 5fea6...821

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke kona di og svarer kun for meg selv. Jeg synes det diggeste er når han kommer inni enten vagina eller rumpa. Mulig den biologiske korrektheten spiller en rolle, men det er også tennende å kjenne styrken og iveren hans i det han kommer. At han kommer i munnen er digg pga intimitet. Der bruker han ingen styrke da jeg har noen dårlige erfaringer han tar hensyn til, men da er det som sagt det intime som gjør det digg. Å komme på meg gir meg lite, og derfor er det ikke noen favoritt hos meg. Det gjør meg ingenting, men det gir meg ikke noe heller. Det er uansett ikke noe han fortrekker selv.

For meg høres kona di normal ut.

• Liker 3
Skrevet

Heldigvis varierende hva kvinner liker.. så vil de ha griserier på magen, puppene eller ryggen.. så får de så det rekker💦
Bruker ikke bare sæd da, det hender vi griser oss inn i coconut-olje, solkrem og alt annet vi kommer på i farten😁
Å sprute inni er best på offentlige steder, eller steder der vi må ta hensyn til det..

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Trodde det var det menn likte best jeg. 🤔

Anonymkode: e83b1...4b2

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også følelsen av at han kommer inni meg, det er noe eget ved den følelsen. Nå snakker jeg kun vaginalt, ingenting skal inn i min bakside 🙂

Det å sprute på meg må han gjerne gjøre der han vil, det gjør meg ingenting men gir meg heller ikke noe. Annet enn at jeg synes det er fint å glede partner da 🙂

Men jeg har som regel opplevd at de fleste partnere jeg har hatt har hatt et ønske om å avslutte inni faktisk 🙂

• Nyttig 1
Skrevet

Mange som ikke liker gugga som renner ut igjen...

Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Heldigvis varierende hva kvinner liker.. så vil de ha griserier på magen, puppene eller ryggen.. så får de så det rekker💦
Bruker ikke bare sæd da, det hender vi griser oss inn i coconut-olje, solkrem og alt annet vi kommer på i farten😁
Å sprute inni er best på offentlige steder, eller steder der vi må ta hensyn til det..

Om man skal hindre gris så vil jeg si at å komme i vagina er et av de dummeste valgene med mindre man er hjemme. Det renner, ofte i flere omganger, nedover lår, treffer truse, treffer kjole osv. Skal man være sikker på at man ikke flekker til ting rundt seg så må man komme alle andre steder enn vagina.

Bare jomfruer som tror vagina er en egnet plass å gjøre av sperm om man ikke vil deale med det.

Skrevet

Spruter bestandig i henne da vi begge synes det er best. Hun pleier også komme da.

Anonymkode: 9ad63...021

• Liker 2
Skrevet
Nikoletta skrev (9 timer siden):

Jeg liker også følelsen av at han kommer inni meg, det er noe eget ved den følelsen. Nå snakker jeg kun vaginalt, ingenting skal inn i min bakside 🙂

Det å sprute på meg må han gjerne gjøre der han vil, det gjør meg ingenting men gir meg heller ikke noe. Annet enn at jeg synes det er fint å glede partner da 🙂

Men jeg har som regel opplevd at de fleste partnere jeg har hatt har hatt et ønske om å avslutte inni faktisk 🙂

Det er jo å avslutte inni som gir den mest intense orgasmen, synes jeg. Skulle jeg ha gjort det på noen annen måte vet jeg ikke om hadde gidda å bruke tid på sex i hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...