AnonymBruker Skrevet 11. juli #21 Skrevet 11. juli Kan ikke fordra den gugga som renner ut igjen, så helt klart kondom! Anonymkode: 737d0...229
AnonymBruker Skrevet 13. juli #22 Skrevet 13. juli Nesten altid inni. Hun sier hun kan kjenne rykningene i penis for hver sprut som pumpes ut. Og at den blir hardere og litt større rett før. Da pleier også hun å komme. Anonymkode: 2d87f...d8f 2 1
Giftmann47 Skrevet 13. juli #23 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 7.59): Kan ikke fordra den gugga som renner ut igjen, så helt klart kondom! Anonymkode: 737d0...229 Synet av nypult mus er da råsexy🤩 6 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli #24 Skrevet 13. juli Liker også å komme inni henne, såklart i munnen hennes også. Blir ikke søl av det. Anonymkode: be703...8dd 1
Even Tuell Skrevet 13. juli #25 Skrevet 13. juli Giftmann47 skrev (12 timer siden): Synet av nypult mus er da råsexy🤩 Jeg synes det er sexy å se at det begynner renne litt ut igjen, liksom beviset på god sex. Om jeg fortsatt er hard, er det topp å bare fortsette rett på runde to.... ekstra glatt. Livet blir bedre med en god cream pie 8
Miss91 Skrevet 13. juli #26 Skrevet 13. juli Even Tuell skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er sexy å se at det begynner renne litt ut igjen, liksom beviset på god sex. Om jeg fortsatt er hard, er det topp å bare fortsette rett på runde to.... ekstra glatt. Livet blir bedre med en god cream pie Det er så deilig det!😍 5 2
SurDiamant Skrevet 14. juli #27 Skrevet 14. juli Herlig å avslutte inni, og veldig deilig å gjøre rent etterpå 🤭 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #28 Skrevet 14. juli Herlig å slippe alt sølet🥰 Anonymkode: 737d0...229
Giftmann47 Skrevet 15. juli #29 Skrevet 15. juli SurDiamant skrev (På 14.7.2026 den 3.26): Herlig å avslutte inni, og veldig deilig å gjøre rent etterpå 🤭 Du slikker henne ren etterpå? 1
SurDiamant Skrevet 15. juli #30 Skrevet 15. juli Giftmann47 skrev (3 timer siden): Du slikker henne ren etterpå? Absolutt 😊 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #31 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2026 den 9.41): Kona vil bare at jeg avslutter inni henne. Kjenner noen seg igjen? Er det vanlig? Anonymkode: 868f6...dcf Selvfølgelig er det vanlig. Det er det aller vanligste når det gjelder samleie mellom faste partnere som bruker prevensjon. Tilfeldige partnere foretrekker kanskje å "hoppe av i svingen" fordi det gir mindre risiko for uønsket graviditet. Bruker man derimot prevensjon med en partner man stoler på og man har fast; å komme inni er helt vanlig. Mest vanlig, vil jeg si. Var iallfall det for meg da jeg var gift og i tidligere faste forhold. Kvinne Anonymkode: 66281...5d4 2
Giftmann47 Skrevet 15. juli #32 Skrevet 15. juli SurDiamant skrev (54 minutter siden): Absolutt 😊 Sexy😋
Even Tuell Skrevet 15. juli #33 Skrevet 15. juli SurDiamant skrev (På 14.7.2026 den 3.26): Herlig å avslutte inni, og veldig deilig å gjøre rent etterpå 🤭 Enig at det er sexy å ha oralsex etter samleie. Jeg slikker henne gjerne etter at jeg har kommet inni henne; det er noe sexy med en nypult fitte Det er også veldig sexy om hun tar meg munnen etter at jeg har vært inni henne. Det smaker henne og meg; det smaker sex. 4
amz Skrevet 16. juli #34 Skrevet 16. juli Nydelig å avslutte inni helt til hun kjenner støtene og det renner sakte men sikkert litt ut 1
Krakatoa Skrevet 17. juli #35 Skrevet 17. juli Jeg elsker å sprute inni. Det er liksom sånn det skal være, og det føles naturlig, intimt og nært. Dama elsker også at jeg gjør det, og hun bruker å be meg om å gjøre det. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #36 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 7.59): Kan ikke fordra den gugga som renner ut igjen, så helt klart kondom! Anonymkode: 737d0...229 Det går vel helt greit å ha et lite håndkle (eller litt tørkepapir) i nærheten, og så bare gå på badet og tisse etterpå. Synes ikke det blir det samme med kondom (er kvinne). Anonymkode: 2a8a2...6b5 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli #37 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det går vel helt greit å ha et lite håndkle (eller litt tørkepapir) i nærheten, og så bare gå på badet og tisse etterpå. Synes ikke det blir det samme med kondom (er kvinne). Anonymkode: 2a8a2...6b5 O.K. Kan ikke si at jeg merker noe forskjell med/uten kondom. Anonymkode: 737d0...229
Even Tuell Skrevet 17. juli #38 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): O.K. Kan ikke si at jeg merker noe forskjell med/uten kondom. Anonymkode: 737d0...229 Rent fysisk kan ikke jeg som mann merke forskjell på orgasmen med eller uten kondom. Kan merke forskjell på selve samleiet om jeg bruker ekstra tykke kondomer, da reduseres følsomheten litt og jeg holder kanskje litt lengre. Men selve orgasmen er den samme. Utløsning føles fysisk den samme. Men den store forskjellen ligger i det mentale for meg. Følelsen og tanken på at det ikke er noe mellom oss. Jeg er inni henne, direkte hud mot hud. Og når jeg faktisk kommer, så kommer jeg faktisk inni fitta hennes framfor i en litt glorifisert ballong. Min sæd, dypt inni henne. Det er rent mentalt, men er veldig tennende. Toppen av topp liksom. Men har full forståelse for de som ikke har den samme gleden av det som meg :) 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #39 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2026 den 10.11): Samme her, derfor brukes det kondom❤️ Hele sølet rett i søpla. Anonymkode: 737d0...229 Stakkars mannen din. Dette var også det vanlige før med kona i flere år, men så plutselig ville hun at vi skulle ha sex uten kondom og sexen ble mye bedre siden. Hadde hun begynt å kreve at jeg skulle bruke kondom, så kunne vi like godt latt være å ha sex. Anonymkode: 1a9ab...6e1 1 1
Even Tuell Skrevet 17. juli #40 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Stakkars mannen din. Dette var også det vanlige før med kona i flere år, men så plutselig ville hun at vi skulle ha sex uten kondom og sexen ble mye bedre siden. Hadde hun begynt å kreve at jeg skulle bruke kondom, så kunne vi like godt latt være å ha sex. Anonymkode: 1a9ab...6e1 Såååå ille er ikke kondomer. At 0.045mm skal være det som skiller mellom total meningsløshet og en innmari god følelse tror jeg lite på... i hvert fall for det store flertallet. Jeg skal akseptere at noen er så følelsløse at de 0.045mm betyr noe, men for det store flertallet tror jeg mye heller forskjellen sitter i hodet framfor pikken. Og om de likevel ikke skulle klare å komme med kondom på, så kan de vel pule dama til hun er fornøyd og så kan han fullføre på en annen måte. Kanskje til og med hun kunne hjulpet ham som takk for at han pulte og pulte og aldri blei slapp. Ei tilfreds dame er mye mer troende til å yte sin del enn ei som aldri fikk sitt. Selv i nederlaget, kan kondomer seire! Men overdrivelser er en populær greie og jeg har liten tro på at det er særlig mange menn som heller velger å sitte på ræva enn å trekke på en kondom, når ei våt fitte venter på dem. Selv foretrekker jeg sex uten kondom (sæd og fitte og alt det der i mitt forrige innlegg), men jeg fortrekker helt klart sex med kondom framfor ingen sex. Hadde til og med tatt på to om det var det som skulle til 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå