Even Tuell Skrevet fredag kl. 21:14 #21 Skrevet fredag kl. 21:14 Jeg kommer også stort sett alltid inni henne. Unntaket er ved oralsex ... og en ytterst sjelden handjob. Ellers avslutter vi med samleie og at jeg kommer inni henne. Jeg simpelt hen elsker det og er min klare favoritt. Det føles bedre rent fysisk å komme inni henne, og det er liksom en ekstra mental bit når jeg kommer dypt inni henne som gjør orgasmen bedre, og sexen mer tilfredsstillende. Det er liksom der sæden skal 😉 Hun synes også det er det mest naturlige og synes det er fint å se, føle og kjenne at jeg kommer. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:59 #22 Skrevet lørdag kl. 05:59 Kan ikke fordra den gugga som renner ut igjen, så helt klart kondom! Anonymkode: 737d0...229
AnonymBruker Skrevet i går, 09:21 #23 Skrevet i går, 09:21 Nesten altid inni. Hun sier hun kan kjenne rykningene i penis for hver sprut som pumpes ut. Og at den blir hardere og litt større rett før. Da pleier også hun å komme. Anonymkode: 2d87f...d8f 1
Giftmann47 Skrevet i går, 09:24 #24 Skrevet i går, 09:24 AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 7.59): Kan ikke fordra den gugga som renner ut igjen, så helt klart kondom! Anonymkode: 737d0...229 Synet av nypult mus er da råsexy🤩 2 4
AnonymBruker Skrevet i går, 09:37 #25 Skrevet i går, 09:37 Giftmann47 skrev (12 minutter siden): Synet av nypult mus er da råsexy🤩 🤮 Anonymkode: 737d0...229
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #26 Skrevet i går, 15:37 Liker også å komme inni henne, såklart i munnen hennes også. Blir ikke søl av det. Anonymkode: be703...8dd
Even Tuell Skrevet 22 timer siden #27 Skrevet 22 timer siden Giftmann47 skrev (12 timer siden): Synet av nypult mus er da råsexy🤩 Jeg synes det er sexy å se at det begynner renne litt ut igjen, liksom beviset på god sex. Om jeg fortsatt er hard, er det topp å bare fortsette rett på runde to.... ekstra glatt. Livet blir bedre med en god cream pie 2
Miss91 Skrevet 22 timer siden #28 Skrevet 22 timer siden Even Tuell skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er sexy å se at det begynner renne litt ut igjen, liksom beviset på god sex. Om jeg fortsatt er hard, er det topp å bare fortsette rett på runde to.... ekstra glatt. Livet blir bedre med en god cream pie Det er så deilig det!😍 3 1
SurDiamant Skrevet 18 timer siden #29 Skrevet 18 timer siden Herlig å avslutte inni, og veldig deilig å gjøre rent etterpå 🤭
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Skrevet 15 timer siden Herlig å slippe alt sølet🥰 Anonymkode: 737d0...229
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå