AnonymBruker Skrevet 11. juli #41 Skrevet 11. juli Jeg er litt redd, men jeg har høydeskrekk, ikke flyskrekk. For meg hjelper et glass vin eller to+mest mulig behagelig reiseklasse. Anonymkode: de7c1...a49
AnonymBruker Skrevet 12. juli #42 Skrevet 12. juli Ama00 skrev (8 timer siden): Hei igjen folkens! Jeg greide det både uten Sobril og alkohol😊 flyvertinnene var super og jeg følte meg helt trygg hele veien. Kjenner på en ekstrem mestringsfølelse nå! Herlig! Godt jobbet. Nå traff du. Forhåpentligvis betyr dette at det blir lett fremover også, men om du så skulle bli redd igjen har du nå sett at du har det i deg - og da er det langt enklere å finne tilbake til igjen. Og det er denne reaksjonen, denne tilnærmingen og følelsen, som er den rette. Det er den opplevelsen du hadde nå som matcher virkeligheten, hvor trygt og godt og udramatisk det å fly egentlig er. Veldig bra at du har fått kjenne på det. Anonymkode: a6539...c3d 2
Plexi Skrevet 12. juli #43 Skrevet 12. juli Ama00 skrev (12 timer siden): Hei igjen folkens! Jeg greide det både uten Sobril og alkohol😊 flyvertinnene var super og jeg følte meg helt trygg hele veien. Kjenner på en ekstrem mestringsfølelse nå! Veldig bra!
Matas Skrevet 12. juli #44 Skrevet 12. juli Tråden er ryddet spekulasjoner og brukerangrep. Matas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå