Gå til innhold

Hotell+badstu+ereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er ikke mannens feil nei, men diskresjon er et godt begrep som passer i denne settingen. Virker som ts håper det skal føre til sex med en tilfeldig.
Kvinner OG MENN sine brystvorter blir påvirket av temperatur ja. Det betyr ikke at jeg vil vurdere å stappe mine i fjeset på en mann eller lage et nummer ut av det. Ei heller tenker jeg at noen blir gira på meg av den grunn. 

Anonymkode: 69cf9...5dc

Enig med at diskresjonen og hensyn til andre er viktig😆
For enkelte menn er nok bad og badstue, det eneste plassen de kan se litt naken kvinnehud og former.
Så at ereksjonen vokser er jo meget naturlig.. og det kan jo skje "den beste" selv om man er fornuftig og diskret. 
Ereksjonen er en finurlig "Løgndetektor".. Ereksjonen er det mest ærlige kroppsdelen som finnes, for den lyver aldri😆 

Den er styrt fra hjernen, og reagerer på seksuell tiltrekninger, duft, smak, berøringer, syn og vokulære tilnærmelser +++. Og heldigvis fungerer kroppen slik, for da er man iallefall normal👏
Det som er litt dumt i visse settinger, er at ereksjonen ikke bryr seg om noen ser den.
Badstue-moralen gjør at de fleste er diskret, man er klar over at ereksjonen jobber imot moralen.

Det at enkelte mennesker blir støtt av å se en manns ereksjon, kommer nok av fordommer vel? 
For hvordan kan man bli støtt, hvis de ikke selv ser for seg noe seksuellt?
Har de "skitne tanker", og blir irritert av sin egen ereksjon?

Jeg har tatt den diskusjonen med kristne kvinner.. De sier at en ereksjon er fint å se på, men det skaper litt krøll og fantasier i hodet. Ikke at de er fordomsfulle, men de de har en bibelsk moral de må følge👏

Og det er stor forskjell fra virkeligheten og et forum som dette.. jeg har iallefall møtt et eneste troll i ei badestue. 
Btw.. du synes jeg skriver fornuftig.. Alle kan dra nytte av det du skriver.. det er lov å vise hensyn👏

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (På 9.7.2026 den 12.06):

Du sitter og finner på ting og aner ikke noe av det du snakker om. De siste årene har det ikke vært homosaunaer i Norge. MyFriend Club ble lagt ned for lenge siden, og i forfjor eller noe ble Club Hercules også sanert. På The Well er det ikke fnugg av sex å se. Dere må rett og slett slutte med denne vrangforestillingen. Man har ikke sex bare fordi man er naken. Selvsagt har jeg og mannen min sex både kveld og morgen når vi har et døgn der, men på hotellrommet. At vi er kjærlig oppmerksomme på hverandre, i fellesområdene er en selvfølge, men ikke overdrevet og vi kysser ikke i bassenget. Det er heller ikke vanlig, og jeg har aldri sett en ereksjon der. Jeg ser ikke bort fra at swingers-par kan møtes der også, for felles hygge senere. Men det knulles ikke. Jeg klarer nesten ikke å komme på et sted der det hadde vært mulig, noenlunde trygt. Bortsett fra et toalett (ikke spesielt hyggelig sted for sex), men det gjelder jo alle kjøpesentre.

Så oversikt du har, er du der hver dag? 😄

Anonymkode: 0d5bc...0a5

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 19.7.2026 den 8.23):

Farken heller.. det er jo ikke mannens feil om han får reisning i ei varm badestue😉
Det skjer jo helt naturlig uten kvinner tilstedet..
Det samme skjer jo med kvinner som får harde nippler i badestua, fra vått til tørt.. er hun et creep? 🤔

Harde nipples i Badstu? Fra vått til tørt? Skjønner ikke hvordan du kan sammenligne dette usansett, men hæ ? 

Anonymkode: 6d2d3...238

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Harde nipples i Badstu? Fra vått til tørt? Skjønner ikke hvordan du kan sammenligne dette usansett, men hæ ? 

Anonymkode: 6d2d3...238

Ok.. har jeg tatt feil? Sitter kvinner med harde nippler så er de kåte, og ikke kommer av vått til tørt? (Leses som tørkereaksjon)
Neida.. kvinners nippler er så forskjellige.. Noen har massive nippler som vises uansett påvirkning, noen vises ikke i det heletatt selv om de er kåte.. Så synet kan derfor bedra.. men biologiske lover lyver aldri

Harde nippler fra varmt til kaldt, er også normalt. Og kvinner kan bli røde i ansiktet og ned til brystet, bare av å sitte ukåt i ei badstue.. Det samme synet ser man etter kvinnens orgasme😉
Er en pikk erigert, eller har mannnen en "shower".. Her tror jeg også mange kvinner bommer..
Så kvinnen og mannens ereksjonen, kan være et synsbedrag👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...