reklame mannen Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Mann 50+. Var på hotell og satt i badstue med flere andre. Det ble av en eller annen grunn en fysisk reaksjon. Tanke: sjekketriks for damene som legger merke til dette? Burde jeg laget et diskret nummer av dette for å få blikk fra de kvinnelige som var tilstede? Burde situasjonen blitt pinlig? (Jeg bare la håndkle over og lot det gå over). Er det noen som har erfaringer som de vil dele? 1
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #2 Skrevet 58 minutter siden Nok et sterkt debutinnlegg på kg. Anonymkode: 3c96b...905 5
ms. Perfect Skrevet 55 minutter siden #3 Skrevet 55 minutter siden Absolutt ikke et sjekketriks, heller et skremmetips. De fleste damer, om ikke alle, ville fylt seg truet og skremt om du prøvde å gjøre et nummer utav det. Det kan godt være en fantasi, men den kan ikke overføres til virkeligheten. 3 4
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #4 Skrevet 54 minutter siden Nei. Det er seksuell trakassering og du blir forhåpentligvis utestengt fra å komme tilbake. Anonymkode: 355ab...8aa 5
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #5 Skrevet 54 minutter siden Jeg kan garantere deg at de damene som evt fikk det med seg ble avtent. Anonymkode: bec60...ec7 1 1
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #6 Skrevet 52 minutter siden Ereksjon i badstua er uinteressant. Man er der for å slappe av, ikke kikke folk i skrittet. Anonymkode: 841af...33f 2
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #7 Skrevet 51 minutter siden Lite kjent fakta er at alle damer som opplever å bli påtvunget slik som dette alle tenker "herre, jeg burde hatt en hekkesaks med meg". Anonymkode: a5ec5...cc2 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #8 Skrevet 50 minutter siden Jeg tenker at det du tenker når du er overopphetet i en badstue er noe du selv ikke bør ta alvorlig... I en badstue sjekker du IKKE kvinner! Antar dette bare er et forsøk på runkemateriale, for å tro at badstue er en sjekkearena viser en ikke ubetydelig mangel på sosiale antenner, bare det å skrive det, og ikke reflektere over dette før man velger å opprette et medlemskap på et forum og skrive en tråd om det på underforum for seksualitet... Ønsker du sex med damer, da får du sjekke dem opp på helt andre arenaer, ikke i badstuer! Seriøst, hvor har du vært de siste tiårene? Anonymkode: 5ab4b...4c3
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #10 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Det er seksuell trakassering og du blir forhåpentligvis utestengt fra å komme tilbake. Anonymkode: 355ab...8aa På The Well er det helt innafor. Anonymkode: c828e...900
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #11 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Det er seksuell trakassering og du blir forhåpentligvis utestengt fra å komme tilbake. Anonymkode: 355ab...8aa Takk, du minnet meg akkurat på at jeg en gang varslet om en slik, og vedkommende ble varig utestengt fra stedet. Anonymkode: 5ab4b...4c3 1 3
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #12 Skrevet 46 minutter siden reklame mannen skrev (18 minutter siden): Mann 50+. Var på hotell og satt i badstue med flere andre. Det ble av en eller annen grunn en fysisk reaksjon. Tanke: sjekketriks for damene som legger merke til dette? Burde jeg laget et diskret nummer av dette for å få blikk fra de kvinnelige som var tilstede? Burde situasjonen blitt pinlig? (Jeg bare la håndkle over og lot det gå over). Er det noen som har erfaringer som de vil dele? Hadde du likt det om du og tre andre menn satt der, en fikk ereksjon, og så begynte han gjøre ett nummer av det? Mot deg? Anonymkode: 8df11...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #13 Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Det er seksuell trakassering og du blir forhåpentligvis utestengt fra å komme tilbake. Anonymkode: 355ab...8aa En mann kan da ikke styre sin egen ereksjon. Men han bør selvfølgelig legge håndkle (eller i ts sitt tilfelle, en serviett er helt sikkert nok) over. Anonymkode: d6923...933 1
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #14 Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En mann kan da ikke styre sin egen ereksjon. Men han bør selvfølgelig legge håndkle (eller i ts sitt tilfelle, en serviett er helt sikkert nok) over. Anonymkode: d6923...933 De kan ikke for ufrivillige ereksjoner. Men det er jo ikke tilfellet hos Ts - han ønsker å gjøre et poeng ut av egen ereksjon i badstuen, og bruke det for å sjekke damer som sitter i badstuen. Det Ts ønsker å gjøre er dermed, som anonym 8aa skrev, seksuell trakassering. Det vil i minste kvalifisere for utstengelse, og det kan ende i anmeldelse og dom også. Det er skjerpende omstendigheter at det skjer et slikt sted som en badstue. Anonymkode: 5ab4b...4c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå