Gå til innhold

Hotell+badstu+ereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2026 den 16.13):

Homofile menn gjør dette har jeg hørt. Du kan jo prøve en gay sauna, og det er stort miljø på The Well for litt av hvert.

Anonymkode: c077a...e72

Du sitter og finner på ting og aner ikke noe av det du snakker om. De siste årene har det ikke vært homosaunaer i Norge. MyFriend Club ble lagt ned for lenge siden, og i forfjor eller noe ble Club Hercules også sanert. På The Well er det ikke fnugg av sex å se. Dere må rett og slett slutte med denne vrangforestillingen. Man har ikke sex bare fordi man er naken. Selvsagt har jeg og mannen min sex både kveld og morgen når vi har et døgn der, men på hotellrommet. At vi er kjærlig oppmerksomme på hverandre, i fellesområdene er en selvfølge, men ikke overdrevet og vi kysser ikke i bassenget. Det er heller ikke vanlig, og jeg har aldri sett en ereksjon der. Jeg ser ikke bort fra at swingers-par kan møtes der også, for felles hygge senere. Men det knulles ikke. Jeg klarer nesten ikke å komme på et sted der det hadde vært mulig, noenlunde trygt. Bortsett fra et toalett (ikke spesielt hyggelig sted for sex), men det gjelder jo alle kjøpesentre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å sitte i badstu på et nachspiel og se en ukjent kvinne gløtte bort på ens halvfeite penis på 20+ har en opplevd.

At hun gikk ut til typen sin og slo opp med kommentaren - du sa du var stor, nå vet jeg at det ikke stemmer, gjorde ikke kvelden hyggelig. Typen hennes ble drit sur og stemningen datt fra varm til iskaldt.

Han tilgir meg aldri. Jeg lever godt med at hun vet.

Anonymkode: 1182d...b21

• Liker 1
Skrevet
reklame mannen skrev (På 5.7.2026 den 19.43):

Mann 50+. Var på hotell og satt i badstue med flere andre. Det ble av en eller annen grunn en fysisk reaksjon. 

Tanke: sjekketriks for damene som legger merke til dette? Burde jeg laget et diskret nummer av dette for å få blikk fra de kvinnelige som var tilstede?

Burde situasjonen blitt pinlig? (Jeg bare la håndkle over og lot det gå over).

Er det noen som har erfaringer som de vil dele?

Skjerp deg! Det er så jævla creep oppførsel. Hvis du stopper egokjøret ditt for noen sekunder, så skjønner du selvfølgelig selv at det er HELT uakseptabelt 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg(K) satt i et steambad på the well med 2 nakne menn. Begge lå på hver sin benk og runket lett. De så at jeg så dem. Jeg ble opphisset av å se på dem. Han ene gikk ut og da satte han andre seg opp. Han fikk øyekontakt med meg og fortsatte forsiktig å runke seg selv. En flott mann med fint utstyr. Jeg satt i lotus stilling og befølte meg selv mens han kikket på meg. Var et uskyldig  og opphissende øyeblikk mellom to voksne mennesker. Ikke noe mer enn det. 

Anonymkode: a97fb...f15

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Farken heller.. det er jo ikke mannens feil om han får reisning i ei varm badestue😉
Det skjer jo helt naturlig uten kvinner tilstedet..
Det samme skjer jo med kvinner som får harde nippler i badestua, fra vått til tørt.. er hun et creep? 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2026 den 20.03):

Hadde du likt det om du og tre andre menn satt der, en fikk ereksjon, og så begynte han gjøre ett nummer av det?

Mot deg?

Anonymkode: 8df11...5d8

Ja.

Skrevet
Hunmedham skrev (På 9.7.2026 den 12.06):

På The Well er det ikke fnugg av sex å se.

Jeg har hatt forskjellige former for sex i nesten alle saunaene på TW.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 timer siden):

Farken heller.. det er jo ikke mannens feil om han får reisning i ei varm badestue😉

Men det er mannens feil dersom han unnlater å forsøke å skjule den.

Anonymkode: 23103...150

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men det er mannens feil dersom han unnlater å forsøke å skjule den.

Anonymkode: 23103...150

Hvis kvinner slutter å se mannen i skrittet, så er pikken usynlig🤫

Skrevet
Snok1 skrev (På 19.7.2026 den 16.49):

forskjellige former for sex

Hvis jeg stryker mannens pikk som et kort kjærtegn, eller tar ham fort inn i munnen i en skjermet krok, er ikke det "å ha sex". Det kunne jeg gjort på Rema 1000 og på biblioteket. Å gjøre The Well til et "sexsted", noe det ikke er, på grunn av slikt, er tullball. Hvis jeg hadde villet, kunne jeg og mannen hatt en eller annen form for sex nesten overalt. Så - hvis man inisterer på å ha sex et visst sted, er jo alt mulig.

Anonymkode: b811c...2a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis jeg stryker mannens pikk som et kort kjærtegn, eller tar ham fort inn i munnen i en skjermet krok, er ikke det "å ha sex".

Det er sant. Slik kan man relativisere begge veier. Å la blikket hvile i hverandre tvers over et folksomt rom kan være mer seksuelt ladd og emosjonelt sterkt enn et rutinemessig samleie.

Du får fortsette å tolke meg dit du vil.

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet

The well har hatt noen homofile invitasjoner hvert fall. Godeste R..i H…. Satt i badstua på the well og visste utstyret til min kompis. 

Anonymkode: 3fc81...2bd

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2026 den 19.58):

Lite kjent fakta er at alle damer som opplever å bli påtvunget slik som dette alle tenker "herre, jeg burde hatt en hekkesaks med meg". 

Anonymkode: a5ec5...cc2

Enda merkeligere er at samme dag ut på kvelden kan hun blir så desperate og spreng kåt etter ein kuk som dem ikkje kan se for mannen har klær på deg...og i tillegg vil ha den inn i seg....

Men sitter hun naken ved siden av ein man naken i badstue,  nei fy å fy! Da er det trakassering om han uheldigvis for ereksjon....

Anonymkode: aaa3d...ac8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2026 den 6.50):

Enda merkeligere er at samme dag ut på kvelden kan hun blir så desperate og spreng kåt etter ein kuk som dem ikkje kan se for mannen har klær på deg...og i tillegg vil ha den inn i seg....

Men sitter hun naken ved siden av ein man naken i badstue,  nei fy å fy! Da er det trakassering om han uheldigvis for ereksjon....

Anonymkode: aaa3d...ac8

Her var det ikke snakk om en ereksjon som kom ufrivillig. Her var det snakk om at mannen ville gjøre andre oppmerksomme på ereksjonen sin. 

Anonymkode: 6e19a...f42

• Liker 3
Skrevet

At man får errksjon, kan man ikke noe for. Men dk gjorde riktig da  du bare litt det gå over. 

Ufrivillig ereksjon jan skje når og hvor spm helsr, ofte med klær på. 

Skrevet

Det her er kødd, ikkje sant?

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde blitt henta av politet om jeg hadde sittet i den badstua med deg og du hadde lagd et «diskret nummer» ut av det. For en tro du har på deg selv og brødet ditt. Det er ekkelt, og du er ekkel som tror at damer tenner på dette! 

Anonymkode: 69cf9...5dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 19.7.2026 den 8.23):

Det skjer jo helt naturlig uten kvinner tilstedet..
Det samme skjer jo med kvinner som får harde nippler i badestua, fra vått til tørt.. er hun et creep? 🤔

Det er ikke mannens feil nei, men diskresjon er et godt begrep som passer i denne settingen. Virker som ts håper det skal føre til sex med en tilfeldig.
Kvinner OG MENN sine brystvorter blir påvirket av temperatur ja. Det betyr ikke at jeg vil vurdere å stappe mine i fjeset på en mann eller lage et nummer ut av det. Ei heller tenker jeg at noen blir gira på meg av den grunn. 

Anonymkode: 69cf9...5dc

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke man skal skrive her alt man tenker.  Her la ts ut noe han opplevde og hva han gjorde med det. Alle er eniig i at han valgte rett. Men han får masse pepper for å ha nevnt hva han kunne  gjort stedet. Noe han lot være å gjøre. Hm 

Endret av Kryneren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...