Krist1an Skrevet 13. juli #41 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Som jeg skrev lenger opp i tråden, har jeg ikke kommet så langt at jeg har begynt å date enda. Men jeg tror ikke ønskene mine rundt det andre er for kravstore der heller. En potensiell date må jo oppleves kjekk eller sjarmerende for meg, men jeg er også veldig bevisst på at det er ting som kommer over tid når man blir kjent, så det skal lite til at jeg synes en mann er utseendemessig interessant å kunne gå videre med. Kroppstype ikke for trent, men heller ikke så overvektig at det er helseskadelig. Ikke i økonomisk uføre (jeg kan ikke redde andres økonomi, det har jeg ikke råd til), men normal økonomi liksom. Gjør ingenting om han ikke eier, det gjør jo jeg. Kan jo ikke være for lang avstand for at det skal være mulig i hverdagen, men 5-6 mil kanskje? Kan godt være særbo i mange år. Etter ungen har flyttet ut er jeg flyttbar. Sosial status? Ikke narkoman osv, jeg er vel lavere klasse selv, så lenge han ER sosial og koselig. Føler i grunn ikke det er så mye fokus på sosial status her. Interesser er jo fint om vi har noen felles, og så kan vi gjerne ha hver våre også. Muligens for vanskelig dette.. 🙈 Anonymkode: b487c...e19 Dating kan være vanskelig, det kan være enkelt, det kan bryte ned en person og det kan bygge opp en person osv. Den eneste måten for å finne noen er å prøve. Lykke til 🤞 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå