AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg er singel, men kunne godt tenke meg en partner. Men på grunn av tidligere erfaringer fra forhold er jeg veldig "fugleunge" når det kommer til dating, forsiktig og usikker. Jeg er snill og arbeidsom, har alt økonomisk på stell, eier nedbetalt hus og bil, har et barn. Jeg er lett overvektig med normalt utseende. Jeg har noen "krav" jeg ønsker meg, men får stadig beskjed om at jeg har for høye krav og må senke de. Men krever jeg for mye av en mann? Jeg kjenner nok litt på at kan jeg ikke få innvilget disse, så har jeg det kanskje bedre alene.. Kravene er: *Ha en interesse for å bli kjent med meg *Kunne like å snakke sammen, ikke hele tiden, men innimellom *Kan gjøre husarbeid på eget initiativ *Være åpen for å høre på når den andre har det vondt/er lei seg uten å latterliggjøre *Være normalt sosial *Være emosjonelt trygg Hva er realistiske forventninger til en mann? Anonymkode: b487c...e19
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har noen "krav" jeg ønsker meg, men får stadig beskjed om at jeg har for høye krav og må senke de. Men krever jeg for mye av en mann? Jeg kjenner nok litt på at kan jeg ikke få innvilget disse, så har jeg det kanskje bedre alene.. Kravene er: *Ha en interesse for å bli kjent med meg *Kunne like å snakke sammen, ikke hele tiden, men innimellom *Kan gjøre husarbeid på eget initiativ *Være åpen for å høre på når den andre har det vondt/er lei seg uten å latterliggjøre *Være normalt sosial *Være emosjonelt trygg Hva er realistiske forventninger til en mann? Anonymkode: b487c...e19 Det høres ut som egenskapene til en helt normal mann. Anonymkode: 0c272...ab3 4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Høres ut som et absolutt minimum av hva man kan forvente av en normal partner. Mulig vennene dine ikke har det. Synd for dem. Anonymkode: 740f0...04f 2
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #4 Skrevet 24 minutter siden Ts her. Jeg hadde ingen av de i mitt forrige forhold, og det ble normalen for meg. (Selv om jeg jo føler det ikke burde være normalen) Og da blir jeg litt usikker når jeg får beskjed om at jeg må legge lista lavere om jeg vil finne noen. 😔 Anonymkode: b487c...e19
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #5 Skrevet 22 minutter siden Du skal ikke trenge å legge lista lavere nei. Anonymkode: a35af...835 1
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #6 Skrevet 15 minutter siden Absolutt minimumskrav det der. Problemet er vel å finne noen hvor det er gjensidig tiltrekning og disse tingene er til stede i tillegg. Anonymkode: ff770...be3 1
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #7 Skrevet 8 minutter siden Ingenting er for høye krav. Bedre å være ærlig mot seg selv ang krav og holde seg til det enn å ta noe halvbra. Verste som kan skje er jo at man forblir singel, men det er jo bedre enn å være sammen med en som ikke når helt opp. Anonymkode: 24f10...4b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå