AnonymBruker Skrevet 7. juli #61 Skrevet 7. juli Hentesveis er ikke noe for meg, heller ikke langt hår med måne i midten. Men ellers tror jeg ikke det er så viktig. Det som er mye viktigere for meg er at vi kan danse sammen, og det er det langt ifra alle menn som kan!! Anonymkode: fa33d...b65
AnonymBruker Skrevet 8. juli #62 Skrevet 8. juli Ja, absolutt. Hvorfor ikke? Det er først og fremst sjarm og person som fanger interessen over tid. Anonymkode: 89cb2...0c8 1
-jk- Skrevet 8. juli #63 Skrevet 8. juli Virrevirrevapp skrev (10 timer siden): Nei, langt flere menn kler å skinne seg. Jeg mener de aller fleste menn er fine skalla. Og de er som regel ikke unge. Som sagt, det kan fungere for begge kjønn. La meg mekke noe i ChatGPT.... Her. Tok to minutter: 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #64 Skrevet 8. juli Anbefaler folk som er imot skinning å sjekke ut r/bald. Både kvinner og menn der som viser hvordan de ser ut før/etter. Merkelig nok blir alle attraktive Anonymkode: f0f75...f33 1
Virrevirrevapp Skrevet 8. juli #65 Skrevet 8. juli -jk- skrev (6 timer siden): Som sagt, det kan fungere for begge kjønn. La meg mekke noe i ChatGPT.... Her. Tok to minutter: De eneste kvinnene som kler å være skinna, er de med veldig runde, søte fjes. Eller kvinner som er maskuline/androgyne fra før. Alle andre ser ikke ut.
Gregarious Skrevet 8. juli #66 Skrevet 8. juli Blir ikke dette litt som: Er det greit å like fargen rød, eller bør jeg heller like blå? Jeg vet at rød er relativt vanlig, men jeg har egentlig alltid likt blå best. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #67 Skrevet 8. juli Virrevirrevapp skrev (41 minutter siden): De eneste kvinnene som kler å være skinna, er de med veldig runde, søte fjes. Eller kvinner som er maskuline/androgyne fra før. Alle andre ser ikke ut. Alle pene damer ser også bra ut som skinna. Hvis ikke hadde de ikke vært pene. Anonymkode: c4fc8...43a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #68 Skrevet 8. juli Nei.. been there done that. Kvinner har også lov til å ha preferanser! Anonymkode: f61ca...9cd
AnonymBruker Skrevet 8. juli #69 Skrevet 8. juli Jeg bryr meg ikke. Det er personligheten og øynene som er viktigst. Samtidig så vet jeg at dette er ikke noe mannen velger selv. Akkurat som at jeg muligens eser ut i midjen når jeg kommer i overgangsalderen. Anonymkode: a6333...0d5
AnonymBruker Skrevet 8. juli #70 Skrevet 8. juli Hvis du er 36 og singel og avskriver noen pga mengde hår på hodet skjønner jeg hvorfor du er singel. 😄 Anonymkode: 7dbe0...0bc
Virrevirrevapp Skrevet 8. juli #71 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle pene damer ser også bra ut som skinna. Hvis ikke hadde de ikke vært pene. Anonymkode: c4fc8...43a Man må ikke være bare pen, men også søt/dukkeaktig og ha tynt hår, for å kle at det tas bort. Hvis ikke, ser man ut som en skrelt bever.
-jk- Skrevet 8. juli #72 Skrevet 8. juli Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Man må ikke være bare pen, men også søt/dukkeaktig og ha tynt hår, for å kle at det tas bort. Hvis ikke, ser man ut som en skrelt bever. Vel, med dagens teknologi er det i hvert fall meget enkelt å sjekke. Bare å gi ChatGPT et bra bilde av seg selv med hår og så be den ta det vekk så får du se hvordan resultatet vil blir.
knooters Skrevet 8. juli #73 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2026 den 0.40): De fleste vil nok føle seg maskuline etterpå. Anonymkode: ffce8...e8d Ja, og Haaland føler seg sikkert feminin med luggen sin. Haha. Jeg er mann, og jeg har vært nødt til å ta "alt" håret et par ganger i livet. Det er som å kutte av seg ballene. Det siste du føler, er økt maskulinitet. Det er en grunn til at menn betrakter det som en stor nedtur å få høyt hårfeste/måne. Det er ikke fordi de føler seg så forbannet mandige med sin nye lugg (eller mangelen på en). Å tro at kvinner skulle føle seg maskuline uten hår, er bare tull. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #74 Skrevet 8. juli Selvfølgelig. Jeg synes ikke det er så stilig når man niholder på en frisyre man ikke lenger har hår til. Eller driver med hentesveis. Så helst bør han fjerne det når det først er såpass tynt. Men det ER hans valg, og det påvirker ikke min evne/vilje til å date eller være sammen med en fyr. Anonymkode: 3a321...ee1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #75 Skrevet 8. juli Nei, det hadde jeg ikke. Jeg blir ikke tiltrukket av det, og jeg må føle meg tiltrukket av den jeg skal være sammen med. Kall meg gjerne overfladisk, men de fleste har nok noen preferanser for utseende på partner. Anonymkode: 5bf4a...46c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #76 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2026 den 13.46): Det er en fyr på gymmet som har tatt kontakt med meg. Vi er begge der nesten daglig og har vært på hilsern. Forrige uke lurte han på om vi skulle trene sammen en dag og spurte om nummeret mitt, og jeg har nå forstått at han er interessert. Saken er at han ser mye eldre ut enn det han egentlig er og at han måne, altså en tom flekk rett på toppen av hodet. Han har et fint smil, er høflig og veldig godt trent, men lite hår har aldri vært min personlige preferanse. Jeg vet at det er vanlig for menn i 40-årsalderen å miste håret og at testosteronet synker med årene, men så lite hår i en alder av 38 år er litt overraskende. Jeg trodde kanskje han var 47 år jeg. Selv får jeg høre av samtlige at jeg ser ut som en 27-åring, og jeg ble nettopp 36. Jeg synes hår gjør veldig mye med et utseende, men det er selvfølgelig ikke det viktigste. Tanker? Anonymkode: 68377...353 Stakkars fyr. Han trodde kanskje han hadde møtt noen som så personen bak hårlinjen, men det viser seg at hårfestet var viktigere enn personligheten. Anonymkode: 42fd3...8e3
visp Skrevet 8. juli #77 Skrevet 8. juli Du høres ut som et nek. Seriøst. Hvorfor i det hele tatt ta det opp som en sak her?
piggrokken Skrevet 8. juli #78 Skrevet 8. juli Jeg har måne, er 45 og har hatt det siden midten av 30 åra. Av egen erfaring virker det ikke som at dette er et turnoff for kvinner etter å ha snakket med de. En jeg datet for lenge siden sa at da hun så meg første gang, virket jeg eldre, og hun vurderte å gå, men da jeg begynte å snakke med henne forsvant de tankene fort. Jeg vil heller miste ting utenpå hodet enn inni. Er du en bra person synes jeg ikke hårtap skal være en avgjørende faktor. Og før noen spør, ja jeg hadde datet en skalla kvinne om jeg hadde likt henne. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #79 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2026 den 13.46): Det er en fyr på gymmet som har tatt kontakt med meg. Vi er begge der nesten daglig og har vært på hilsern. Forrige uke lurte han på om vi skulle trene sammen en dag og spurte om nummeret mitt, og jeg har nå forstått at han er interessert. Saken er at han ser mye eldre ut enn det han egentlig er og at han måne, altså en tom flekk rett på toppen av hodet. Han har et fint smil, er høflig og veldig godt trent, men lite hår har aldri vært min personlige preferanse. Jeg vet at det er vanlig for menn i 40-årsalderen å miste håret og at testosteronet synker med årene, men så lite hår i en alder av 38 år er litt overraskende. Jeg trodde kanskje han var 47 år jeg. Selv får jeg høre av samtlige at jeg ser ut som en 27-åring, og jeg ble nettopp 36. Jeg synes hår gjør veldig mye med et utseende, men det er selvfølgelig ikke det viktigste. Tanker? Anonymkode: 68377...353 Han vurderes tydeligvis som om han er en bruktbil. 'Fint smil, høflig, veltrent, interessert' – men én bar flekk på hodet, og plutselig er hele mannen et dilemma. Håper du er forberedt på at andre en dag vurderer deg like nådeløst når alderen begynner å synes. Anonymkode: 42fd3...8e3 1
Vibelator Skrevet 8. juli #80 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2026 den 11.34): Alle skal få…. Men alle er ikke for alle. Men nå er jeg dame uten bart og har heller ikke små pupper da så…. Jeg dropper selvfølgelig å inngå noe med em mann med måne ( med mindre jeg synes han er vakker i ansiktet og jeg blir forelsket) så går jeg ikke for en mann med måne i en ny relasjon. At folk man allerede er i gift med forandrer utseende fordi man eldes er såklart noe helt annet, hadde ikke forlatt mannen min om han fikk måne altså. Anonymkode: 2daf2...27c Hehe så bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå