AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Det er en fyr på gymmet som har tatt kontakt med meg. Vi er begge der nesten daglig og har vært på hilsern. Forrige uke lurte han på om vi skulle trene sammen en dag og spurte om nummeret mitt, og jeg har nå forstått at han er interessert. Saken er at han ser mye eldre ut enn det han egentlig er og at han måne, altså en tom flekk rett på toppen av hodet. Han har et fint smil, er høflig og veldig godt trent, men lite hår har aldri vært min personlige preferanse. Jeg vet at det er vanlig for menn i 40-årsalderen å miste håret og at testosteronet synker med årene, men så lite hår i en alder av 38 år er litt overraskende. Jeg trodde kanskje han var 47 år jeg. Selv får jeg høre av samtlige at jeg ser ut som en 27-åring, og jeg ble nettopp 36. Jeg synes hår gjør veldig mye med et utseende, men det er selvfølgelig ikke det viktigste. Tanker? Anonymkode: 68377...353
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en fyr på gymmet som har tatt kontakt med meg. Vi er begge der nesten daglig og har vært på hilsern. Forrige uke lurte han på om vi skulle trene sammen en dag og spurte om nummeret mitt, og jeg har nå forstått at han er interessert. Saken er at han ser mye eldre ut enn det han egentlig er og at han måne, altså en tom flekk rett på toppen av hodet. Han har et fint smil, er høflig og veldig godt trent, men lite hår har aldri vært min personlige preferanse. Jeg vet at det er vanlig for menn i 40-årsalderen å miste håret og at testosteronet synker med årene, men så lite hår i en alder av 38 år er litt overraskende. Jeg trodde kanskje han var 47 år jeg. Selv får jeg høre av samtlige at jeg ser ut som en 27-åring, og jeg ble nettopp 36. Jeg synes hår gjør veldig mye med et utseende, men det er selvfølgelig ikke det viktigste. Tanker? Anonymkode: 68377...353 Min mann hadde måne da vi ble sammen. Han var 23 år. Vi er fortsatt gift, 30 år senere. Hvis du er så overfladisk at du dropper en mann pga (manglende) hår, så er det ditt tap. Anonymkode: abec1...c0f 7 2
Virrevirrevapp Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Tja. Jeg hadde vel forventa at han barberte bort resten av håret. Kjæresten min gjorde det (han mista mye hår det første året vi var sammen). I tillegg har han transplantert noen hårsekker så det ser litt jevnere ut.
Imposta Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en fyr på gymmet som har tatt kontakt med meg. Vi er begge der nesten daglig og har vært på hilsern. Forrige uke lurte han på om vi skulle trene sammen en dag og spurte om nummeret mitt, og jeg har nå forstått at han er interessert. Saken er at han ser mye eldre ut enn det han egentlig er og at han måne, altså en tom flekk rett på toppen av hodet. Han har et fint smil, er høflig og veldig godt trent, men lite hår har aldri vært min personlige preferanse. Jeg vet at det er vanlig for menn i 40-årsalderen å miste håret og at testosteronet synker med årene, men så lite hår i en alder av 38 år er litt overraskende. Jeg trodde kanskje han var 47 år jeg. Selv får jeg høre av samtlige at jeg ser ut som en 27-åring, og jeg ble nettopp 36. Jeg synes hår gjør veldig mye med et utseende, men det er selvfølgelig ikke det viktigste. Tanker? Anonymkode: 68377...353 Utrolig at du vurderer å droppe en bra fyr pga litt manglende hår på hodet. Alt man legger seg opp i tenker jeg, og veldig overfladisk. Mange menn er like pene med mindre hår, og det er mange yngre i 20 årene som mister nesten alt håret før de bikker 30 også. 6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Det synes jeg er ekstremt overfladisk av deg, men det må da være helt opp til deg egentlig. Mannen min på 32 har også måne, men han skinner seg og er drit heit. Anonymkode: 7a6d0...95f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Nå som jeg er voksen hadde det ikke vært dealbreaker, men spesielt pent/sexy er det ikke. Husker en gang da jeg knapt var 20 at jeg dumpa en mann utelukkende pga månen… Mannen jeg er gift med i dag er skalla, synes det er fint. Hva med å bare innse at slaget om håret er tapt og fjerne alt først som sist? Anonymkode: b86e4...77a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Måne er krise, men å barbere vekk alt er helt innenfor. Anonymkode: 4193d...73a 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Hva er vits med hår på hodet når man har hårete baller? Uansett er det unødvendig av menn å gå rundt med "munkesveis". Bare klippe vekk alt. Anonymkode: bc583...ba1
Million Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Jeg var gift med en mann uten hår. Han mistet håret tidlig, og var halvveis skallet da vi møtte hverandre i slutten av tjueårene. Så ja, det kan jeg. Et hode med hår kan ofte være mer attraktivt rent visuelt, ja, men det er ikke avgjørende. Er mannen kjekk og grei og snill og på alle andre måter en god match personlighetsmessig, så ja, da kunne jeg datet han. OM jeg nå var på utkikk etter en å date da. Det er jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Tenker det er ditt tap om du velger vekk en mann fordi han mister håret, satser på at du treffer på en mann som er like overfladisk som deg selv da som går når du kanskje mister håret, for det skjer kvinner og eller kanskje du går opp 3 kg. Mange menn som mister håret tidlig, en kamerat av meg begynte å bli skalla når han var 19 og alt var vekk innen han var 22. Hadde han ikke barbert håret av så hadde han hatt en stripe i midten og det ville han jo ikke ha. Anonymkode: baaa2...53f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Min mann hadde måne da vi ble sammen. Han var 23 år. Vi er fortsatt gift, 30 år senere. Hvis du er så overfladisk at du dropper en mann pga (manglende) hår, så er det ditt tap. Anonymkode: abec1...c0f Ja, potensielt mye større en hårtapet hans 😅 Anonymkode: 70521...69c 1
DoorKnob Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att de var livet. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Tja. Man styrer jo ikke hva man synes er tiltrekkende..hvis mannens hår er sååå viktig for deg så ser jeg ikke poenget med å dra på date med ham og kaste bort tiden hans. Anonymkode: 5a86d...301 3 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Nei. Men etter 25 år har min mann fått måne og det er greit. Anonymkode: e4333...149
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Min mann har alltid vært skalla på toppen så lenge vi har kjent hverandre (siden slutten av 20-åra). Jeg synes det høres veldig overfladisk ut å droppe noen dersom manglende hår er den eneste grunnen. Men som en annen bruker skrev - hvis du veit at du ikke kommer til å være interessert, så si nei og ikke kast bort tida hans. Anonymkode: f5df3...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Det viktigste er jo hvordan han er ellers, men det tyder på at du ikke finner han verdt å satse på, så da bør du ikke gå på date med han. Jeg kunne ha gjort det, om jeg hadde vært i din situasjon, men her er det deg det er snakk om. Anonymkode: 90c93...181
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva er vits med hår på hodet når man har hårete baller? Anonymkode: bc583...ba1 Eh..? Anonymkode: e5385...264 1
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #20 Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en fyr på gymmet som har tatt kontakt med meg. Vi er begge der nesten daglig og har vært på hilsern. Forrige uke lurte han på om vi skulle trene sammen en dag og spurte om nummeret mitt, og jeg har nå forstått at han er interessert. Saken er at han ser mye eldre ut enn det han egentlig er og at han måne, altså en tom flekk rett på toppen av hodet. Han har et fint smil, er høflig og veldig godt trent, men lite hår har aldri vært min personlige preferanse. Jeg vet at det er vanlig for menn i 40-årsalderen å miste håret og at testosteronet synker med årene, men så lite hår i en alder av 38 år er litt overraskende. Jeg trodde kanskje han var 47 år jeg. Selv får jeg høre av samtlige at jeg ser ut som en 27-åring, og jeg ble nettopp 36. Jeg synes hår gjør veldig mye med et utseende, men det er selvfølgelig ikke det viktigste. Tanker? Anonymkode: 68377...353 De fleste som mister håret merker det allerede i 20-årene. Det er ikke så vanlig at det begynner når de nærmer seg 50. Anonymkode: f7030...0e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå