Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er en fyr på gymmet som har tatt kontakt med meg. Vi er begge der nesten daglig og har vært på hilsern. Forrige uke lurte han på om vi skulle trene sammen en dag og spurte om nummeret mitt, og jeg har nå forstått at han er interessert.

Saken er at han ser mye eldre ut enn det han egentlig er og at han måne, altså en tom flekk rett på toppen av hodet. Han har et fint smil, er høflig og veldig godt trent, men lite hår har aldri vært min personlige preferanse. Jeg vet at det er vanlig for menn i  40-årsalderen å miste håret og at testosteronet synker med årene, men så lite hår i en alder av 38 år er litt overraskende. Jeg trodde kanskje han var 47 år jeg. Selv får jeg høre av samtlige at jeg ser ut som en 27-åring, og jeg ble nettopp 36. 

Jeg synes hår gjør veldig mye med et utseende, men det er selvfølgelig ikke det viktigste.

Tanker?

Anonymkode: 68377...353

Med tanke på alle freaksa og raringene en kan møte der ute, hvis måne er det verste denne fyren har.. gift deg med ham i kveld. 

Anonymkode: 700bb...3ab

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måne/skallethet er selvsagt et minus rent utseendemessig, ingen tvil om det. Denne skavanken kan imidlertid oppveies av andre egenskaper, indre eller ytre, men jeg må innrømme at det skal svært mye til for at jeg skulle anse en skallet fyr eller månemann som attraktiv.

Anonymkode: 9effa...72b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var forelsket i han kunne jeg ha gjort det ja. Men du liker han jo ikke? Å det er helt greit.

Føler dette blir litt sånn. Jeg satt i en park og en mann med fregner snakket med meg, jeg var ikke tiltrukket av han, jeg tenkte han har fregner nå har jeg noe imot fregner, kroppen min sier nei, nå er jeg fanget i et dilemma å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Liksom?? Du vet jo du bare skal si nei å det var det. Du er ikke fanget med en mann, hvorfor dra han ned på nett om at han ser gammel ut å late som at du sitter å gråter over bryllupsinvitasjoner? Det blir bare mobbing av menn med måne. 

Jeg har fregner og ingenting i mot fregner trengte et eksempel på et trekk. 

Syns ikke måne er noe minus, jeg liker menn i mange ulike varianter. 

Anonymkode: 90a75...ff7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var trist lesing. Jeg bryr meg ikke. Det betyr ingenting faktisk.

Anonymkode: a9475...6b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker menn med lite/inget hår.

Anonymkode: e3703...bf9

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Helt utrolig at noen som er 36 år må spørre om synspunkter fra andre om dette.

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er en fyr på gymmet som har tatt kontakt med meg. Vi er begge der nesten daglig og har vært på hilsern. Forrige uke lurte han på om vi skulle trene sammen en dag og spurte om nummeret mitt, og jeg har nå forstått at han er interessert.

Saken er at han ser mye eldre ut enn det han egentlig er og at han måne, altså en tom flekk rett på toppen av hodet. Han har et fint smil, er høflig og veldig godt trent, men lite hår har aldri vært min personlige preferanse. Jeg vet at det er vanlig for menn i  40-årsalderen å miste håret og at testosteronet synker med årene, men så lite hår i en alder av 38 år er litt overraskende. Jeg trodde kanskje han var 47 år jeg. Selv får jeg høre av samtlige at jeg ser ut som en 27-åring, og jeg ble nettopp 36. 

Jeg synes hår gjør veldig mye med et utseende, men det er selvfølgelig ikke det viktigste.

Tanker?

Du glemte å nevne om du liker ham eller ikke. Det er vel ikke håret du eventuelt skal bli sammen med. Og selv en med tjukk manke kan ende opp skallet i løpet av få år, skulle du skilt deg da?

Selv foretrekker jeg måne fremfor de som raker av seg alt og får frivillig nazisveis. 

Anonymkode: 3721a...ff0

• Liker 3
Skrevet

Nei

Anonymkode: ef028...4fc

Damer med bart får date

Damer uten pupper får date

Og menn med måne får date

Alle skal få

🤣🤣🤣🤣

• Nyttig 1
Skrevet

Heller måne enn hentesveis... Jeg er 46, at jevngamle menn viser tegn til håravfall i en eller annen form er så vanlig at jeg knapt tenker over det. Flott manke kan være et pluss rent estetisk, for all del, men å ikke ha det er ikke et minus, det er bare normalen 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

De kjekkeste jeg kjenner til har måne. Håret rundt er noen få mm.

Liker langt hår godt, men når det begynner å bli glissent på toppen gjør mange rett i å fjerne det meste😃

Anonymkode: bbf06...7ad

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tanker?

Bare overlat han til ei som ikke er overfladisk du, han fortjener det.

Nabosønnen var nesten skallet i en alder av 19. Han manglet ikke damer for å si det sånn. I dag er han gift og pappa.  

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde brydd meg null hvordan han er på toppen av hodet. Er jo helt uviktig. 

Anonymkode: b1810...9fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg datet en hyggelig fyr, jeg bryr meg ikke håret til vedkommende.

Anonymkode: b120e...6c9

• Liker 3
Skrevet

Om jeg hadde likt fyren godt nok, hadde det ikke betydd noe 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, seff - så lenge han ikke ser ut som munken på Gastromat.

Samboer har "måne", men resten er kort-kort, og han drar over det med maskina nesten hver dag. 

Synes absolutt du skal gi vedkommende en sjanse! Du har vel ditt du også tenker jeg, som ikke er 100% perfekt. 

Anonymkode: 7d8f7...c2b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er nok værre med alle de damene som farger håret sitt, mange av de  igjen i helt grelle farger🙄 Det er i alle fall ikke naturlig.

Anonymkode: dbcc7...a12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har måne og jeg digger det. Jeg vil helst at han ikke shaver bort håret, jeg vil se månen.

Anonymkode: 6bed4...10d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo si til han at han bør skrelle knollen, på en fin måte som gjør at han forstår du synes han er flott.

Om det er sånn creepy overgreps-sveis, langt pistrete hår med måne og sprø pannelugg, så er det vel greit å skygge banen.

Anonymkode: 63094...bd9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om det er sånn creepy overgreps-sveis, langt pistrete hår med måne og sprø pannelugg, så er det vel greit å skygge banen.

Anonymkode: 63094...bd9

🤣

Anonymkode: 7d8f7...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Liker men med lite hår og gjerne måne. Sammen med tredagers skjegg ser de utrolig kjekke ut. 

Anonymkode: ce1a6...aa0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...