Strigiformes Skrevet 15. juli #41 Skrevet 15. juli Bamseklemmer skrev (17 timer siden): Å slikke fitte er jo en kjærlighetsbekreftelse, fordi det blir alltid gjordt med lidenskap og med begjær🥰 Jeg lærte å slikke som 22 åring.. hadde ei streng voksen "lærerinne".. Hun sa jeg måtte lære meg å kysse først, så vi kysset hver dag og veldig ofte i 14. dager. Etter tålmodighetstesten fikk jeg endelig prøve.. Jeg ble frelst og avhengig😆 Slikking handler om ganske mye som gjør meg spinnvill kåt.. det er deilige konturer av lepper og innvendig, og teksturen av huden.. Kjenne kåtheten med tunga på hardheten av klitten, flikke ømt sideveis på strengen, suge med vakuum, lage smattelyder og lyder av at jeg virkelig nyter og elsker dette. Det er i tillegg varmt og vått, dufter og smaker helt fantastisk.. Mest av alt elsker jeg å høre hennes nytelseslyder.. jeg blir så beroligget ekstra kåt av det, at jeg kan få "No-hands-orgasme"😉 Annenhver kvinne elsker å suge pikk, er min statestikk.. Men jeg maser aldri på en blow, jeg synes oralen må komme av initiativ og fri vilje. Så det er ikke alle damer jeg har fått slikket heller.. vi tilpasser sexen på andre ting👍 At det finnes kvinner som ikke liker dette har jeg aldri skjønt meg på... 3
Bamseklemmer Skrevet 16. juli #42 Skrevet 16. juli Strigiformes skrev (6 timer siden): At det finnes kvinner som ikke liker dette har jeg aldri skjønt meg på... Jeg tror det er viktig for kvinner å kjenne på tryggheten, at mannen virkelig nyter det han gjør👏 Hvis en mann kvier seg til å slikke, eller viser misnøye.. da gjør han jo kvinnen usikker på sin egen smakt og duft. Sex uten oral gir meg ingen kjærlighetsbekreftelse😆 Kjærlighetsbekreftelsen.. slikkingen er min måte å si at: 1 1
Nikoletta Skrevet 16. juli #43 Skrevet 16. juli Strigiformes skrev (9 timer siden): At det finnes kvinner som ikke liker dette har jeg aldri skjønt meg på... Det har aldri jeg forstått heller, men jeg har respekt for at ikke alle er som meg 🙂 Personlig synes jeg det er noe av det deiligste og en mann som ikke nyter å slikke vil ikke bli en langvarig sexpartner for meg. Da er vi ingen god match seksuelt. Lite som slår en mann som både gir meg nytelse og nyter det selv.. dobbelt deilig 🙂 Samme med å suge mannen, jeg nyter hans nytelse derfor så gjør jeg det med glede selv om jeg har litt utfordringer med brekningsrefleks. Men om han klarer å la meg styre så får vi det til 😉 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli #44 Skrevet 16. juli Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Jeg tror det er viktig for kvinner å kjenne på tryggheten, at mannen virkelig nyter det han gjør👏 Hvis en mann kvier seg til å slikke, eller viser misnøye.. da gjør han jo kvinnen usikker på sin egen smakt og duft. Sex uten oral gir meg ingen kjærlighetsbekreftelse😆 Kjærlighetsbekreftelsen.. slikkingen er min måte å si at: Anonymkode: d88c5...2c4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #45 Skrevet 16. juli Strigiformes skrev (17 timer siden): At det finnes kvinner som ikke liker dette har jeg aldri skjønt meg på... For meg er det fordi det gir meg absolutt ingenting. Synes bare det er dørgende kjedelig. Mye deiligere å bli kysset og slikket på brystvortene Anonymkode: 3a888...868
Bamseklemmer Skrevet 18. juli #46 Skrevet 18. juli Nikoletta skrev (På 16.7.2026 den 8.10): Det har aldri jeg forstått heller, men jeg har respekt for at ikke alle er som meg 🙂 Personlig synes jeg det er noe av det deiligste og en mann som ikke nyter å slikke vil ikke bli en langvarig sexpartner for meg. Da er vi ingen god match seksuelt. Lite som slår en mann som både gir meg nytelse og nyter det selv.. dobbelt deilig 🙂 Samme med å suge mannen, jeg nyter hans nytelse derfor så gjør jeg det med glede selv om jeg har litt utfordringer med brekningsrefleks. Men om han klarer å la meg styre så får vi det til 😉 Deepthroat.. Det å trykke pikken langt nedi halsen har jeg aldri hatt sansen for.. Selv om det kommer av fri vilje, fordi jeg liker ikke å høre på hosting og brekningslyder. Da synes jeg det er deiligere.. når kvinnen bruker begge hendene eller mellom brystene og suger på tuppen😉 Så jo.. fri vilje.. styr dette selv.. det er helt magisk å kjenne noe nytt, uten at det gjøres på kommando👏 Du elsker det du gjør, det gjør at du gjør deilige ting.. det blir sånn auto-passion.. ikke sant?☺️ 1
Nikoletta Skrevet 18. juli #47 Skrevet 18. juli Bamseklemmer skrev (1 time siden): Deepthroat.. Det å trykke pikken langt nedi halsen har jeg aldri hatt sansen for.. Selv om det kommer av fri vilje, fordi jeg liker ikke å høre på hosting og brekningslyder. Da synes jeg det er deiligere.. når kvinnen bruker begge hendene eller mellom brystene og suger på tuppen😉 Så jo.. fri vilje.. styr dette selv.. det er helt magisk å kjenne noe nytt, uten at det gjøres på kommando👏 Du elsker det du gjør, det gjør at du gjør deilige ting.. det blir sånn auto-passion.. ikke sant?☺️ Jeg elsker definitivt det jeg gjør ja 😊 1
Bamseklemmer Skrevet 18. juli #48 Skrevet 18. juli Nikoletta skrev (8 minutter siden): Jeg elsker definitivt det jeg gjør ja 😊 Alltid hærlige å høre sannheten fra deg😊 Visste du at jeg vasker hendene.. rundt munnen.. pusser tennene.. og skrubber tunga mi, med baksiden av tannkosten før jeg slikker? Det gir trygghet og gir merkbart mye mere smak🥰
AnonymBruker Skrevet 18. juli #49 Skrevet 18. juli Jeg elsker å suge rett og slett fordi jeg elsker kuk. Synet og smaken, kjenne han hard i munnen. Også er det deilig at han nyter det i tillegg. Anonymkode: c8ecb...164 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #50 Skrevet 18. juli Strigiformes skrev (På 15.7.2026 den 23.01): At det finnes kvinner som ikke liker dette har jeg aldri skjønt meg på... Folk er jo ikke likt laget der nede. Noen er mer følsomme enn andre. Etter jeg fikk barn, er følsomheten min gått ned betraktelig når det kommer til PIV, og slikking har blitt vondt. Det blir "for mye". Anonymkode: 7be96...e84
Nikoletta Skrevet 18. juli #51 Skrevet 18. juli Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Alltid hærlige å høre sannheten fra deg😊 Visste du at jeg vasker hendene.. rundt munnen.. pusser tennene.. og skrubber tunga mi, med baksiden av tannkosten før jeg slikker? Det gir trygghet og gir merkbart mye mere smak🥰 Nei det visste jeg ikke, men hadde jeg vært mann hadde jeg også gjort dette om det gir mer av den deilige smaken 😉 Og ingenting slår å bli slikket av mann som nyter «oppgaven» etter min erfaring 🔥 2
Even Tuell Skrevet 18. juli #52 Skrevet 18. juli Bamseklemmer skrev (19 timer siden): Deepthroat.. Det å trykke pikken langt nedi halsen har jeg aldri hatt sansen for.. Selv om det kommer av fri vilje, fordi jeg liker ikke å høre på hosting og brekningslyder. Da synes jeg det er deiligere.. når kvinnen bruker begge hendene eller mellom brystene og suger på tuppen😉 Så jo.. fri vilje.. styr dette selv.. det er helt magisk å kjenne noe nytt, uten at det gjøres på kommando👏 Du elsker det du gjør, det gjør at du gjør deilige ting.. det blir sånn auto-passion.. ikke sant?☺️ Ditto. Brekningslyder, hosting og gisping etter luft er ikke sexy. Det er åpenbart ubehagelig og for meg er ubehag det helt motsatte av sex og sexy. Sex skal være godt for begge og i hvert fall ikke ubehagelig. Og det må være troverdig. Om jeg mistenker at hun gjør seg selv modig og gjennomfører på tross av ubehag blir det også helt feil. Jeg vil jo henne alt godt, og uansett hvor sexy og deilig det er når hun tar hele lengden inn, er ikke verdt det om hun egentlig ikke liker det. Men om hun kan ta hele lengden inn, UTEN ubehag, det er veldig sexy. Se og føle at hun tar hele pikken inn, gjerne også ser på meg med et litt kåt blikk. *Chefs kiss* 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #53 Skrevet 20. juli Vi pleier å ha oss en deilig 69er. Hun suger meg og jeg slikker og kysser hennes kjønn. Føler vi blir i en herlig symbiose. Vi er selvfølgelig nydusjet begge. Anonymkode: 75358...61a
Mannjessheim1984 Skrevet 20. juli #54 Skrevet 20. juli Elsker å slikke fitte mens hun suger meg. Er godt.
AnonymBruker Skrevet 21. juli #55 Skrevet 21. juli Elsker det! Begge deler. Men hun tar aldri initsiativ til å suge lenger. Jeg må be om det og da er det lite vits i å få. Hun pleide gi meg uoppfordret før. Har alltid vært renslig og sørget for hygiene Anonymkode: e124d...c3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå