AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Jeg er en mann på 47 som elsker å slikke fitte. Men jeg erfarer at mange damer ikke liker å suge kuk. Er det tilfelle damer? Og hva er menns erfaringer? Anonymkode: 07942...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Absolutt ikke tilfellet for min del (kvinne i 50-åra). Jeg blir sykt opphisset av å suge mannen min. Men ja - jeg har venninner som sier de absolutt ikke liker å suge. Anonymkode: 51d57...edf 3 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Jeg likte det dessverre ikke med min eksmann, fordi han var så urenslig. Han dusjet altfor sjelden. Selv om jeg ba han gå og dusje og vaske seg før sex, hadde han vasket seg så dårlig at det fremdeles luktet og smakte gammelt piss og "kukost" av han. Så etter hvert sluttet jeg bare helt å gi oralsex. Fikser ikke å sitte og slikke og suge i meg gammelt piss. Dessverre er det slik at mange menn er urenslige og vasker seg dårlig nedentil. Det gir dårlige assosiasjoner til oralsex for kvinner som har vært borti slike menn, og de unngår det derfor også i senere forhold. Anonymkode: 429e5...089 2 6
Enmanelskeråhate Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Aldri møtt en dame som ikke suger, hadde aldri vært sammen med en som ikke gjorde d
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Liker verken synet eller smaken, så ingen suging her. Anonymkode: fed2c...4eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Jeg elsker å suge og slikke, men må være de rette personene. Jeg må kjenne og like dem. Renslighet er selvsagt forutsetningen. Urinlukt og ost er ikke aktuelt. Anonymkode: b5095...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli Liker hverken å suge eller å bli slikket. Ja, jeg er kjedelig, og det lever jeg godt med. Anonymkode: 3a888...868 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli Liker å suge, men liker ikke å bli slikket. Har hatt problemer med uregelmessig menstrasjon så klarer ikke slappe av og nyte. Anonymkode: 4a736...f80
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli Min eks hatet å slikke, men jeg sugde han likevel. Så traff jeg en sexpartner som elsker å slikke, og jeg suger han hver gang vi knuller. Elsker det. Renslighet er selvfølgelig forutsetning. Føler jeg meg ikke ren så vil jeg ikke la han gå ned på meg. Men jeg digger å bli slikket... Anonymkode: 1ddff...51a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli Jeg er ikke så glad i å suge, men gjør det innimellom. Men kun med langvarige partnere. Anonymkode: c21b6...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en mann på 47 som elsker å slikke fitte. Men jeg erfarer at mange damer ikke liker å suge kuk. Er det tilfelle damer? Og hva er menns erfaringer? Anonymkode: 07942...ee8 Jeg elsker å suge kuk, men mannen liker ikke å slikke.. Anonymkode: ff949...bad 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #12 Skrevet 2. juli Jevnaldrende kvinne som ts her. Jeg liker ikke å bli slikket, men er glad i å suge. Anonymkode: a6b21...8af 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli #13 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er en mann på 47 som elsker å slikke fitte. Men jeg erfarer at mange damer ikke liker å suge kuk. Er det tilfelle damer? Og hva er menns erfaringer? Anonymkode: 07942...ee8 Jeg liker å suge og slikke på penisen til mannen jeg, blir opphisset fordi han blir det. Anonymkode: 8fe4f...b2c 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli #14 Skrevet 2. juli Elsker å suge mer enn jeg elsker å bli slikket! Utrolig opphissende å vite at mannen nyter det jeg gjør! Anonymkode: 5050d...028 4
Strigiformes Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er en mann på 47 som elsker å slikke fitte. Men jeg erfarer at mange damer ikke liker å suge kuk. Er det tilfelle damer? Og hva er menns erfaringer? Anonymkode: 07942...ee8 Ikke for min del. Jeg elsker det. Det er en fantastisk følelse, å se når han nyter det jeg gjør med han. Endret 3. juli av Strigiformes 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #16 Skrevet 3. juli Jeg liker absolutt å suge. Det er deilig å høre og se at han nyter, og jeg liker også å kjenne ham i munnen. Han er selvsagt renslig, men tåler helt fint at det er noen timer siden siste dusj. Anonymkode: d4307...582 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #17 Skrevet 3. juli Dette er enveis. Den ene utfører, den andre ikke. Spiller ingen rolle hvem. Takler begge veiene, men ikke en mann som forventer likestilling. Anonymkode: ebe05...4e8
Nikoletta Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli Det er ikke min favoritt ting å gjøre, men kun fordi jeg sliter med brekninger. Og jeg brekker meg når jeg pusser tenner også, he he he Så det er ikke sugingen jeg har utfordringer med, men det at jeg brekker meg så lett. Men! Jeg gjør det så mye som det er ønskelig uansett og jeg har etter hvert funnet måter som gjør at jeg kan gjøre dette lenger før brekningsrefleksen kicker inn og hvor det nytes av mottaker. Og når mottaker nyter, da koser jeg meg også 😄 Men jeg er en bortskjemt kvinne med at jeg blir slikket betraktetlig mer enn jeg suger uten at noen er misfornøyde av den grunn 😄 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli Sug og svelg, nå er det helg 😍 Anonymkode: 6cd79...420 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli Har en kink på å suge og å se / ta satsen så jeg suger selvfølgelig mye. Kan ikke ha en mann som ikke liker å bli sugd. Elsker å bli slikket men elsker faktisk å suge enda mer. Vært sånn helt siden jeg debuterte og oppdaget hvor digg en penis kan være. Forøvrig ikke kjempe fan av å suge menn med veldig mye forhud. Anonymkode: 99cc8...8c4 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå