Gå til innhold

Suging og slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ganske nøytral til suging. Hater det ikke, men elsker det ikke heller. Gjør det for hans del, ikke for min egen del.

Anonymkode: 62c6a...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker både å suge mannen min, og at han slikker meg. Begge deler tenner meg veldig. K 46

Anonymkode: 91e2d...562

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Kunne brukt livet på å suge, om mannen alltid var hard. Føler det er min plass i verden, altså med samme mann. Haha. 

Anonymkode: f3133...053

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er glad i både å slikke og å bli sugd.

Samtidig elsker jeg både å rimme og å bli rimma. Føler på en måte at jeg har slikket meg til neste nivå.

• Liker 1
Skrevet

Syns det er kjedelig å suge😬🙈 gir meg liksom ikke noe, men gjør det en gang i blant for å glede (en renslig mann 😂), jeg derimot føler meg aldri ren nok til å bli slikket selv om jeg kommer rett fra dusjen. Så det er noen år siden, og svaner det ikke. Høres sikkert ut som tidenes kjedeligste sexliv, noe det vel forsåvidt er også, men tror vi er ganske fornøyd begge to. 

Anonymkode: b6d6c...a5d

Skrevet

Elsker å suge, suger hver gang😍 og jeg elsker at han kommer i munnen min, nåværende. Likte ikke at eksen kom i munnen min, da ville jeg ha det i fitta. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Elsker både å suge og bli slikket - K 42.

Anonymkode: 99ba5...f07

• Hjerte 3
Skrevet

Digger å bli sugd og slikke. En fin seanse starter med berøring og kyssing. Så suging, slikking og knulling 😁

Anonymkode: beff8...bd7

• Hjerte 1
Skrevet

Det er deilig å bli sugd, men på ingen måte et krav. Men jeg elsker å slikke 🫠 Kunne ikke hatt en partner som ikke likte å bli slikka

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2026 den 10.54):

Jeg er en mann på 47 som elsker å slikke fitte. Men jeg erfarer at mange damer ikke liker å suge kuk. Er det tilfelle damer? Og hva er menns erfaringer?

Anonymkode: 07942...ee8

Nei. Jeg eeeelsker å suge. Kunne holdt på i timesvis hver dag uten å overdrive. Bare tanken på en hard kuk å ta og kjenne på gjør meg skikkelig våt. 

Men folk er ulike. Har møtt menn som ikke liker å slikke også. Veldig individuelt:)

Anonymkode: 4da76...e75

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg eeeelsker å suge. Kunne holdt på i timesvis hver dag uten å overdrive. Bare tanken på en hard kuk å ta og kjenne på gjør meg skikkelig våt. 

Men folk er ulike. Har møtt menn som ikke liker å slikke også. Veldig individuelt:)

Er forresten kvinne 37 hvis det har noe å si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å slikke, og jeg elsker å bli sugd. Jeg har hatt forhold tidligere med kvinner som ikke har vært glade i å suge eller bli slikket, og selv om jeg sikkert hadde gått inn i et slikt forhold igjen om det var andre ting som gjorde opp for det hadde jeg absolutt foretrukket et forhold med noen som satte like stor pris på det som meg.

Skrevet

Er helt likegyldig til å suge. Liker ikke motta oral selv, og det gir meg heller ikke noe å gi det. Men hvis mannen liker det, så kan jeg gjøre det for hans del.

Anonymkode: 7be96...e84

Skrevet

Elsker å suge 🤤, er så opphissende og høre lydene hans, kjenne hvordan pikken vokser og blir enda hardere i munnen min 😊

Elsker og å bli slikket. Men og gjerne suge han mens han står på kne i senga og fingrer meg samtidig 🤤 

K46

Anonymkode: a16fa...14e

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...