AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:45 #1 Skrevet onsdag kl. 23:45 Jeg tilhører ingen religion, men jeg tror på Gud som en energi som består av alt i denne verdenen. Kom opp med en teori om Gud en kveld. Gud skapte universet og reglene for universet. Et univers som konstant utvikler seg innenfor lover og regler som han skapte . Men tingen er at Gud ikke lengre eksisterer som Gud, men etterhvert døde eller ble omgjort til energi. Anonymkode: e5d2f...a4e
proghodet Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden En slags miks av deisme med en dæsj panteisme? Så lenge ikke guden har en helligbok som sier noe om hvor hardt du kan slå slavene dine og hvor underordnede kvinner er, ser jeg ikke noe problem med å tro på en slik gud. Det er jo verdt å merke seg at det er en ikke-falsifiserbar påstand, og jeg prøver å styre unna de hvis jeg kan. 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden En ting kan vi slå fast. Guden til Abraham.. som dekker hundretusener av retninger i kristendom og Islam er oppspinn. En psykopat oppfunnet av mennesker. Anonymkode: fef9c...1f3 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Javel. Hvem skapte den guden da, og lovene og reglene for gud? Anonymkode: 152f1...709
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå