AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Jeg tilhører ingen religion, men jeg tror på Gud som en energi som består av alt i denne verdenen. Kom opp med en teori om Gud en kveld. Gud skapte universet og reglene for universet. Et univers som konstant utvikler seg innenfor lover og regler som han skapte . Men tingen er at Gud ikke lengre eksisterer som Gud, men etterhvert døde eller ble omgjort til energi. Anonymkode: e5d2f...a4e 1
proghodet Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli En slags miks av deisme med en dæsj panteisme? Så lenge ikke guden har en helligbok som sier noe om hvor hardt du kan slå slavene dine og hvor underordnede kvinner er, ser jeg ikke noe problem med å tro på en slik gud. Det er jo verdt å merke seg at det er en ikke-falsifiserbar påstand, og jeg prøver å styre unna de hvis jeg kan. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli En ting kan vi slå fast. Guden til Abraham.. som dekker hundretusener av retninger i kristendom og Islam er oppspinn. En psykopat oppfunnet av mennesker. Anonymkode: fef9c...1f3 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Javel. Hvem skapte den guden da, og lovene og reglene for gud? Anonymkode: 152f1...709 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): En ting kan vi slå fast. Guden til Abraham.. som dekker hundretusener av retninger i kristendom og Islam er oppspinn. En psykopat oppfunnet av mennesker. Anonymkode: fef9c...1f3 Gud eksisterer, noe vitenskapen også har bevist. At ateister fornekter fakta og vitenskap overrrasker ikke, vitenskapen viser jo også at dere har lavere iq Anonymkode: 78e4b...202
sofiemyr Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gud eksisterer, noe vitenskapen også har bevist. At ateister fornekter fakta og vitenskap overrrasker ikke, vitenskapen viser jo også at dere har lavere iq Anonymkode: 78e4b...202 Interessant påstand - hvordan har vitenskapen bevist at det eksisterer en gud? Og isåfall hvilken gud eller guder? 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gud eksisterer, noe vitenskapen også har bevist. At ateister fornekter fakta og vitenskap overrrasker ikke, vitenskapen viser jo også at dere har lavere iq Anonymkode: 78e4b...202 Kan nesten ikke vente.. vis meg kildene dine.🍿😅 Anonymkode: fef9c...1f3 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2026 den 18.47): Kan nesten ikke vente.. vis meg kildene dine.🍿😅 Anonymkode: fef9c...1f3 Gidder ikke poste de samme lenkene enda en gang for deg troll. De som vil kan finne de i flere andre tråder her inne Anonymkode: 78e4b...202
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Gidder ikke poste de samme lenkene enda en gang for deg troll. De som vil kan finne de i flere andre tråder her inne Anonymkode: 78e4b...202 Anonymkode: fef9c...1f3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli Litt sånn at gud gikk inn i skaperverket å vil manifestere seg som høyere bevissthet i de mest utviklede artene hens. Anonymkode: 72f1a...0eb
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 22.42): Gidder ikke poste de samme lenkene enda en gang for deg troll. De som vil kan finne de i flere andre tråder her inne Anonymkode: 78e4b...202 Det er en kjent sak at det er trollene som nekter å oppgi kilder. Anonymkode: fef9c...1f3 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #14 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er en kjent sak at det er trollene som nekter å oppgi kilder. Anonymkode: fef9c...1f3 Det er dere som troller og spør om de samme kildene om og om igjen som allerede har blitt postet mange ganger allerede og dere trolig har fått selv etter å ha spurt i andre tråder. På tide å kutte ut trollingen nå. https://letmegooglethat.com/?q=God+proven+by+science Anonymkode: 78e4b...202
sofiemyr Skrevet 8. juli #15 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er dere som troller og spør om de samme kildene om og om igjen som allerede har blitt postet mange ganger allerede og dere trolig har fått selv etter å ha spurt i andre tråder. På tide å kutte ut trollingen nå. https://letmegooglethat.com/?q=God+proven+by+science Anonymkode: 78e4b...202 Sjekk heller hva som aksepteres som vitenskapelig bevis - du bommer ganske betraktelig her dessverre... 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #16 Skrevet 8. juli Du skapte en verden og observerte den. Men så valgte du å gå inn i verden og bli en del av den, en del av skaperverket. Kanskje du til slutt glemte at du skapte den? Kanskje du glemte at du er Gud? Anonymkode: 6ab2b...1bc
AnonymBruker Skrevet 8. juli #17 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2026 den 18.52): Sier du at Gud er en gass? Anonymkode: 2e818...46f Det kan nok stemme bra. Kjerringa sier i hvert fall "Herregud" hver gang jeg slipper en fis... Anonymkode: 18e7f...74d
AnonymBruker Skrevet 8. juli #18 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 22.42): Gidder ikke poste de samme lenkene enda en gang for deg troll. De som vil kan finne de i flere andre tråder her inne Anonymkode: 78e4b...202 Beste ever🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 4275f...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #19 Skrevet 8. juli sofiemyr skrev (2 timer siden): Sjekk heller hva som aksepteres som vitenskapelig bevis - du bommer ganske betraktelig her dessverre... Er fullt klar over dette AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Beste ever🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 4275f...b8e Hvor mange ganger må man poste de samme kildene fordi ateistene er for late eller evneveike til å finne de selv? Selv om de som sagt har blitt postet mange ganger her inne Anonymkode: 78e4b...202
AnonymBruker Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli sofiemyr skrev (2 timer siden): Sjekk heller hva som aksepteres som vitenskapelig bevis - du bommer ganske betraktelig her dessverre... Er fullt klar over hva som regnes som vitenskaplig bevis, og bevisene for Gud er innenfor disse Anonymkode: 78e4b...202
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå