AnonymBruker Skrevet 10. juli #41 Skrevet 10. juli -jk- skrev (3 timer siden): Det går begge veier også. Jeg har fått opp damer på 50 i appene som søker menn 25-45 eller noe der omkring, så det er ikke forbeholdt menn å gå etter de mye yngre selv om det nok er vanligere for menn. Ja finnes delulu damer også. Ekstremt mange fler delulu menn på apper angående alder. De fornuftige er i mindretall. Og også ditt eksempel. Galskap at hun går ned til 25. men i det minste opp til 5 år yngre enn seg selv. Sett menn på apper som er 58-69 søker fra 27-40…. Haha altså 🤣🤣🤣 Anonymkode: db59e...e89 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #42 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja finnes delulu damer også. Ekstremt mange fler delulu menn på apper angående alder. De fornuftige er i mindretall. Og også ditt eksempel. Galskap at hun går ned til 25. men i det minste opp til 5 år yngre enn seg selv. Sett menn på apper som er 58-69 søker fra 27-40…. Haha altså 🤣🤣🤣 Anonymkode: db59e...e89 Sant! Det er så tullete og de graver sin egen grav. Anonymkode: 4f620...bae 2
Snok1 Skrevet 10. juli #43 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2026 den 22.34): De fleste av de mennene får hverken unge, jevnaldrende eller eldre kvinner. Dette er jo åpenbart tullball. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #44 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2026 den 14.02): De du har som nedre og øvre preferanse er jo hva du er villig til/ ønsker. Så jo 18 ( fremdeles skoleelev på videregående) er veldig spesielt at menn på 30+ Tilogmed har. Og at menn fra 40 har er totalt delulu angående hva de reelt kan få uten å spandere/ betale seg til dem. Evt ei stakkars ei med daddy issues. Enhver far med døtre burde aldri sette så lavt tall, ville han tenkt det var innafor at hans kompiser på 45 med deres utseende ( ikke match hverken mentalt eller faktisk fysisk altså) lå og pulte på hans datter. Og ville menn på 40 /60 hatt gutter på 18 som omgangskrets? Nei det vil de aldri…. Men ei på 18 er plutselig såååå moden? Get real og vær ærlig hehe er kun en utseendeting og sikkert idiotisk håper hun ikke har høy body count. Men fun fact mange på 18 har høyere enn damer på både 30 og 40 altså. Hadde de i de minste droppet jenter på 18 , men satt 20 hadde de vært hakket bedre. Fremdeles delulu og andre voksne kvinner skyr dem fremdeles som pesten og de forblir single selvsagt. Tonnevis av delulu menn på apper tilbringer årevis der uten å få hverken dates eller fåt pult og så er det kun deres egen grunn til at det er sånn , men de nekter å se dette eller forandrer seg hehe. Merkelig egentlig at de ikke skjønner dette selv. Anonymkode: db59e...e89 Hehe, men nå legger du jo en hel roman inn i et enkelt aldersfilter. 😄 Du har allerede rukket å konkludere med at han er urealistisk, dårlig far, ikke får dater, må betale for sex og blir skygget av alle voksne kvinner. Det var egentlig akkurat den typen psykoanalyse av en fremmed jeg mente ble litt voldsom. Man får nesten møte folk før man skriver hele karakterbeskrivelsen deres. 🙂 Altså, jeg synes egentlig svaret ditt bekrefter poenget mitt. 😄 Du har laget en ganske detaljert historie om en mann du ikke kjenner, basert på ett eneste tall i en datingside. Det er akkurat den delen jeg synes blir litt i overkant. Anonymkode: bd676...e44 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #45 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe, men nå legger du jo en hel roman inn i et enkelt aldersfilter. 😄 Du har allerede rukket å konkludere med at han er urealistisk, dårlig far, ikke får dater, må betale for sex og blir skygget av alle voksne kvinner. Det var egentlig akkurat den typen psykoanalyse av en fremmed jeg mente ble litt voldsom. Man får nesten møte folk før man skriver hele karakterbeskrivelsen deres. 🙂 Altså, jeg synes egentlig svaret ditt bekrefter poenget mitt. 😄 Du har laget en ganske detaljert historie om en mann du ikke kjenner, basert på ett eneste tall i en datingside. Det er akkurat den delen jeg synes blir litt i overkant. Anonymkode: bd676...e44 Når jeg personlig trodde 18 åringer var 14, sier det sitt om dem da. Blikket vårt endres når vår egen alder øker. Også mentalt. Det er ikke i overkant, faktisk er det vanskelig å formidle sorgen av verden over voksne som ikke forstår bedre. Dumhet er noe vondt. Anonymkode: 4f620...bae
AnonymBruker Skrevet 10. juli #46 Skrevet 10. juli Nå er vel alle som bruker Tinder relativt tvilsomme mennesker, uavhengig av preferanse. Anonymkode: e9dfd...07b
AnonymBruker Skrevet 10. juli #47 Skrevet 10. juli Snok1 skrev (22 minutter siden): Dette er jo åpenbart tullball. Åpenbart ikke…. Hehe siden de sitter og prøver igjen og igjen og igjen. Kommer tilslutt med incelsnakk til de damer de endelig kommer i kontakt med og ødelegger for seg selv. Statistikken hadde ikke sett ut som den gjør angående menn på 40+ som aldri får barn f eks hvis det ikke stemte. At du knuller rundt og er heldig med å få damer betyr ikke at mindre pene og delulu menn får pult. Anonymkode: db59e...e89
visp Skrevet 10. juli #48 Skrevet 10. juli Jeg hadde ansett personen som tilbakestående og det hadde vært helt uaktuelt som noe av interesse. Men de bør jo være litt gjennomført og sette spennet snevrere vel? Det er vel neppe noen på hans egen alder som ville vært interessert uansett om det der kom fram. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #49 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2026 den 19.21): Damer på 45 år henger seg ikke opp i høyden. De i 20-årene gjør - ikke bare høyden, men alderen. De vil ha en på egen alder, det sier statistikken. Anonymkode: a1bf4...4ab Dette stemmer ikke. Jeg leter i 40-årene, er samme gruppe selv. Det er helt vanlig at det står «Jeg er 1,xxx og ønsker noen å se opp til» eller tilsvarende fraser. Det blir mer prominent desto høyere hun er. Anonymkode: 735b5...904
AnonymBruker Skrevet 10. juli #50 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2026 den 22.16): En på 45 som søker kvinner fra 18-42 🙄 Er de på samme alder som han for gamle. Sykt. Anonymkode: 5d5ac...002 Altså, ser ikke på 42 for en på 45 som noe galt. Men 18, helt villt. Min far fant seg ei på 19 da han var 48, det er så kvalmt... Anonymkode: 52c3b...d2b 2
visp Skrevet 10. juli #51 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Altså, ser ikke på 42 for en på 45 som noe galt. Men 18, helt villt. Min far fant seg ei på 19 da han var 48, det er så kvalmt... Anonymkode: 52c3b...d2b Det er så utrolig kvalm gjort mot ungene sine. Seriøst. Det er det jeg mener med tilbakestående; ikke mye refleksjon eller sirkulasjon. Og det var neppe kjærlighet mellom disse og tipper på at det er kjøpt og betalt. En på 42 for en på 45 er ikke noe galt, men jeg skal garantere at en sånn fyr kun har satt dette øvre for syns skyld. Han klarer ikke å strekke det til sin egen alder engang. Han kommer til å runke i ensomhet resten av sitt liv. Gamle skrukkepung 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #52 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette stemmer ikke. Jeg leter i 40-årene, er samme gruppe selv. Det er helt vanlig at det står «Jeg er 1,xxx og ønsker noen å se opp til» eller tilsvarende fraser. Det blir mer prominent desto høyere hun er. Anonymkode: 735b5...904 Fordi det er et dypere behov sikkert jo høyere hun er, fordi vi blir fortalt det er dumt å være høy. To kommentarer jeg har hørt fra noen som er helt ordinært snille men ikke tenker så langt bestandig og er ellers tolerante. Så jeg antar det kanskje kommer fra en gammel holdning om femininitet skal være smått? 175 og bred som en mann, og gjorde seg til mens hun sa det. Jeg er litt kortere enn det, ganske rart hun ikke forsto det såret meg. Tenkte jeg var en mann lenge etterpå. Som de igjen blir sjokkert over at jeg tenker, det er rart. Kanskje dama vil vi skal fokusere på rumpa hennes fordi hun er så høy? Så det kompenserer for høyden? Dette var en mann som sa. Visste fra barneskolen at det å være høy var flaut. Ville være liten. Men så ble jeg eldre og forsto det er en viss mektighet med det. Ikke bokstavelig, men du er veldig synlig. Walk that walk 😅💃 Anonymkode: 4f620...bae
AnonymBruker Skrevet 10. juli #53 Skrevet 10. juli visp skrev (23 minutter siden): Det er så utrolig kvalm gjort mot ungene sine. Seriøst. Det er det jeg mener med tilbakestående; ikke mye refleksjon eller sirkulasjon. Og det var neppe kjærlighet mellom disse og tipper på at det er kjøpt og betalt. Jeg tror faktisk det var kjærlighet. De traff hverandre via jobben hans i utlandet mens han hadde kone her hjemme (ikke min mor). Det var nok kjærlighet fra hans side iallefall. De har nå fått flere barn sammen, og giftet seg, så det var visst varig. Jeg var btw 30 da han kom drassende hjem med henne på 19... Jeg syns fremdeles det er kleint, men det er ikke så mye å gjøre med det, det er hans liv. Anonymkode: 52c3b...d2b
visp Skrevet 10. juli #54 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror faktisk det var kjærlighet. De traff hverandre via jobben hans i utlandet mens han hadde kone her hjemme (ikke min mor). Det var nok kjærlighet fra hans side iallefall. De har nå fått flere barn sammen, og giftet seg, så det var visst varig. Jeg var btw 30 da han kom drassende hjem med henne på 19... Jeg syns fremdeles det er kleint, men det er ikke så mye å gjøre med det, det er hans liv. Anonymkode: 52c3b...d2b Ikke veldig overraskende at det ikke var noen norsk vanlig 19-åring. jeg kunne aldri noensinne gjort noe sånt mot mine egne barn. Det sier bare hvor utrolig egoistiske enkelte (mange) menn er. Kjærlighet fra en 19-åring mot en fyr på snart 50? Ikke sjans. 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #55 Skrevet 10. juli visp skrev (1 minutt siden): Ikke veldig overraskende at det ikke var noen norsk vanlig 19-åring. jeg kunne aldri noensinne gjort noe sånt mot mine egne barn. Det sier bare hvor utrolig egoistiske enkelte (mange) menn er. Kjærlighet fra en 19-åring mot en fyr på snart 50? Ikke sjans. Ja fy jordskorpen, tenk å ikke unne en 19 åring bare noe så simpelt som å få oppleve menn i tenårene. 20 årene. 30 årene. Og 40 årene. Hoppe helt til den stadiet av livet flere og flere voksne begynner å tenke frem mot at de blir pensjonerte å hun er på starten. Det er ondskap i tidstyven navn. Aldri aldri om ei jente om hun forsto hadde tatt det valget. Anonymkode: 4f620...bae 3
visp Skrevet 10. juli #56 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja fy jordskorpen, tenk å ikke unne en 19 åring bare noe så simpelt som å få oppleve menn i tenårene. 20 årene. 30 årene. Og 40 årene. Hoppe helt til den stadiet av livet flere og flere voksne begynner å tenke frem mot at de blir pensjonerte å hun er på starten. Det er ondskap i tidstyven navn. Aldri aldri om ei jente om hun forsto hadde tatt det valget. Anonymkode: 4f620...bae Hun blir sikkert uansett presset av foreldrene sine, tenåringen, men jeg tenkte mest på apestadiet man er på når man introduserer en tenåring til sine 30 år gamle barn. Fuck me 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #57 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Når jeg personlig trodde 18 åringer var 14, sier det sitt om dem da. Blikket vårt endres når vår egen alder øker. Også mentalt. Det er ikke i overkant, faktisk er det vanskelig å formidle sorgen av verden over voksne som ikke forstår bedre. Dumhet er noe vondt. Anonymkode: 4f620...bae Hehe, da tror jeg egentlig vi har kommet dit at vi er enige om å være uenige. 😄 Du leser et aldersfilter og ser en hel personlighet. Jeg leser et aldersfilter og tenker at det er altfor tynt grunnlag til å trekke så bastante konklusjoner. Der kommer vi nok ikke nærmere hverandre. Det er helt greit at du synes det er spesielt. 🙂 Det jeg reagerte på var ikke at du misliker alderspreferansen, men at du tillegger en fremmed mann en hel rekke egenskaper og motiver ut fra ett eneste tall på en datingside. Der tror jeg rett og slett vi er uenige. Anonymkode: bd676...e44 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #58 Skrevet 11. juli visp skrev (19 timer siden): Ikke veldig overraskende at det ikke var noen norsk vanlig 19-åring. jeg kunne aldri noensinne gjort noe sånt mot mine egne barn. Det sier bare hvor utrolig egoistiske enkelte (mange) menn er. Kjærlighet fra en 19-åring mot en fyr på snart 50? Ikke sjans. Så det holdt altså ikke at de hadde vært sammen i mange år, giftet seg og fått flere barn sammen? Konklusjonen var bestemt på forhånd, og ny informasjon endret ingenting? Tenker det er helt greit å mene at en 19-åring og en snart 50-åring er en aldersforskjell man selv aldri ville valgt. Men når et konkret eksempel faktisk viser et varig forhold, blir det litt spesielt å fortsatt hevde at det umulig kan være kjærlighet. Da handler det kanskje mer om at virkeligheten ikke passer med antakelsen enn om hva vi faktisk vet om akkurat dette paret? Det interessante er jo at personen du svarte faktisk kjenner personen det gjelder langt bedre enn du gjør, du avviser likevel alt sammen, selv med ny informasjon. Synes egentlig dette er et godt eksempel på at sterke forhåndsoppfatninger kan gjøre det vanskelig å ta inn nyanser, selv når de kommer fra en person med førstehåndskjennskap til situasjonen. Anonymkode: b2233...ee6 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #59 Skrevet 11. juli Jeg er mann 43, ingen barn og ønsker barn og da helst med en uten barn fra før. Tenker at det er ærlig og greit så lenge man står for det. Da blir det å date jevnaldrende litt vanskelig. Det finnes kvinner der ute som også ønsker mann og barn, helst uten barn fra før så det er denne gruppen jeg retter meg mot. Men jeg er helt ærlig om det fra tidlig av. Anonymkode: 0239a...9ef
AnonymBruker Skrevet 11. juli #60 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er mann 43, ingen barn og ønsker barn og da helst med en uten barn fra før. Tenker at det er ærlig og greit så lenge man står for det. Da blir det å date jevnaldrende litt vanskelig. Det finnes kvinner der ute som også ønsker mann og barn, helst uten barn fra før så det er denne gruppen jeg retter meg mot. Men jeg er helt ærlig om det fra tidlig av. Anonymkode: 0239a...9ef Hvorfor har du ikke i løpet av over 20 år giddi å finne ei jevnaldrende for barn? Merkelig. Og så mene ei på 27 nå skal velge deg på 43 i stedet for en kjekkas på 30? Anonymkode: db59e...e89 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå