Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye betyr det at det er god ledelse på arbeidsplassen din? Synes du det er en avgjørende faktor for å bli i jobben? 

Anonymkode: b2dc6...26a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr ALT for meg. Plass numero uno. 

Anonymkode: f20fe...5e0

• Nyttig 2
Skrevet

Forskjellen på god og grei nok ledelse et ikke nødvendigvis så merkbar i det daglige, men det er viktig å ha god ledelse i vanskelige tider. At min leder ikke var spesielt god i rollen sin på en del områder var ikke så viktig så lenge jeg selv var frisk og velfungerende og hadde kontroll og oversikt på jobb, men da jeg ble langtidssykemeldt ble hennes mangler en ganske solid ekstrabelastning.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvor mye betyr det at det er god ledelse på arbeidsplassen din? Synes du det er en avgjørende faktor for å bli i jobben? 

Anonymkode: b2dc6...26a

Tenker det går litt på virkelighetssyn. Skal en ha en arbeidsplass der ledelsen er redd for å utsette arbeidstakere for belastninger ved kritikkverdige forhold, eller kjøre vanlig sånn som alle 99.99999 % av alle arbeidsplassene i verden funker. Statsansatte har ikke noe spessielt ekstra vern, egentlig, opp mot andre arbeidstakere - på tross blir de behandlet som en veldig sårbar gruppe, som ikke tåler å bli behandlet som en hvilke som helst annen arbeidstaker. En trenger veldig lite for at en person skal miste jobben, sånn egentlig - også på universitet.

Anonymkode: ede48...072

Skrevet

Veldig viktig.

Anonymkode: 3f25f...fd4

Skrevet

Det har svært mye å si.

Men, tatt i betraktning at vi nå har en svært dårlig leder og jeg fremdeles velger å bli på grunn av resten av gjengen, så har det tydeligvis ikke alt å si. 

Anonymkode: 95d27...ea9

Skrevet

En god leder trenger knapt merkes. Jo mindre de blander seg og detaljstyrer, jo bedre. Klarer meg fint uten en leder i det daglige. Men en dårlig leder kan ødelegge arbeidslivet.

Anonymkode: 8dc8a...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...