Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ledelse?

Nada,dem bare dytter alt over på andre og legger kun skylda på dem over eller under seg enten det er Skatteetaten eller en leverandør. 

Finnes det noen fungerende "Ledelse"? Er jo bestandig de på gulvet som må steppe inn og få orden på ting.

Aldri opplevd eller hørt om noen som har hatt en god ledelse gjennom mitt 40 år lange arbeidsliv. Har vært gjennom alt fra slakteri til pleiehjem. 

Anonymkode: 5ac31...bfa

Har jobbet flere steder med god ledelse og flere med dårlig. 

Tyranniserende ledelse er etter min erfaring mest skadelig, nest verst konfliktsky ledelse som er mest opptatt av å være likt. 

Anonymkode: 22430...92d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I min bransje blir ledere rekruttert fra de som selv ønsker det.
Kombinasjonen faglig svak og narsissistiske trekk er en vinner, ser det ut som. 
(Faglig sterke holder seg typisk til fag.)

Anonymkode: 52f92...a02

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg forlanger selvsagt at ledelsen skal være gode på strategi og risikostyring.

HR og slikt fjask skjer jo i linjen, og der opplever jeg fra tid til annen at jeg må utdanne lederen min. Det er ikke et stort problem dersom man ikke gjør det til et stort problem.

AnonymBruker
Skrevet

God, super, ok, middels, greit nok, tålelig, slapp... alt det kan jeg holde ut om lønna er god. 

Men direkte dårlig ledelse, eller helt fravær av lederegenskaper, det går direkte ut over min livskvalitet. Spyr sv hele greien.

Anonymkode: 46a5f...e69

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ledelse har mye å si for meg. Det verste er ledere man er redd for. Har hatt noen sånne. Eller sånne som ble ledere pga lønn, men som egentlig gir faen og tar ting skure og gå.

Anonymkode: 76d35...362

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...