AnonymBruker Skrevet 28. juni #41 Skrevet 28. juni Er det en engangshendelse så hadde jeg latt det ligge. Folk er drittsekker, det får man liksom ikke gjort noe med. Sønnen bør prøve å få innpass hos andre som faktisk inkluderer han. Drit i de andre. Skjer det igjen så ville jeg fått sønnen til å takke nei og sette egne grenser. Skjer det igjen, ville jeg gitt en heads up til foreldre. Anonymkode: cc835...ad9 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #42 Skrevet 28. juni Desverre opplevd det samme selv i min barn og ungdom. Så jeg fant til slutt andre arenaer og hadde og venner som var fort 10 til 20 år eldre en meg,men fikk igjen venner for livet som jeg den dag i dag har kontakt med. Værste er at Desverre er det slike idioter som driver på og ødelegger for mange Anonymkode: ba3ce...c85
AnonymBruker Skrevet 28. juni #43 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så jævlig råttent. Hadde det vært min unge som gjorde dette så ville jeg visst det, det hadde blitt så månelyst hjemme at taket hadde løftet seg, avkommet kunne bare sett langt etter noe gøy hele denne sommeren. Anonymkode: d2193...1b9 Samme her. Hadde blitt alvorlig bekymret og svært skuffet hadde mine barn gjort noe slikt. da sønnen min var rundt 8 år fikk de en gutt fra klassen fra Polen. Han hadde ikke særlig venner. Min sønn var populær den gangen. Gutten fikk overnatte hos oss for å inkludere han inn. Da kommer en venn av min sønn å bare: HÆææ? Hvorfor skal HAN sover her? Hvorfor henger du med han? De var ute i hagen å lekte og da sa han til min sønn.. vi stikker av fra han da! Mannen min overhørte dette og satte gutten på plass. Ingen mobbing her i huset, gå hjem hvis du oppfører deg slik! Fader for en bedriten oppførsel. Der er mor helt idiot. Hun er roten til mye av guttens adferd Anonymkode: 9d4c9...3cf 1 1
Maleficenta Skrevet 28. juni #44 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): En venninne har en sønn som har autisme. Er mye alene og sliter med det sosiale. Men er ikke hardt rammet. men gjeng sender han melding og inviterer han på fest. Han blir glad, dusjer og ordner seg og sender melding etter hvert at han er på vei. Så får han til svar; trodde du virkelig at du ble invitert til oss?? Vi kødda bare.. gutten dro hjem igjen. fy faen er det mulig. Når man er 17-18 år gjør man ikke sånt. Hvor lav øy er det mulig å synke sosialt når man gjør slikt? Anonymkode: 9d4c9...3cf Fy faen så grusomt råttent gjort. Mobbere er altså det verste som fins. Ufordragelige helvetes rassungdommer. Hadde klikka. 1
Maleficenta Skrevet 28. juni #45 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg hadde faktisk tatt kontakt med både ungdommene og foreldrene. Og om mine barn hadde gjort noe slikt, uansett om de var under eller over 18 år, så ville jeg mer enn gjerne blitt kontaktet om det så jeg kunne trukket dem litt i ørene og enda litt mer. Anonymkode: a4fc2...446 Samme her. Mine unger hadde ikke fått lov å behandle andre slik
Maleficenta Skrevet 28. juni #46 Skrevet 28. juni katties skrev (17 timer siden): Da jeg var ungdom ble rare folk i klassen invitert på fester, og det var ikke tull. De som inviterte ønsket å inkludere folk og se om de kanskje bare ikke kjente personen så godt, at de kanskje bare var litt sære fordi de ikke følte seg inkludert. Jentene sto på og pyntet dem og ga tips om hva slags drikke de kunne kjøpe med seg. Skjønner ikke at noen er så onde at de sammen, i en gjeng, finner ut at DETTE er noe de hadde syntes var morsomt. Har virkelig ingen av dem baller nok til å si at å gjøre narr av noen med autisme er en jævlig dårlig "spøk". Håper alle der borte kommer til å begynne å føle jævlig mye skam for det der snart. Er slemt gjor å gjøre mot noen uansett om de har autisme eller ikke da... 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #47 Skrevet 28. juni Maleficenta skrev (3 timer siden): Er slemt gjor å gjøre mot noen uansett om de har autisme eller ikke da... Slemt ja! Men ekstra jævlig å gjøre dette mot en som er alene og ensom fra før. Det er ondskap og ingenting annet. Når 17-18 åringer gjør slikt er det ikke en spøk. hadde noen gjort slik mot mine unger hadde jeg klikket. og jeg hadde klikket enda mer om et av våre barn gjorde noe slikt Anonymkode: 9d4c9...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #48 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her. Hadde blitt alvorlig bekymret og svært skuffet hadde mine barn gjort noe slikt. da sønnen min var rundt 8 år fikk de en gutt fra klassen fra Polen. Han hadde ikke særlig venner. Min sønn var populær den gangen. Gutten fikk overnatte hos oss for å inkludere han inn. Da kommer en venn av min sønn å bare: HÆææ? Hvorfor skal HAN sover her? Hvorfor henger du med han? De var ute i hagen å lekte og da sa han til min sønn.. vi stikker av fra han da! Mannen min overhørte dette og satte gutten på plass. Ingen mobbing her i huset, gå hjem hvis du oppfører deg slik! Fader for en bedriten oppførsel. Der er mor helt idiot. Hun er roten til mye av guttens adferd Anonymkode: 9d4c9...3cf ❤️❤️❤️❤️ takk for at dere setter så gode eksempler. Anonymkode: d2193...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #49 Skrevet 28. juni Jeg vil si at dette er ganske vanlig blant store barn og ungdommer. Det var sånn da jeg gikk i 7–10 klasse. Lærte heldigvis fort å aldri stole på noe de kule i klassen inviterte til. Anonymkode: 83d66...1b1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå