AnonymBruker Skrevet 27. juni #21 Skrevet 27. juni Opplevde lignende ting, det er så utrolig stygt gjort at jeg skjønner virkelig ikke at noen kan være så slemme. Anonymkode: 406b0...b66 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #22 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Opplevde lignende ting, det er så utrolig stygt gjort at jeg skjønner virkelig ikke at noen kan være så slemme. Anonymkode: 406b0...b66 I en alder av 17- 18 er dette unormalt. Vår sønn har en klassekamerat med downs, og han blir invitert på fester. Altså rolige fester med grilling og et par øl. Ikke hver gang selvfølgelig, men av og til. Anonymkode: 9d4c9...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #23 Skrevet 27. juni Dette burde være dråpen og hun burde ta med seg ungdommen og flytte. Anonymkode: 1315a...778
AnonymBruker Skrevet 27. juni #24 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud. Hvorfor banket de han? Kjente de han? Hadde han gjort noe galt? Anonymkode: 9d4c9...3cf De gikk i samme klasse så han kjente de relativt godt. Ganske sikker på at det var ikke noe spesiell grunn til det bortsett fra at han sleit sosialt så ble nok et "lett mobbeoffer" utrolig stygt når flere går inn for å utestenge eller mobbe 1 person. At ingen har stoppet det før det eskalert såpass skjønner jeg ingenting av. Dette har pågått over noen uker iom at de chattet med han først når de utga seg for å være ei jente. Anonymkode: 5fb04...b4e
AnonymBruker Skrevet 27. juni #25 Skrevet 27. juni Jeg trodde først det var barneskole da jeg leste. 17/18 er altfor gammelt til å gjøre noe slikt. Ufordragelig. Anonymkode: 4e06e...b1a 1
Lorieen Skrevet 27. juni #26 Skrevet 27. juni Dette innlegget fikk meg til å gråte. Fy søren så stygt gjort! 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #27 Skrevet 27. juni Jeg tror det hadde bikket over for meg. Fy fader. Håper han finner en gjeng som godtar han for den han er og at han ikke mister motet om at det finnes gode mennesker i verden som vil være med venn han. Anonymkode: 9c4e6...0ca 1 2
Maskinfører Skrevet 27. juni #28 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): En venninne har en sønn som har autisme. Er mye alene og sliter med det sosiale. Men er ikke hardt rammet. men gjeng sender han melding og inviterer han på fest. Han blir glad, dusjer og ordner seg og sender melding etter hvert at han er på vei. Så får han til svar; trodde du virkelig at du ble invitert til oss?? Vi kødda bare.. gutten dro hjem igjen. fy faen er det mulig. Når man er 17-18 år gjør man ikke sånt. Hvor lav øy er det mulig å synke sosialt når man gjør slikt? Anonymkode: 9d4c9...3cf Opplevd det samme og det var vondt avlyste til og med nyttårsaften med mine foreldre ☹️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #29 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Venninnen min vil ikke gjøre det da det kan bli enda verre. Jeg fortalte min 17 åring om dette og spurte om dette var noe han kunne ha støttet. Nei fy fader så stygt sa han. Da hadde du gjort noe slikt hadde jeg blitt sykt skuffet over deg. Han var enig. han er ikke typen til det, men kan jo aldri vite om de er i en gjeng med flere. Men han vet hvertfall hva jeg mener om slikt. Anonymkode: 9d4c9...3cf Hvorfor spør du sønnen om dette er noe han kunne ha gjort? Tenker du så negativt om din egen sønn? Tviler du på hans intensjoner? Hadde jeg fått et slikt spørsmål av min mor, "kunne du ha gjort noe slikt", så hadde JEG blitt skuffet og såret. Anonymkode: 38d1d...793
Blåttvann Skrevet 27. juni #30 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det der er stygg mobbing og mor bør ikke bare la det få passere. Det er feigt Anonymkode: 54722...bfe Det er ikke feigt, som mange her har sagt så kan det bli verre av at man kontakter foreldrene. Det er en høyst reell mulighet, selv om det selvfølgelig er flest foreldre som ikke ville forsvart barnet sitt om de var så ondskapsfulle. Som mor må man trå varsomt og ikke ringe i sinne og skjelle ut foreldrene til de slemme guttene eller virke anklagende, men heller si hva som har skjedd og si at barnet med autisme ble ekstremt såret og spørre om foreldrene har hørt noe om det. Enhver oppegående forelder hadde blitt så skamfull og selvfølgelig sagt at de skal snakke med ungdommene sine.
Blåttvann Skrevet 27. juni #31 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor spør du sønnen om dette er noe han kunne ha gjort? Tenker du så negativt om din egen sønn? Tviler du på hans intensjoner? Hadde jeg fått et slikt spørsmål av min mor, "kunne du ha gjort noe slikt", så hadde JEG blitt skuffet og såret. Anonymkode: 38d1d...793 Var jo ikke sånn ment, mer for å nettopp få bekreftelse på at det var sykt slemt gjort. Det er i gata av retoriske spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 27. juni #32 Skrevet 27. juni Blåttvann skrev (5 minutter siden): Det er ikke feigt, som mange her har sagt så kan det bli verre av at man kontakter foreldrene. Det er en høyst reell mulighet, selv om det selvfølgelig er flest foreldre som ikke ville forsvart barnet sitt om de var så ondskapsfulle. Som mor må man trå varsomt og ikke ringe i sinne og skjelle ut foreldrene til de slemme guttene eller virke anklagende, men heller si hva som har skjedd og si at barnet med autisme ble ekstremt såret og spørre om foreldrene har hørt noe om det. Enhver oppegående forelder hadde blitt så skamfull og selvfølgelig sagt at de skal snakke med ungdommene sine. Veldig mange tror at deres perfekte barn aldri kunne funnet på noe slikt. Det må ha vært noen andre eller en misforståelse. Eller bare overdrevet. Barnet deres driver ikke med sånt, det er godt likt og får gode karakterer. Det er så SYKT typisk. Anonymkode: 9c4e6...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #33 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor spør du sønnen om dette er noe han kunne ha gjort? Tenker du så negativt om din egen sønn? Tviler du på hans intensjoner? Hadde jeg fått et slikt spørsmål av min mor, "kunne du ha gjort noe slikt", så hadde JEG blitt skuffet og såret. Anonymkode: 38d1d...793 Fortalte hva som hadde skjedd, og hva han tenkte og jeg sa hva jeg mente om det. Om han hadde blitt med på noe sånt. Ofte skjer slike ting i en gjeng med flere. Forebyggende. Man vet aldri om eget barn kommer i en situasjon der noe slikt kan skje. Og da håper jeg han står opp og sier nei. Anonymkode: 9d4c9...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #34 Skrevet 27. juni Blåttvann skrev (13 minutter siden): Det er ikke feigt, som mange her har sagt så kan det bli verre av at man kontakter foreldrene. Det er en høyst reell mulighet, selv om det selvfølgelig er flest foreldre som ikke ville forsvart barnet sitt om de var så ondskapsfulle. Som mor må man trå varsomt og ikke ringe i sinne og skjelle ut foreldrene til de slemme guttene eller virke anklagende, men heller si hva som har skjedd og si at barnet med autisme ble ekstremt såret og spørre om foreldrene har hørt noe om det. Enhver oppegående forelder hadde blitt så skamfull og selvfølgelig sagt at de skal snakke med ungdommene sine. Hadde en forelder ringt meg i sinne og kjeftet meg ut hadde jeg blitt forbanna uansett hva det gjaldt. Om mitt barn har gjort noe galt vil jeg vite det men på en voksen måte. Barn og foreldre er to ulike individer, tenk om læreren ringte hjem å kjeftet ut foreldrene hvis barnet hadde gjort noe galt på skolen. Vi hadde ikke likt det. Derfor må en roe seg selv ned før man tar en tlf. Man ringer for å få det bedre ikke verre Anonymkode: 9d4c9...3cf
AnonymBruker Skrevet 27. juni #35 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Opplevde lignende ting, det er så utrolig stygt gjort at jeg skjønner virkelig ikke at noen kan være så slemme. Anonymkode: 406b0...b66 De aner ikke hvor dypt dette treffer i folk. Men de fleste burde forstå Anonymkode: 9d4c9...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #36 Skrevet 28. juni Hadde mine ungdom vært med på noe så ondskapsfullt, så håper jeg foreldrene hadde gitt beskjed til meg. Anonymkode: 5434d...ae8 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #37 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): En venninne har en sønn som har autisme. Er mye alene og sliter med det sosiale. Men er ikke hardt rammet. men gjeng sender han melding og inviterer han på fest. Han blir glad, dusjer og ordner seg og sender melding etter hvert at han er på vei. Så får han til svar; trodde du virkelig at du ble invitert til oss?? Vi kødda bare.. gutten dro hjem igjen. fy faen er det mulig. Når man er 17-18 år gjør man ikke sånt. Hvor lav øy er det mulig å synke sosialt når man gjør slikt? Anonymkode: 9d4c9...3cf Dette gav meg skikkelig vondt i magen. Jeg har selv et barn på 7 år med høytfungerende autisme og det er så utrolig vondt for han å bli utestengt. Har ikke ord for hvor råttent det var av gjengen som «inviterte». Anonymkode: 7558c...635
AprilLudgate Skrevet 28. juni #38 Skrevet 28. juni (endret) 🥹💔 Jeg hadde nok vurdert å bytte skole. Og hadde invitert meg selv til foreldrene, med kopi av meldingen. At han ikke blir inkludert er nå en ting. Men dette er regelrett mobbing og bare antiempatisk. Jeg hadde KLIKKET noe så inni helvete om mitt barn ble med på noe sånt. Endret 28. juni av AprilLudgate
AnonymBruker Skrevet 28. juni #39 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): En venninne har en sønn som har autisme. Er mye alene og sliter med det sosiale. Men er ikke hardt rammet. men gjeng sender han melding og inviterer han på fest. Han blir glad, dusjer og ordner seg og sender melding etter hvert at han er på vei. Så får han til svar; trodde du virkelig at du ble invitert til oss?? Vi kødda bare.. gutten dro hjem igjen. fy faen er det mulig. Når man er 17-18 år gjør man ikke sånt. Hvor lav øy er det mulig å synke sosialt når man gjør slikt? Anonymkode: 9d4c9...3cf Så jævlig råttent. Hadde det vært min unge som gjorde dette så ville jeg visst det, det hadde blitt så månelyst hjemme at taket hadde løftet seg, avkommet kunne bare sett langt etter noe gøy hele denne sommeren. Anonymkode: d2193...1b9
AnonymBruker Skrevet 28. juni #40 Skrevet 28. juni Dette ga meg vondt i mammahjertet. Hadde det vært oss ville vi snakket med foreldre. Anonymkode: 0dcf4...41a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå