Stimo3012 Skrevet lørdag kl. 03:40 #1 Skrevet lørdag kl. 03:40 (endret) Min kone som er godt overvektig, har kjøpt kjole på nettet. Hun blir da seende enda større ut, den blir som et telt på henne. Veldig stygt. Skal jeg si noe. Det skjærer i mine øyne. Endret lørdag kl. 19:15 av Stimo3012 2 1
mommyaka Skrevet lørdag kl. 03:45 #2 Skrevet lørdag kl. 03:45 Du høres ut som flott mann..🤦 Nei du sier ikke noe ..om hun føler seg fin i den...da er hun fin... 16 9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:51 #3 Skrevet lørdag kl. 03:51 Om kona de føler seg fin i kjolen, så syns jeg ikke du skal ødelegge det for henne. Anonymkode: ab32a...dc9 4 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 04:40 #4 Skrevet lørdag kl. 04:40 Syns du kona di er stygg???! Anonymkode: 9546d...888 10
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:54 #5 Skrevet lørdag kl. 08:54 mommyaka skrev (5 timer siden): Du høres ut som flott mann..🤦 Nei du sier ikke noe ..om hun føler seg fin i den...da er hun fin... Eh, nei. Ikke nødvendigvis. Det samme gjelder vel menn. Anonymkode: 1c524...603 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:57 #6 Skrevet lørdag kl. 08:57 Jeg kan si til kona at fargen ikke kledde henne eller at kjolen ikke satt noe godt på henne. Jeg ville nok ikke nevnt telt-assosiasjonen. Anonymkode: 1c524...603 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:00 #8 Skrevet lørdag kl. 09:00 Gjør som min: dette kledde du ikke. Alle andre rundt meg sa jeg var nydelig, men han: dette kledde du ikke. Skal sies så tror jeg at han ble redd for at jeg skulle få mer oppmerksomhet enn han og at andre menn så det han så: at jeg var damn så hot. Det fikk jeg jo bekreftet mang en gang, av ALLE ANDRE. Nå er det slik at smaken er forskjellig og det er øyet som ser. Noen synes at noe er bra, mens andre synes det samme er dårlig. Du synes hun ser ut som et telt, helt fair det, men ordlegg deg for guds skyld bedre enn min (han ble en eks pga dette og andre grunner). Spør hva denne leiken kostet, er det fra Temu eller noe, så skal ikke dette inn i vårt hus. Er kjolen dyr, si hvor mye annet kjekt dere/hun kunne brukt pengene på: hotellweekend osv. Er kjolen relativt billig, aka 300,-, si at hun fortjener noe bedre. At dere sammen kan finne noe på butikken som passer hennes stil. Ikke motestil, men noe som hun virkelig fortjener. Lykke til 😊 Anonymkode: 06596...73c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:06 #9 Skrevet lørdag kl. 09:06 Ja, hvorfor ikke? Kvinner bruker jo å fortelle sin mening om plaggene de bruker. Er jo bare å si at du ikke synes kjolen er noe fin til henne. Men det må være opp til henne om hun vil bruke den eller ikke, det kan ikke du bestemme. Anonymkode: 0bb9c...361 1 1
Solstråle1 Skrevet lørdag kl. 09:06 #10 Skrevet lørdag kl. 09:06 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjør som min: dette kledde du ikke. Alle andre rundt meg sa jeg var nydelig, men han: dette kledde du ikke. Skal sies så tror jeg at han ble redd for at jeg skulle få mer oppmerksomhet enn han og at andre menn så det han så: at jeg var damn så hot. Det fikk jeg jo bekreftet mang en gang, av ALLE ANDRE. Nå er det slik at smaken er forskjellig og det er øyet som ser. Noen synes at noe er bra, mens andre synes det samme er dårlig. Du synes hun ser ut som et telt, helt fair det, men ordlegg deg for guds skyld bedre enn min (han ble en eks pga dette og andre grunner). Spør hva denne leiken kostet, er det fra Temu eller noe, så skal ikke dette inn i vårt hus. Er kjolen dyr, si hvor mye annet kjekt dere/hun kunne brukt pengene på: hotellweekend osv. Er kjolen relativt billig, aka 300,-, si at hun fortjener noe bedre. At dere sammen kan finne noe på butikken som passer hennes stil. Ikke motestil, men noe som hun virkelig fortjener. Lykke til 😊 Anonymkode: 06596...73c Han skal da ikke legge seg opp i verken pris eller stil! Om hun spør hva han syns om kjolen kan han svare, ellers er det ikke hans sak i det hele tatt. Om mannen min hadde foreslått at han skulle være med å finne klær jeg fortjener hadde jeg trodd han hadde fått slag eller svulst på hjernen. 11
Amra_ Skrevet lørdag kl. 09:15 #11 Skrevet lørdag kl. 09:15 (endret) Jeg liker at mannen sier sin mening. Det går selvfølgelig an å si det på en pen måte, men jeg vil heller ha en mann som sier ifra enn at jeg går rundt og ser ut som en idiot. Endret lørdag kl. 09:24 av Amra_ 5 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:16 #12 Skrevet lørdag kl. 09:16 Som godt overvektig kvinne selv, det er så vanskelig å finne ok kjoler som ikke ser ut som telt eller en bløtkake. Hvis hun føler seg skikkelig fin så ikke si noe, er hun usikker si at den skjuler alle kurver og derfor ikke liker den. Anonymkode: 92cda...a1f 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:16 #13 Skrevet lørdag kl. 09:16 Finn deg en annen kone, når det skjærer i øynene, så er det noe galt.. De eneste personene som er skikkelig dritstygge i mine øyne, er personer jeg hater. Seriemordere, Trump og Putin, den slags.. Det skjærer aldri i øynene, å se noen man er glad i... Så er jeg glad i mote og kan fint kritisere klær altså, men sånn sett bort fra at dette er en total trolletråd, så viser du en forakt her og du bør absolutt ikke si noe. Anonymkode: c0700...38c 11 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:26 #14 Skrevet lørdag kl. 09:26 Jeg syntes det er viktig å være ærlig. Jeg hadde blitt mer lei meg hvis min mann ikke hadde sakt i fra, om det jeg har på meg ikke er noe pent. Men det går an å si det på en fin måte. Trenger ikke å gå inn for å såre. Men igjen noen mennesker blir lei seg av å høre sannheten. Så da er det bedre å ikke si noe, eller lyve hvis man blir spurt... Anonymkode: 70b15...0d2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:46 #15 Skrevet lørdag kl. 09:46 Solstråle1 skrev (28 minutter siden): Han skal da ikke legge seg opp i verken pris eller stil! Om hun spør hva han syns om kjolen kan han svare, ellers er det ikke hans sak i det hele tatt. Om mannen min hadde foreslått at han skulle være med å finne klær jeg fortjener hadde jeg trodd han hadde fått slag eller svulst på hjernen. Viss min mann hadde gått hen og kjøpt en dress til 50 000,- og den så helt ræva ut på han, hadde jeg lagt meg opp i det, ja. Og hadde han kjøpt noe på Temu, så hadde jeg steilet. Hadde det vært en dress fra Sparkjøp, hadde jeg sagt han fortjener noe bedre. Men det er som sagt min mening, så får du mene ditt. Men jeg hadde ikke sagt at han så helt jævlig ut. Bare spurt om hva dette kostet og tatt ting deretter. En forsiktig tilnærming enn å si at dette kledde du ikke. Eller du ser ut som et telt. Hadde han sagt at vi kan gå på butikken i lag, så hadde jeg faktisk satt pris på det. Det viser jo at han er interessert. De fleste menn liker jo dårlig å gå på butikken med dama, men hadde fått pluss poeng i ektemann-boka viss han gjorde det. Anonymkode: 06596...73c 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:47 #16 Skrevet lørdag kl. 09:47 Stimo3012 skrev (6 timer siden): Min kone som er godt overvektig, har kjøpt kjole på nettet. Hun blir da seende enda større ut, den blir som et telt på henne. Veldig stygt. Skal jeg si noe. Det skjærer i mine øyne. Bare å dumpe. Du kan jo ikke ha sex med det der. Anonymkode: abaaf...23a 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:58 #17 Skrevet lørdag kl. 09:58 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg syntes det er viktig å være ærlig. Jeg hadde blitt mer lei meg hvis min mann ikke hadde sakt i fra, om det jeg har på meg ikke er noe pent. Men det går an å si det på en fin måte. Trenger ikke å gå inn for å såre. Men igjen noen mennesker blir lei seg av å høre sannheten. Så da er det bedre å ikke si noe, eller lyve hvis man blir spurt... Anonymkode: 70b15...0d2 Men viss mannen gremmer seg over å vise seg offentlig med ei kone som ser ut som et telt, så vil hun kanskje oppdage det. Så bedre å si noe før det skjer. Noe som ikke generer en helvetes diskusjon. For det er som du skriver, sårende å se helt forferdelig ut foran andre og ingen har sagt noe. Flaut. Men det kan jo være at mannen ikke har peiling på klesstiler og at i år er det telt-stilen som gjelder. Det bør han sjekke før han sier noe. Anonymkode: 06596...73c 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:06 #18 Skrevet lørdag kl. 10:06 mommyaka skrev (6 timer siden): Du høres ut som flott mann..🤦 Nei du sier ikke noe ..om hun føler seg fin i den...da er hun fin... 😂 Er det rart mange kvinner har et stort (LES grandios) selvbilde av seg selv som ikke stemmer med virkeligheten. Selvfølgelig gir man beskjed til kona si om klærne ikke er fine på de. Kvinner bør også gi beskjed hvis mannen kler seg i noe som som er total krise. Det er av de nærmeste man må tåle høre sannheten. Anonymkode: 09cbc...e82 3
Frk. Viaggio Skrevet lørdag kl. 10:06 #19 Skrevet lørdag kl. 10:06 Det finnes mange fine kjoler på nett. Det finnes også mange fine menn på nett, og jeg håper hun finner seg noen bedre. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:07 #20 Skrevet lørdag kl. 10:07 At kjolen ikke er gledelig er en ting, dra inn overvekt en annen. Ta først å se deg selv i speilet, er du så kledelig og er du sikker på kona synes det? Hvis ikke, la henne gå i det hun liker. Blir man flau over utseende til andre bør man gå litt i seg selv. Men nå høres ts ut som 13 år, så regner med det er nærmere sannheten enn gift med overvektig. Anonymkode: 84f7f...6d2 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå