Gå til innhold

Bleieslutt - bilferie


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 17.55):

Vi har en 3-åring som akkurat har sluttet med bleie, det er relativt ferskt! Det har vært noen uhell, men det går fremover.

Så slo det meg; vi reiser på ferie på mandag, og første delen av ferien er flere lengre kjøreturer! Så lenge hun er våken, tror jeg det skal gå greit. Men hun er ei som sover lenge og godt i bil.

Spurte noen venninner, men ingen hadde vært borti problematikken, da alle ungene sluttet med bleie i vinterhalvåret.

Så er det noen som har tips? Burde hun sitte i bleie? Er redd at hun blir forvirret, og det forlenger prosessen.

Anonymkode: 87e3b...3dc

Jeg hadde på bleie hele ferieturen, om ikke hadde vi vært nødt til å bruke ferien på å skifte klær pga uhell. Sluttet 100% dagen etter vi kom hjem lg det gikk som smurt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 18.07):

Kall det for reisebleie, går helt sikkert bra, men dette burde dere planlagt bedre 😅 jeg hadde sluttet med bleia i slutten av ferie når reiser er unnagjort eller på våren når varmen melder seg.

Anonymkode: 4465c...bcb

Dette hadde jeg også gjort. Eventuelt kall det for bilbleie:-) Blir veldig styrete å holde på med tisselaken som blir vått, eller kladder, fremfor en forhåpentlig tørr bleie.

Anonymkode: e780a...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...