AnonymBruker Skrevet 28. juni #41 Skrevet 28. juni Det er ikke gourmetmat, nei, men jeg synes det er et morsomt sted å spise. Noe av maten var ikke så god, men jeg fant flere retter jeg likte. Litt kjipt at noe av maten var litt kald når man fikk det, men veldig gode drinker der. Popcornet kunne de droppet for min del, men det er vel en del av konseptet deres. Jeg spiste 5 retter + dessert, og ble da veldig mett. Det kommer nok an på hva man bestiller også. Anonymkode: b67cf...299
AnonymBruker Skrevet 28. juni #42 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 12.26): Enten er folk veldig kresne, eller så er de godt vant. Magen er god, og det er en kjempeopplevelse for den som kommer utenbysfra. De har også mange morsomme barnedrinker i mange farger med slush og andre morsomme ting. Bare vær oppmerksom på at du må bestille bord, det er høyt trykk der, spesielt i helger. Og den filialen ved Oslo S pusses opp, så den nærmeste blir ved Oslo nye. Anonymkode: db3da...678 pincho nation er vel i ganske mange byer nå, er det ikke? Anonymkode: 08367...e11
Fru Uperfekt Skrevet 28. juni #43 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): pincho nation er vel i ganske mange byer nå, er det ikke? Anonymkode: 08367...e11 Jo bare i Norge er de i Bergen Drammen Fredrikstad Kristiansand Lillestrøm Oslo Porsgrunn Stavanger Trondheim De jeg husker i farten
AnonymBruker Skrevet 29. juni #44 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Maten er god, men ikke gourmet. Vil si den er bedre enn typisk Egon og Peppes, men ikke oppe med andre, mer seriøse restauranter. Jeg kan godt spise på Pincho Nation innimellom, selv som selverklært matsnobb. Tar det for det det er. En ting jeg vil rose dem for er drinkene - jeg liker ikke alkohol, og Pincho Nation er faktisk et av de stedene jeg har MASSE mocktails å velge mellom. Jeg pleier å bli mett av rundt 4 retter, og da har jeg som regel plass til en liten dessert også. Anonymkode: 17aed...455 Grunnen til at du har masse mocktails å velge mellom er jo fordi dette er en barnerestaurant. Har faktisk ikke streifet meg at folk går dit uten at det er en greie for ungene. Anonymkode: 2a31c...a1d
enkefru Skrevet 30. juni #45 Skrevet 30. juni Artig konsept en gang eller to… eventuelt med unger da, men maten er virkelig ingen høydare
LillaGorilla<3 Skrevet 30. juni #46 Skrevet 30. juni Jeg er småspist og liker å spise mange forskjellige ting i samme måltid, så jeg synes det er et helt greit sted. Ikke noe fancy eller gourmet, men grei, enkel mat. Spiser som regel 3 eller 4 retter, sjeldent dessert. Liker drinkene de har. Helt greit, liksom, bedre enn McDonalds og Burger King, hvertfall. Ungene liker seg godt der, så vi drar gjerne en tur innom når vi er i Oslo eller Stavanger. I Stavanger leverer de forøvrig nå mat og drikke til bordet.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #47 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 28.6.2026 den 23.21): Maten er god, men ikke gourmet. Vil si den er bedre enn typisk Egon og Peppes, men ikke oppe med andre, mer seriøse restauranter. Jeg kan godt spise på Pincho Nation innimellom, selv som selverklært matsnobb. Tar det for det det er. En ting jeg vil rose dem for er drinkene - jeg liker ikke alkohol, og Pincho Nation er faktisk et av de stedene jeg har MASSE mocktails å velge mellom. Jeg pleier å bli mett av rundt 4 retter, og da har jeg som regel plass til en liten dessert også. Anonymkode: 17aed...455 Som om jeg skulle skrevet det selv! 😁 Vil jeg ha en gourmetopplevelse med mannen eller matnerdvenner går jeg andre steder, men om man har med barn/tenåringer, eller er i en større gruppe med enkelte sære medlemmer, er Pincho Nation faktisk helt ok. Og definitivt langt bedre enn Egon og denslags! Anonymkode: f49b5...2e2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:10 #48 Skrevet torsdag kl. 11:10 Tiramy skrev (På 28.6.2026 den 23.55): Jeg og niesen min bestilte 6 retter til sammen og da ble vi begge mett. Var der tre ganger da hun var på besøk til meg i fjor sommer. Liker konseptet med forskjellige småretter, barn får gratis popcorn. Husk å bestille bord. De første gangene vi var der, fikk vi en gratis popcorn pr person (barn og voksne) da vi kom. Sist vi var der fikk vi en boks på deling. Jeg tolket det litt som at de har begynt å spare penger og at dette er måten å gjøre det på. Men så oppfattet jeg det litt sånn gjennom maten og drinkene også. At alt hadde blitt litt mindre og maten var blitt litt dårligere enn de gangene vi hadde vært der før. Jeg synes det har vært et greit sted å gå. Kjekt fordi man kan bestille mye forskjellig og dele. (Men det er jo mindre og mindre å dele med de små porsjonene det her blitt. ) Og at de har bra utvalg i gode mocktails. Men det blir jo mye de samme rettene, så det er en fordel å ikke gå så ofte. Anonymkode: f69c7...d2f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:40 #49 Skrevet torsdag kl. 11:40 Er rettene man bestiller store nok til at 2 kan dele på en rett eller er det knapt nok til 1 person? Anonymkode: 9e7f0...502
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:48 #50 Skrevet torsdag kl. 11:48 Vi kjøpte ca. 2-3 retter til barna og 5-6 retter til de voksne, litt vanskelig å si hvor mye det ble til hver for vi delte på alt og noen spiser mer og andre mindre synes de fleste rettene var gode… Anonymkode: d93ca...d51
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:58 #51 Skrevet torsdag kl. 17:58 Steder som tvinger folk til å laste ned apper er fyfy Anonymkode: f2add...875
mamanodrama Skrevet torsdag kl. 18:05 #52 Skrevet torsdag kl. 18:05 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er rettene man bestiller store nok til at 2 kan dele på en rett eller er det knapt nok til 1 person? Anonymkode: 9e7f0...502 Konseptet er tapas-porsjoner som ikke er tapas-mat. En voksen må nok ha 3-4 retter for å bli mett. 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:32 #53 Skrevet torsdag kl. 19:32 Jeg bestilte 5 retter pluss dessert. Kunne fint spist 2-3 ekstra retter. Jeg ble ikke mett. Er liten kvinne, 40 år Anonymkode: cc0d4...af5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:10 #54 Skrevet søndag kl. 11:10 AnonymBruker skrev (På 16.7.2026 den 13.40): Er rettene man bestiller store nok til at 2 kan dele på en rett eller er det knapt nok til 1 person? Anonymkode: 9e7f0...502 Min personlige mening er at de er for små til å være delbare. Da blir det en munnfull og knapt nok det på hver. Det er heller ikke alle rettene det er like enkelt å dele rent praktisk. Konseptet her er å kjøpe flere små retter hver for å kunne smake på mye, ikke å dele. (Men det er klart, enkelte på dette forumet er jo stappmette etter å ha delt en rett og fått to reker hver, så andre kan mene noe annet enn meg. ) Anonymkode: ca8a7...e68 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:16 #55 Skrevet søndag kl. 14:16 Ok skjønner at det beste er å bestille hver vår rett Anonymkode: 9e7f0...502
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:36 #56 Skrevet søndag kl. 16:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok skjønner at det beste er å bestille hver vår rett Anonymkode: 9e7f0...502 Nei, poenget er å bestille 3 retter hver. Rettene er på størrelse med en liten forrett! Anonymkode: 91dc5...81b 2
DeLorean Skrevet søndag kl. 16:46 #57 Skrevet søndag kl. 16:46 Brunello skrev (På 28.6.2026 den 19.07): Det er helt tåpelig å si. Hva du blir mett av har fint lite å si for andre. Ja, det er tåpelig. En voksen mann blir IKKE mett av tre retter der. Føler konseptet er litt småshady siden du må bestille mange retter for å bli mett = dyrt. Men, skjønner at kidsa elsker det! 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:08 #58 Skrevet søndag kl. 17:08 Jeg har vært der to ganger med barna. Min erfaring er at man trenger 3-4 retter som voksen for å bli mett. Barna trenger 2-3. Anonymkode: 32f67...6dd 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:10 #59 Skrevet søndag kl. 17:10 Det er en slags tapasresturant der noen av rettene kan smakes på av flere og noen ikke. For å bli mett bør du nok ha minst tre retter gjerne 5/6 Det er en grei restaurant med barn og som et mer uformellt spisested. Ser mange tenåringer treffes der og det skjønner jeg godt. Anonymkode: 17de0...bed 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:10 #60 Skrevet søndag kl. 17:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok skjønner at det beste er å bestille hver vår rett Anonymkode: 9e7f0...502 En rett er typisk tre scampi eller 2-3 kyllingvinger eller tre dumpling, eller tre kjøttboller. En plankestek er ca 50-60g. Og uten tilbehør. Du velger selv andre retter som funker som tilbehør. Anonymkode: cc0d4...af5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå