AnonymBruker Skrevet 28. juni #21 Skrevet 28. juni Vi bestilte 3 retter hver, og bestilte 1 rett ekstra da vi så det ikke var nok. Kunne nok klart en rett til, men vi var fornøyde, selv om vi er «storspisere». Anonymkode: 7ad94...f92
AnonymBruker Skrevet 28. juni #22 Skrevet 28. juni Ungene koser seg gløgg ihæl på Pincho Nation, og det gjør faktisk jeg også. Anonymkode: 5722e...ca7 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #23 Skrevet 28. juni Jeg liker konseptet. Elsker små retter hvor man kan bestille masse forskjellig å smake på. Har aldri likt å bare ha én rett på restaurant. Men kvaliteten er desverre ikke til stedet. Dette er et sted for veldig casual hanout før man skal på byen, ikke for en god matopplevelse. Anonymkode: 309da...a04 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #24 Skrevet 28. juni Jeg og ungene spiser tre retter hver, av og til dessert i tillegg. Det er en upscale McDonalds... svært middelmådig mat, minimal service, ofte ganske skitne lokaler. Men helt grei pris. Den på Jernbanetorget somler som oftest hakket mindre enn den oppe ved DNT. Moro for unga, helt greit for voksne. Ikke spesielt dyrt. Anonymkode: 11037...f87
Brunello Skrevet 28. juni #25 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du blir mer enn nok mett av 3 små retter. Anonymkode: c14f6...c34 Det er helt tåpelig å si. Hva du blir mett av har fint lite å si for andre. 2 3
Brunello Skrevet 28. juni #26 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg og ungene spiser tre retter hver, av og til dessert i tillegg. Det er en upscale McDonalds... svært middelmådig mat, minimal service, ofte ganske skitne lokaler. Men helt grei pris. Den på Jernbanetorget somler som oftest hakket mindre enn den oppe ved DNT. Moro for unga, helt greit for voksne. Ikke spesielt dyrt. Anonymkode: 11037...f87 Helt greit for voksne i følge med barn. Og da fordi barna er fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #27 Skrevet 28. juni Liker veldig godt maten jeg. Har vært to steder i Oslo og den i Bergen. Kan fint starte med å bestille 4-6 stykk og bestille igjen, det er ingen problem. Så dessert og drikke i tillegg. Lokalet er veldig koselig og populært. Anonymkode: afd4f...836
Rosa Dartle Skrevet 28. juni #29 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 13.16): Det er ikke gourmet men en kul opplevelse for barna ☺️ Vi bestiller først 2-3 ting hver og supplerer om vi ønsker mer av noe eller noe annet. Det går fort å få maten ☺️ Anonymkode: cc66d...3cc Dette er min erfaring også. Barna vil gjerne spise på Peppes eller McDonalds, og da er Pincho Nation et greit alternativ. Maten er mildt sagt variabel. Har fått gode retter, usmakelige retter (ikke ofte da), og smakløse retter. Barna mine pleier å orke 4 retter, jeg spiser gjerne også det samme. Tar jeg 5 er jeg skikkelig mett liksom. Mannen blir mett av 5. Vi dropper brus ved siden av og de fancy drinkene, så synes jeg ikke prisen er krise. Ungene har alltid vært fornøyde. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #30 Skrevet 28. juni Jeg har bare vært 1 gang og det var i kristiansand. Likte maten- bestilte 4 eller 5 retter og ble mett. Jeg er ikke så storspist. Var fornøyd og kommer gjerne igjen. Dette var i forbinnelse med en kveld «ute» på konsert med ei venninne. Anonymkode: 098f2...21b
AnonymBruker Skrevet 28. juni #31 Skrevet 28. juni Maten er god, men ikke gourmet. Vil si den er bedre enn typisk Egon og Peppes, men ikke oppe med andre, mer seriøse restauranter. Jeg kan godt spise på Pincho Nation innimellom, selv som selverklært matsnobb. Tar det for det det er. En ting jeg vil rose dem for er drinkene - jeg liker ikke alkohol, og Pincho Nation er faktisk et av de stedene jeg har MASSE mocktails å velge mellom. Jeg pleier å bli mett av rundt 4 retter, og da har jeg som regel plass til en liten dessert også. Anonymkode: 17aed...455 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #32 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 11.39): Jeg har bare vært på pincho nation 1 gang, og da fikk vi beskjed om at det var sånn at man bestilte litt og litt underveis. Så du bestiller én runde, og mottar den og mens du spiser kan du bestille neste runde, og da er det jo greit nok å finne ut sånn ca hvor mye mer du trenger. 😊 Anonymkode: cb9ab...afe Må du fremdeles hente maten selv? Da blir det mye springing til og fra bordet, i tillegg opp og ned etasjer om det er i Stavanger hvor maten er i 2. etg og drikken i 1. Anonymkode: e4065...e31
AnonymBruker Skrevet 28. juni #33 Skrevet 28. juni Popcorn istedenfor brød. Bestille på app. Hente maten selv. Mat som McDonalds. Det eneste som mangler er at du må ta oppvasken før du går😂Ikke noe for meg Anonymkode: f6f22...172 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #34 Skrevet 28. juni 4-5 retter ville jeg tatt hver , og maten er god synes jeg . Anonymkode: bb4ca...057
AnonymBruker Skrevet 28. juni #35 Skrevet 28. juni Jeg synes maten var ca middels, prisen tatt i betraktning. Jeg måtte ha 5 retter for å bli mett. Noe var godt, og noe var tørt og smakløst. Pluss for gratis popcorn, og moctailsene er veldig gode! Anonymkode: 24a0f...9c3
Fru Uperfekt Skrevet 28. juni #36 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 11.21): Hei, min niese kommer på besøk til meg neste uke, og hun har allerede spurt om vi kan dra på pinco nation. Som grei tante sa jeg ja uten å tenke. Men. Alle rettene er ganske billige, hvor mange retter må man ha for en «vanlig» middag? Er det slik at man må bestille 8 retter for at det skal bli en noenlunde vanlig porsjon? Hvor store er de porsjonene de har? Prisen i seg selv er ikke farlig, men greit å vite hvor mye man må bestille slik at man unngår å gå sulten derfra. Anonymkode: fc5f0...256 Noe er godt, annet ikke. Hvor mye en trenger er avhengig fra pers til pers og har oppdaget tildels fra sted til sted. (Har prøvd de i Norge/Sverige og Danmark på forskjellige lokasjoner)
Fru Uperfekt Skrevet 28. juni #37 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Maten er god, men ikke gourmet. Vil si den er bedre enn typisk Egon og Peppes, men ikke oppe med andre, mer seriøse restauranter. Jeg kan godt spise på Pincho Nation innimellom, selv som selverklært matsnobb. Tar det for det det er. En ting jeg vil rose dem for er drinkene - jeg liker ikke alkohol, og Pincho Nation er faktisk et av de stedene jeg har MASSE mocktails å velge mellom. Jeg pleier å bli mett av rundt 4 retter, og da har jeg som regel plass til en liten dessert også. Anonymkode: 17aed...455 Enig i at den er bedre enn Egon, Peppes aner jeg ikke for er sikkert 20+ år siden jeg sist var der. Mocktailsene er grunnen til at ungene elsker stedet.
Tiramy Skrevet 28. juni #38 Skrevet 28. juni Jeg og niesen min bestilte 6 retter til sammen og da ble vi begge mett. Var der tre ganger da hun var på besøk til meg i fjor sommer. Liker konseptet med forskjellige småretter, barn får gratis popcorn. Husk å bestille bord.
Djungelvrål Skrevet 28. juni #39 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 11.21): Hei, min niese kommer på besøk til meg neste uke, og hun har allerede spurt om vi kan dra på pinco nation. Som grei tante sa jeg ja uten å tenke. Men. Alle rettene er ganske billige, hvor mange retter må man ha for en «vanlig» middag? Er det slik at man må bestille 8 retter for at det skal bli en noenlunde vanlig porsjon? Hvor store er de porsjonene de har? Prisen i seg selv er ikke farlig, men greit å vite hvor mye man må bestille slik at man unngår å gå sulten derfra. Anonymkode: fc5f0...256 De er større enn du tror og 6 retter som noen skriver her er alt for mye. Jeg kjøper 3-4 og spiser ikke alltid opp alt engang.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #40 Skrevet 28. juni Vi er nok enkle, men vi likte mat og alkolhfrie drinker vi. Anonymkode: fc007...98a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå