AnonymBruker Skrevet i går, 09:21 #1 Skrevet i går, 09:21 Hei, min niese kommer på besøk til meg neste uke, og hun har allerede spurt om vi kan dra på pinco nation. Som grei tante sa jeg ja uten å tenke. Men. Alle rettene er ganske billige, hvor mange retter må man ha for en «vanlig» middag? Er det slik at man må bestille 8 retter for at det skal bli en noenlunde vanlig porsjon? Hvor store er de porsjonene de har? Prisen i seg selv er ikke farlig, men greit å vite hvor mye man må bestille slik at man unngår å gå sulten derfra. Anonymkode: fc5f0...256
AnonymBruker Skrevet i går, 09:33 #2 Skrevet i går, 09:33 Porsjonene er små, type 3 scampi/kyllingvinger, liten skål med pommes frites/salat, et par munnfuller med kjøtt, så man trenger endel retter for å bli mett, men det avhenger selvfølgelig litt av hva man bestiller og hvor storspist man er. Jeg likte ikke noe av maten jeg fikk heller, men fikk det i meg og ble mett nok av tre retter. Anonymkode: 862f1...e02
AnonymBruker Skrevet i går, 09:36 #3 Skrevet i går, 09:36 Min erfaring er at 6 retter er nok. Anonymkode: 02dc0...399 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:38 #4 Skrevet i går, 09:38 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Porsjonene er små, type 3 scampi/kyllingvinger, liten skål med pommes frites/salat, et par munnfuller med kjøtt, så man trenger endel retter for å bli mett, men det avhenger selvfølgelig litt av hva man bestiller og hvor storspist man er. Jeg likte ikke noe av maten jeg fikk heller, men fikk det i meg og ble mett nok av tre retter. Anonymkode: 862f1...e02 Maten er ræva ja. Anonymkode: 5bfa7...adb 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:39 #5 Skrevet i går, 09:39 Jeg har bare vært på pincho nation 1 gang, og da fikk vi beskjed om at det var sånn at man bestilte litt og litt underveis. Så du bestiller én runde, og mottar den og mens du spiser kan du bestille neste runde, og da er det jo greit nok å finne ut sånn ca hvor mye mer du trenger. 😊 Anonymkode: cb9ab...afe 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:39 #6 Skrevet i går, 09:39 Sist jeg var der (riktignok 3 år siden tror jeg) så kom rettene såpass raskt at man ikke trengte å vite det på forhånd. Bestill typ 3 retter hver, og bestill mer ved behov. Sist vi var der var rettene blitt både større og bedre enn gangen jeg var der før det igjen (maange år tideligere) Anonymkode: a7ce1...64b
mamanodrama Skrevet i går, 09:43 #7 Skrevet i går, 09:43 Var der nylig med datteren min. Vi spiste fem retter+dessert. Vi bestilte litt og litt og prøvde oss frem. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:00 #8 Skrevet i går, 10:00 Jeg spiser 4-5 retter og dessert og er da god og mett. 11-åringen spiser tre retter og dessert. Anonymkode: 7b9f1...38e
AnonymBruker Skrevet i går, 10:08 #9 Skrevet i går, 10:08 Det blir jo dyrt syns jeg. Bestilte 5 små retter og 2 drikke (crispy chicken, plain pommes, kyllingspyd, blomkål og mais. 423 kr. Men skulle min tenåring blitt mett og hatt dette som middag måtte han nok hatt 5-6 alene. Vi delte for tok bare en liten lunsj. Så vil si 5-6 pr pers. Men kommer jo an på hvor mye man pleier å spise. Jeg spiser mindre enn en 6 mnd gammel baby og klarer meg med 1 rett. 😅 men det er jo ikke normalt. Blomkålen og maisen smakte ræv. Og kyllingen var tørr. Så veldig overvurdert. Men et morsomt konsept for unga Anonymkode: 1621d...a0b
AnonymBruker Skrevet i går, 10:18 #10 Skrevet i går, 10:18 Var der med ungene mine, vi hadde 2- 3 retter hver. Maten var grei, ikke noe hurra men ikke direkte uspiselig. Helt greit. For det vi fikk syntes jeg ikke det var verd prisen. Neste gang vi skulle gå ut og ha noe kos før kino ol, ville ingen der.. vi hadde liksom prøvd det og det var ingenting som lokket oss tilbake. Min søster er veldig glad i den plassen men hun har barn i barnehage alder, mens mine er i skolealder.. Anonymkode: 017c9...a2e
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #11 Skrevet i går, 10:26 Enten er folk veldig kresne, eller så er de godt vant. Magen er god, og det er en kjempeopplevelse for den som kommer utenbysfra. De har også mange morsomme barnedrinker i mange farger med slush og andre morsomme ting. Bare vær oppmerksom på at du må bestille bord, det er høyt trykk der, spesielt i helger. Og den filialen ved Oslo S pusses opp, så den nærmeste blir ved Oslo nye. Anonymkode: db3da...678 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:29 #13 Skrevet i går, 10:29 elsker konseptet, maten er stort sett bra og avhengig av om du er småspist (som meg) eller en storspiser (som mannen) så er antall retter også avhengig av HVA du bestiller 😝 Normalt sett spiser jeg fire og en dessert mens han spiser åtte - ti pluss dessert da det som andre sier er små porsjoner, som er hele poenget.. Man kan smake på MYE god mat underveis men totalen kommer nok på det samme som et hvilket som helst annet utested.. Anonymkode: c52d8...582 1
Fossegrimen Skrevet i går, 11:10 #14 Skrevet i går, 11:10 4-5 rettar + ein dessert held for meg, som er mann i 30-åra på 180 cm. Maten er heilt ok, men det er komisk at ein får alternativ om å betale tips på ein stad kor ein faktisk må hente maten sin sjølv, og tvingast til å nytte ein app på telefonen for å bestille. 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:16 #15 Skrevet i går, 11:16 Det er ikke gourmet men en kul opplevelse for barna ☺️ Vi bestiller først 2-3 ting hver og supplerer om vi ønsker mer av noe eller noe annet. Det går fort å få maten ☺️ Anonymkode: cc66d...3cc
AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #16 Skrevet i går, 11:17 Barn elsker det. Bestill etterhvert, maten kommer fort. Anonymkode: 0f4e5...7e5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:22 #17 Skrevet i går, 11:22 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Enten er folk veldig kresne, eller så er de godt vant. Magen er god, og det er en kjempeopplevelse for den som kommer utenbysfra. De har også mange morsomme barnedrinker i mange farger med slush og andre morsomme ting. Bare vær oppmerksom på at du må bestille bord, det er høyt trykk der, spesielt i helger. Og den filialen ved Oslo S pusses opp, så den nærmeste blir ved Oslo nye. Anonymkode: db3da...678 Den ved Oslo s er i full sving. Var der senest i går og spiste. Anonymkode: 1621d...a0b
AnonymBruker Skrevet i går, 11:32 #18 Skrevet i går, 11:32 Barna synes det er gøy. Vi spiser ca 3 retter hver, og orker barna tar de en dessert hver. Maten er helt grei. Anonymkode: daf88...ee1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #19 Skrevet i går, 12:40 Det varierer litt på maten faktisk, vi ble veldig skuffet over maten på den som er ved Oslo S, men mulig de hadde en dårlig dag. Alltid vært fornøyd i Trondheim 😊 Bruker ca 3 hovedretter og 2 eller 3 (😄) desserter 😊 Anonymkode: 51020...d51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå