AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:00 #41 Skrevet mandag kl. 17:00 AnonymBruker skrev (11 timer siden): PTSD. Fikk det etter å ha blitt utsatt for grov fysisk vold på jobb. på jobben?? Håper vedkommende ble avskjediget på dagen Anonymkode: d8684...096
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:35 #42 Skrevet mandag kl. 18:35 Jeg har en mild grad av E.u. personlighetsforstyrrelse. Jeg har fungert sånn tålig greit i jobb de siste 5 årene men er nå langtidssykmeldt. Lidelsen går i familien. Anonymkode: bf9d9...bd3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:02 #43 Skrevet mandag kl. 22:02 Har kompleks PTSD, PMDD og ADHD. Tror også jeg er på autismespekteret. Det gjør at jeg i perioder er deprimert og har det veldig vondt, at jeg har veldig mye tankekjør og kan sete meg fast i negative tankemønstre. Det gjør også at jeg bruker mye krefter på å prøve å fungere normalt og maskere, og dermed er jeg kronisk utmattet. Sånn rent praktisk gjør det at det er vanskelig å være i jobb, og vanskelig å være den mammaen jeg vil for barna mine. Jeg er nå på AAP, og bruker alt jeg har av krefter på å være mamma. Anonymkode: a2fe8...7ec
AnonymBruker Skrevet i går, 04:24 #44 Skrevet i går, 04:24 Kompleks ptsd. Ble retraumatisert i voksen alder og fikk en skikkelig smell. Jeg har veldig mange autoimmune sykdommer og er nokså sikker på at de har blitt utløst av kptsd - selv om det naturligvis også er andre faktorer. Jeg har også andre problemer, som jeg tror de fleste med kptsd har. Jeg har problemer med å sette grenser, sover dårlig, blir ekstremt redd av enkelte ting (triggere), har en del flashbacks, tåler ikke stress og uforutsigbarhet, har problemer med relasjoner og å stole på folk, ser meg selv som verdiløs og umulig å elske. Har høy utdannelse og er i full jobb, og tror det som merkes best på meg for andre er når jeg «forsvinner» pga overveldelse, og kobler ut. Da er det som jeg ikke finnes og hvis folk hilser osv da, ser jeg ofte bare rett gjennom dem, det er bare ikke noe der som klarer å ta stilling til noe som helst. Jeg er veldig sliten og får ingen tilrettelegging på jobb, og tror derfor at jeg på sikt ikke klarer dette mer. Har jeg fått hjelp? Nei, ikke noe som fungerer. Anonymkode: 1c588...1a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå