AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Isåfall, hvilken? og hvordan påvirker det deg i hverdagen? Anonymkode: 3a03b...c4a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Konkurranse om hvem som har det verst kommer om 3…2…1… Anonymkode: 2bb87...01e 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden OCD, i hvert fall sånn på papiret. Jeg var helt klart innenfor diagnosen da den ble satt, det preget livsutfoldelsen og gleden i det daglige stort. Klart over fra «quirky vaner» til sykdom. Så har ting helt klart bedret seg med årene og med adekvat behandling. Godt jeg strengt tatt egentlig ikke oppfyller diagnosekriteriene lenger. For min del har psykiatrien/psykologien fungert godt. Det hjelper ikke de som har motsatt opplevelse, åpenbart, men for meg har ting blitt mye bedre. Anonymkode: d9822...d35 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Konkurranse om hvem som har det verst kommer om 3…2…1… Anonymkode: 2bb87...01e Da har du misforstått innlegget totalt. Anonymkode: 3a03b...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Ja. Jeg har KPTSD. Det påvirker meg lite i hverdagen nå, heldigvis, og jeg har tatt en lang utdanning og er i full jobb. Har også bygget opp et godt nettverk over mange år. Jeg kan fremdeles dissosiere, og jeg kan ha perioder hvor jeg er dysregulert, men jeg har verktøy for å håndtere det, og det hjelper veldig at jeg vet hva det er og at det går over. Anonymkode: 33c9d...715
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Konkurranse om hvem som har det verst kommer om 3…2…1… Anonymkode: 2bb87...01e Du vant. Anonymkode: 6ca56...b7e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå