AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:56 #1 Skrevet torsdag kl. 22:56 Jeg savner deg. Det har gått ett år. Ett år siden vi ble enig om at det var best å gå hver for oss. Ett år siden jeg hørte stemmen din sist. Var vi egentlig enige? Ville jeg gjort ting annerledes om jeg kunne reist tilbake i tid? For bare noen timer siden satt jeg ute med vennene mine. Den kalde ølen var noe av det beste jeg har smakt, og Oslo viste seg på sitt beste: Mennesker som ville dele varmen med hverandre; som ville le i lag. Det var lange blikk og flørtende kommentarer. Sommerbrun hud som lengtet etter berøring. Det var en mulighet til å drukne tomheten i noen andres begjær. Men jeg valgte å gå hjem. Jeg trodde det skulle bli enklere. At jeg kom til å fylle livet mitt med noen andres latter. At hodeputen ikke skulle være så ensom, for det kom til å være noen andre jeg ville dele de siste og første øyeblikkene med. At drømmene mine kom til å gå videre, men du hjemsøker dem fortsatt. Der husker jeg lukten din. Smaken din. Stemmen din. Det har vært et par andre kvinner siden sist vi pratet sammen. Det visste du kom til å skje, for vanligvis ville jeg dekket over sorgen med flørter og sex. Vanligvis ville jeg hatt flere faste partnere nå, fram til jeg fant neste som kunne trollbinde meg. Men hvordan kan jeg male nytelse igjen når alle fargene mine ble igjen hos deg? I dag er det ett år siden vårt forrige minne på snapchat i lag. Vi hadde en streak på hva, rundt 2500? 2500 dager hvor vi var den viktigste personen i hverandres liv. Nå sender du ikke en bursdagshilsen engang. Visste du at snap viser deg vennskapsminner hver dag? Det har blitt et rituale for meg. Jeg venter med å legge meg til etter midnatt, så jeg kan se den dagens minner. Herregud så vakker du var. Du var uten tvil den vakreste kvinnen jeg har sett i mitt liv. Jeg vet at du mislikte at kroppen din endret seg, men det er jo bare naturlig og jeg elsket å få oppleve de forskjellige deg'ene. Fra tynn til formfull, bare synet av hudfargen din var nok til å gi meg vann i munnen. En ting jeg satte ordentlig pris på, etter du hadde lagt på deg, var hvor godt det var når du lå oppå meg. Hele kroppen din over min. Vekten din jordet meg. Jaget vekk alle andre følelser, og jeg følte meg bare trygg og elsket. Noen ganger ønsker jeg å ringe deg. Kanskje dra bort til deg. Banke på døren din. Se deg en siste gang. Kanskje få være nært deg. Så innser jeg at du sikkert har besøk. Det manglet aldri på menn i livet ditt. Selv om vi var hverandres var det andre som prøvde å ta deg fra meg. Lite visste de at jeg kom til å gjøre jobben for dem. Hva ville jeg gjort om du var i armene på annen? Hva kommer jeg til å gjøre den dagen du offentliggjør et nytt forhold? Dagen du sier et endelig ja. Du var meningen i livet mitt. Pausen fra omverden. Begjæret i hverdagen. Ville jeg gjort ting annerledes om jeg kunne reist tilbake i tid? Nei, jeg tror ikke det. Realiteten er at den du er i tankene og hjertet mitt eksisterer ikke lengre. Det er en idé av deg. En skygge. Problemet er at skyggen din følger etter meg, og selv om det er så ulidelig vondt så er det det eneste jeg har igjen av deg. Og jeg vet ikke om jeg er klar til å møte livet uten deg. Selv om det bare er skyggen din. Anonymkode: 248d7...f00 18
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:32 #2 Skrevet torsdag kl. 23:32 Nydelig! Hva var det som ble for vanskelig for dere? Anonymkode: 4cfca...931
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #3 Skrevet i går, 09:54 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nydelig! Hva var det som ble for vanskelig for dere? Anonymkode: 4cfca...931 Ja så forskjellige kan man være. Hadde jeg fått tilsendt denne tynne svada-suppa her hadde jeg konkludert med at brudd var riktig og så blokkert. Anonymkode: 4ca8a...f31 10 3
AnonymBruker Skrevet i går, 09:58 #4 Skrevet i går, 09:58 Hadde noen sendt meg dette hadde jeg blokkert de umiddelbart. Anonymkode: bef29...271 1 7
AnonymBruker Skrevet i går, 10:07 #5 Skrevet i går, 10:07 Ikke send dette. Det kommer aldri til å gå bra. Anonymkode: 360d6...490 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:09 #6 Skrevet i går, 10:09 Så vakkert og sårt. Så fint å se at du bearbeider følelsene dine gjennom ekspressiv skriving❤️🩹 Likevel tenker jeg, la henne gå🕊️ Ikke send. Hvis du strever med å komme deg videre selv etter et år, kan kanskje bearbeiding sammen med en terapeut være en god ide❤️ og på et tidspunkt, etter all bearbeidingen, må man bare tillate seg å slippe, og legge tankene på hylla for godt. Når det er sagt, burde du vurdere å prøve deg som forfatter eller poet. Du har veldig godt språk, gode og livlige skildringer, gode metaforer, og du trollbinder leseren med innhold som de fleste kan kjenne seg igjen i, og føle på kroppen. Anonymkode: 00f0d...b49 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:14 #8 Skrevet i går, 10:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så vakkert og sårt. Så fint å se at du bearbeider følelsene dine gjennom ekspressiv skriving❤️🩹 Likevel tenker jeg, la henne gå🕊️ Ikke send. Hvis du strever med å komme deg videre selv etter et år, kan kanskje bearbeiding sammen med en terapeut være en god ide❤️ og på et tidspunkt, etter all bearbeidingen, må man bare tillate seg å slippe, og legge tankene på hylla for godt. Når det er sagt, burde du vurdere å prøve deg som forfatter eller poet. Du har veldig godt språk, gode og livlige skildringer, gode metaforer, og du trollbinder leseren med innhold som de fleste kan kjenne seg igjen i, og føle på kroppen. Anonymkode: 00f0d...b49 Nei, dette var ikke spesielt godt skrevet. Det er mange tusen ungdommer som har skrevet på dette nivået i vårens eksamensperiode. Dette er pensumgrad ang skildringer, metaforer osv. Jeg er for å snakke folk opp men å overhype er ikke noe gunstig det heller. Anonymkode: 4ca8a...f31 5 1
Snok1 Skrevet i går, 10:19 #9 Skrevet i går, 10:19 Jeg sendte en SMS etter ti år. Lo and behold, hun hadde det på samme måte som meg! Smarteste og mest konsekvensielle jeg har gjort i mitt lange og ikke særskilt smarte liv. 3 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #10 Skrevet i går, 11:17 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nydelig! Hva var det som ble for vanskelig for dere? Anonymkode: 4cfca...931 Takk. Hun trengte mer av meg enn jeg gav, delvis på grunn av jobb og familie. I tillegg nedprioriterte jeg henne over jobb en for lang periode. Etter noen år innså jeg at det ikke var verdt å bruke så mye tid på jobb, og at jeg heller ville bruke alt overskuddet på oss. Det var for sent. Samtidig så var vi ikke helt på bølgelengde når det kom til det emosjonelle. Hun forstod ikke intuitivt mine behov og gjorde en del valg som såret meg uten at det var med vilje. Så det ble en negativ spiral den siste tiden i lag. Til dere som ville blokkert om dere fikk denne mailen: Jeg tror dere har misforstått poenget. Denne teksten er skrevet av meg, for meg. Det er ikke en tekst jeg kommer til å sende henne. Jeg vil jo ikke ha henne tilbake, og hvis jeg hadde ønsket at vi gjenopptok kontakten, hadde jeg startet en helt vanlig samtale på snapchat. Anonymkode: 248d7...f00 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:22 #11 Skrevet i går, 11:22 Jeg har og en, som aldri forsvinner fra mitt hjerte. Selv om jeg ikke klarte å se en framtid med han, da vi hadde forskjellige ønsker. Og her er det 12 år siden. Problemet er at vi hadde det så utrolig bra, at jeg finner jo ikke en annen mann jeg har det så bra med. Så her er jeg langvarig singel. Anonymkode: 6da7a...065 3
Million Skrevet i går, 11:31 #12 Skrevet i går, 11:31 Jeg tror jeg hadde droppet å sende alt det svulstige snakket. Sånt har lett for å bli litt "feil". Dersom du virkelig vil si henne noe, si bare "jeg savner deg". Og spør ev om å treffes over en drink eller noe for å snakke, om det er noe du føler du trenger.
AnonymBruker Skrevet i går, 11:46 #13 Skrevet i går, 11:46 Ikke send. I hvert fall ikke når den er så tvetydig. Du skriver jo at du savner fantasiversjonen, og at du ikke ville endret deg. Det er slutt av en grunn. La det ligge Anonymkode: 37ba0...5e4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:13 #14 Skrevet i går, 12:13 Snok1 skrev (1 time siden): Jeg sendte en SMS etter ti år. Lo and behold, hun hadde det på samme måte som meg! Smarteste og mest konsekvensielle jeg har gjort i mitt lange og ikke særskilt smarte liv. Hvordan gikk det? Anonymkode: 00f0d...b49
Snok1 Skrevet i går, 12:27 #15 Skrevet i går, 12:27 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan gikk det? Anonymkode: 00f0d...b49 Det viste seg at hun hadde båret de samme følelsene -bare sterkere- gjennom ti år helt uten kontakt. Dette er mer enn snart 15 år siden, og vi er fremdeles sammen og svært glade for at jeg sendte denne meldingen. 3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #16 Skrevet i går, 12:52 Snok1 skrev (25 minutter siden): Det viste seg at hun hadde båret de samme følelsene -bare sterkere- gjennom ti år helt uten kontakt. Dette er mer enn snart 15 år siden, og vi er fremdeles sammen og svært glade for at jeg sendte denne meldingen. Wow. Det er faktisk veldig imponerende og sjeldent. Bra jobba av dere. Anonymkode: 00f0d...b49 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:01 #17 Skrevet i går, 13:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk. Hun trengte mer av meg enn jeg gav, delvis på grunn av jobb og familie. I tillegg nedprioriterte jeg henne over jobb en for lang periode. Etter noen år innså jeg at det ikke var verdt å bruke så mye tid på jobb, og at jeg heller ville bruke alt overskuddet på oss. Det var for sent. Samtidig så var vi ikke helt på bølgelengde når det kom til det emosjonelle. Hun forstod ikke intuitivt mine behov og gjorde en del valg som såret meg uten at det var med vilje. Så det ble en negativ spiral den siste tiden i lag. Til dere som ville blokkert om dere fikk denne mailen: Jeg tror dere har misforstått poenget. Denne teksten er skrevet av meg, for meg. Det er ikke en tekst jeg kommer til å sende henne. Jeg vil jo ikke ha henne tilbake, og hvis jeg hadde ønsket at vi gjenopptok kontakten, hadde jeg startet en helt vanlig samtale på snapchat. Anonymkode: 248d7...f00 Hun dumpet deg fordi du var patetisk. Slutt med rasjonalisering og selvmedlidenhet Anonymkode: 66c3b...f03 1
Snok1 Skrevet i går, 13:09 #18 Skrevet i går, 13:09 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Wow. Det er faktisk veldig imponerende og sjeldent. Bra jobba av dere. Anonymkode: 00f0d...b49 Takk! Vi synes selv vi var veldig modige som satset på en kjærlighet som kunne vise seg å bare være et idyllisert minne. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:18 #19 Skrevet i går, 13:18 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja så forskjellige kan man være. Hadde jeg fått tilsendt denne tynne svada-suppa her hadde jeg konkludert med at brudd var riktig og så blokkert. Anonymkode: 4ca8a...f31 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde noen sendt meg dette hadde jeg blokkert de umiddelbart. Anonymkode: bef29...271 Det står jo i overskriften at de ikke skal sendes!! Det er en mann sine tanker etter er brudd, og jeg synes det er nydelig skrevet. Mannen min døde og jeg kjenner litt på det samme, selv om det ikke kan sammenlignes. Anonymkode: e620a...902 4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:29 #20 Skrevet i går, 13:29 It’s giving psycho. elsket at du hadde lagt på deg 🤪 du hadde så mange menn i livet. Haha ærlig talt Anonymkode: b192b...ab9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå