AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #1 Skrevet i går, 14:09 Som tittelen sier. Hadde du gjort det, og hvis alt klaffet kunne du tenkt deg en langsiktig forhold? Hvorfor? Hvorfor ikke? Stor diskusjon om dette med venne gruppen så ønsker å få så mange svar som mulig. Anonymkode: 4ce6e...913
AnonymBruker Skrevet i går, 14:21 #2 Skrevet i går, 14:21 Dersom du selv er barnløs, nei. Finn deg ei uten barn. Anonymkode: dc5ae...5bc 4
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #3 Skrevet i går, 14:32 Hvis man har valgmuligheter og kan velge blant barnløse (og er barnløs selv) så er det lite grunn til å ta noen fra "reste" marketed. Så nei. Men hadde tatt ei med barn hvis jeg var litt eldre, hadde barn selv og var skilt, da er jo jeg også i dette stadiet. Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje) Anonymkode: d5049...fbe 4
AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 #4 Skrevet i går, 14:56 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis man har valgmuligheter og kan velge blant barnløse (og er barnløs selv) så er det lite grunn til å ta noen fra "reste" marketed. Så nei. Men hadde tatt ei med barn hvis jeg var litt eldre, hadde barn selv og var skilt, da er jo jeg også i dette stadiet. Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje) Anonymkode: d5049...fbe Jeg er enslig mor til 2 fulltid, og jeg fikk en yngre barnløs mann, fra øverste hylle. Og vi har vært sammen i 8 år. Anonymkode: 82add...8e4 7
AnonymBruker Skrevet i går, 15:27 #5 Skrevet i går, 15:27 Jeg tenker ikke det er om personen har barn eller ikke som er avgjørende, men heller om personen kan være den rette. Er jo utrolig dumt om man lar drømmedama gå bare fordi hun har barn. Barn gjør ting mer komplisert, men alt går bare man vil. Jeg har selv vært alene med to barn og møtte en uten barn. Er ikke bare bare det heller. Er mye en partner uten barn ikke forstår når det gjelder prioriteringer osv. jeg foretrekker å finne meg en partner med barn faktisk. Tenker jeg da vil møte mer forståelse. Anonymkode: 053d2...e5b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #6 Skrevet i går, 15:30 Hvis barna har flyttet hjemmefra. Anonymkode: dc530...d97 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #7 Skrevet i går, 15:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje) Anonymkode: d5049...fbe Har aldri opplevd kvinner som har dette som "krav". Anonymkode: 6e318...6c2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #8 Skrevet i går, 15:33 Mannen min gjorde det. Ønsket ikke egne barn, men er glad i barn. Anonymkode: 2509e...c7d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:35 #9 Skrevet i går, 15:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man har valgmuligheter og kan velge blant barnløse (og er barnløs selv) så er det lite grunn til å ta noen fra "reste" marketed. Så nei. Men hadde tatt ei med barn hvis jeg var litt eldre, hadde barn selv og var skilt, da er jo jeg også i dette stadiet. Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje) Anonymkode: d5049...fbe Null problem. Kunne ikke tenkt meg dine, mine og våre, så da fant jeg en singel mann som ikke ønsket egne barn men var en god stefar for mine Anonymkode: 2509e...c7d
AnonymBruker Skrevet i går, 15:36 #10 Skrevet i går, 15:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri opplevd kvinner som har dette som "krav". Anonymkode: 6e318...6c2 Hadde nok det. Datet en som hadde barn, var problemer med x og blæææ, orket ikke tanken på det igjen. Anonymkode: 2509e...c7d
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #11 Skrevet i går, 15:37 Ja, selvsagt. Bare hyggelig med barn, så lenge de ikke er rasshøl. Anonymkode: 31597...eb2
Snok1 Skrevet i går, 15:39 #12 Skrevet i går, 15:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som tittelen sier. Hadde du gjort det, og hvis alt klaffet kunne du tenkt deg en langsiktig forhold? Hvorfor? Hvorfor ikke? Stor diskusjon om dette med venne gruppen så ønsker å få så mange svar som mulig. Anonymkode: 4ce6e...913 Det finnes mange mødre som etter samlivsbrudd har to barn. Med uttrykket alenemamma tenker jeg en mor som har aleneansvar bortimot 100% av tiden. Finnes de lenger? Døde ikke de ut på 70-tallet?
AnonymBruker Skrevet i går, 15:41 #13 Skrevet i går, 15:41 Hvorfor får alenemødre så mye pæs, når de tross alt er forelderen som valgte å bli hos ungene? Anonymkode: 0305f...992 3 9
AnonymBruker Skrevet i går, 15:45 #14 Skrevet i går, 15:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som tittelen sier. Hadde du gjort det, og hvis alt klaffet kunne du tenkt deg en langsiktig forhold? Hvorfor? Hvorfor ikke? Stor diskusjon om dette med venne gruppen så ønsker å få så mange svar som mulig. Anonymkode: 4ce6e...913 Er alenemor med 3 barn og avvist 5 menn siden i vinter. Tror ikke vi er så bortkasta som mange skal ha det til. Anonymkode: b4714...99e 1 5
AnonymBruker Skrevet i går, 15:47 #15 Skrevet i går, 15:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man har valgmuligheter og kan velge blant barnløse (og er barnløs selv) så er det lite grunn til å ta noen fra "reste" marketed. Så nei. Men hadde tatt ei med barn hvis jeg var litt eldre, hadde barn selv og var skilt, da er jo jeg også i dette stadiet. Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje) Anonymkode: d5049...fbe Har aldri sett på en barnløs mann som en mann fra øverste hylle. Heller motsatt, en mann ingen kvinner så lang har villet ha barn med… Anonymkode: e8807...422 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:47 #16 Skrevet i går, 15:47 Nei! Ønsker ikke date en person med barn fra før. Har ikke interesse av å ta meg av andres barn. Anonymkode: 36459...689 4
AnonymBruker Skrevet i går, 16:33 #17 Skrevet i går, 16:33 Mange barneløse menn tenker ikke over hvor gjennomgripende det er å ha barn og dater gladelig noen som har det for å få seg noe. Det er først etter en stund de innser tabben og da har de kanskje involvert i overkant mye og ender opp som han stakkaren som ble skjelt ut av svigerfamilien fordi han ikke var villig til å ta på seg alle oppgavene som deres ekssvigersønn og barnas far ikke gadd. Kun folk med barn bør date andre med barn. Barnløse bør finne hverandre. Unntaket kan gjelde der barna har flyttet hjemmefra og oppfører seg som ansvarlig voksne. Anonymkode: 599ab...a2d 4
AnonymBruker Skrevet i går, 16:38 #18 Skrevet i går, 16:38 Nei (selv om de er voksne). Jeg hadde heller ikke datet noen som ønsker egne barn da jeg selv er frivillig barnløs. Anonymkode: baf64...caa 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:45 #19 Skrevet i går, 20:45 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er alenemor med 3 barn og avvist 5 menn siden i vinter. Tror ikke vi er så bortkasta som mange skal ha det til. Anonymkode: b4714...99e Og disse fem menn ønsket hva…? Et seriøst forhold? Anonymkode: d59d8...de7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:48 #20 Skrevet i går, 20:48 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har aldri opplevd kvinner som har dette som "krav". Anonymkode: 6e318...6c2 Da er du helt fjern. Det finnes flere eksempler i bsre denne tråden. Det er faktisk en ganske syk påstand .. Anonymkode: d5049...fbe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå