Gå til innhold

Hadde du datet aleine mamma med 2 barn


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier. Hadde du gjort det, og hvis alt klaffet kunne du tenkt deg en langsiktig forhold? Hvorfor? Hvorfor ikke? Stor diskusjon om dette med venne gruppen så ønsker å få så mange svar som mulig. 

Anonymkode: 4ce6e...913

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du selv er barnløs, nei. Finn deg ei uten barn. 

Anonymkode: dc5ae...5bc

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har valgmuligheter og kan velge blant barnløse (og er barnløs selv) så er det lite grunn til å ta noen fra "reste" marketed.

Så nei.

 

Men hadde tatt ei med barn hvis jeg var litt eldre, hadde barn selv og var skilt, da er jo jeg også i dette stadiet. 

 

Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje)

 

 

Anonymkode: d5049...fbe

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis man har valgmuligheter og kan velge blant barnløse (og er barnløs selv) så er det lite grunn til å ta noen fra "reste" marketed.

Så nei.

 

Men hadde tatt ei med barn hvis jeg var litt eldre, hadde barn selv og var skilt, da er jo jeg også i dette stadiet. 

 

Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje)

 

 

Anonymkode: d5049...fbe

Jeg er enslig mor til 2 fulltid, og jeg fikk en yngre barnløs mann, fra øverste hylle. Og vi har vært sammen i 8 år.

Anonymkode: 82add...8e4

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke det er om personen har barn eller ikke som er avgjørende, men heller om personen kan være den rette. Er jo utrolig dumt om man lar drømmedama gå bare fordi hun har barn. Barn gjør ting mer komplisert, men alt går bare man vil. 
 

Jeg har selv vært alene med to barn og møtte en uten barn. Er ikke bare bare det heller. Er mye en partner uten barn ikke forstår når det gjelder prioriteringer osv. jeg foretrekker å finne meg en partner med barn faktisk. Tenker jeg da vil møte mer forståelse.

Anonymkode: 053d2...e5b

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis barna har flyttet hjemmefra.

Anonymkode: dc530...d97

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje)

 

 

Anonymkode: d5049...fbe

Har aldri opplevd kvinner som har dette som "krav".

Anonymkode: 6e318...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min gjorde det. Ønsket ikke egne barn, men er glad i barn.

Anonymkode: 2509e...c7d

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man har valgmuligheter og kan velge blant barnløse (og er barnløs selv) så er det lite grunn til å ta noen fra "reste" marketed.

Så nei.

 

Men hadde tatt ei med barn hvis jeg var litt eldre, hadde barn selv og var skilt, da er jo jeg også i dette stadiet. 

 

Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje)

 

 

Anonymkode: d5049...fbe

Null problem. Kunne ikke tenkt meg dine, mine og våre, så da fant jeg en singel mann som ikke ønsket egne  barn men var en god stefar for mine

Anonymkode: 2509e...c7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har aldri opplevd kvinner som har dette som "krav".

Anonymkode: 6e318...6c2

Hadde nok det. Datet en som hadde barn, var problemer med x og blæææ, orket ikke tanken på det igjen.

Anonymkode: 2509e...c7d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt. Bare hyggelig med barn, så lenge de ikke er rasshøl.

Anonymkode: 31597...eb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som tittelen sier. Hadde du gjort det, og hvis alt klaffet kunne du tenkt deg en langsiktig forhold? Hvorfor? Hvorfor ikke? Stor diskusjon om dette med venne gruppen så ønsker å få så mange svar som mulig. 

Anonymkode: 4ce6e...913

Det finnes mange mødre som etter samlivsbrudd har to barn. Med uttrykket alenemamma tenker jeg en mor som har aleneansvar bortimot 100% av tiden. Finnes de lenger? Døde ikke de ut på 70-tallet?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får alenemødre så mye pæs, når de tross alt er forelderen som valgte å bli hos ungene?

Anonymkode: 0305f...992

  • Liker 3
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som tittelen sier. Hadde du gjort det, og hvis alt klaffet kunne du tenkt deg en langsiktig forhold? Hvorfor? Hvorfor ikke? Stor diskusjon om dette med venne gruppen så ønsker å få så mange svar som mulig. 

Anonymkode: 4ce6e...913

Er alenemor med 3 barn og avvist 5 menn siden i vinter. Tror ikke vi er så bortkasta som mange skal ha det til. 

Anonymkode: b4714...99e

  • Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man har valgmuligheter og kan velge blant barnløse (og er barnløs selv) så er det lite grunn til å ta noen fra "reste" marketed.

Så nei.

 

Men hadde tatt ei med barn hvis jeg var litt eldre, hadde barn selv og var skilt, da er jo jeg også i dette stadiet. 

 

Problemet er når kvinner med 2-3 barn som er skilt vil ha barnløse menn fra "øverste hylle", det er rett og slett ikke realistisk (men mirakler kan skje)

 

 

Anonymkode: d5049...fbe

Har aldri sett på en barnløs mann som en mann fra øverste hylle. Heller motsatt, en mann ingen kvinner så lang har villet  ha barn med… 

Anonymkode: e8807...422

  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Ønsker ikke date en person med barn fra før. Har ikke interesse av å ta meg av andres barn.

Anonymkode: 36459...689

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange barneløse menn tenker ikke over hvor gjennomgripende det er å ha barn og dater gladelig noen som har det for å få seg noe. Det er først etter en stund de innser tabben og da har de kanskje involvert i overkant mye og ender opp som han stakkaren som ble skjelt ut av svigerfamilien fordi han ikke var villig til å ta på seg alle oppgavene som deres ekssvigersønn og barnas far ikke gadd. 

Kun folk med barn bør date andre med barn.

Barnløse bør finne hverandre. 
Unntaket kan gjelde der barna har flyttet hjemmefra og oppfører seg som ansvarlig voksne. 

Anonymkode: 599ab...a2d

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei (selv om de er voksne). Jeg hadde heller ikke datet noen som ønsker egne barn da jeg selv er frivillig barnløs. 

Anonymkode: baf64...caa

  • Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er alenemor med 3 barn og avvist 5 menn siden i vinter. Tror ikke vi er så bortkasta som mange skal ha det til. 

Anonymkode: b4714...99e

Og disse fem menn ønsket hva…? Et seriøst forhold? 

Anonymkode: d59d8...de7

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har aldri opplevd kvinner som har dette som "krav".

Anonymkode: 6e318...6c2

Da er du helt fjern. Det finnes flere eksempler i bsre denne tråden. Det er faktisk en ganske syk påstand ..

Anonymkode: d5049...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...