AnonymBruker Skrevet 25. august #41 Skrevet 25. august Peder er gangster og Preben er soss. Anonymkode: a1c58...2b6
AnonymBruker Skrevet 26. august #42 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Peder er gangster og Preben er soss. Anonymkode: a1c58...2b6 Ja, skikkelig såss han jærbuen på farmen, ass Anonymkode: 3fd1d...b75
Flintis Skrevet 26. august #43 Skrevet 26. august Peder var en mann på 65 kanskje. Drev bensinstasjon. Hyggelig fyr. Så døde han, nå en ung mann som ordner det meste. Hyggelig fyr.
AnonymBruker Skrevet 29. august #44 Skrevet 29. august Det betyr homo på polsk. Anonymkode: 7f044...880
AnonymBruker Skrevet 29. august #45 Skrevet 29. august Faren til en tidligere venninne. Anonymkode: 0bd44...143
Fant80 Skrevet 29. august #46 Skrevet 29. august Peder er en fyr på 47 som har eget hus arvet av sin gamle far. Det står 192 biler,motorsykler,mopeder,båter og et halvt helikopter i en meget herjet og overgrodd hage på ca 5 mål. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #47 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2026 den 20.38): Peder betyr homofil i sørøsteuropa Anonymkode: 38cbb...f24 Vi har skjønt det nå, for n'te gang. Anonymkode: c6647...896
AnonymBruker Skrevet 1. september #48 Skrevet 1. september Jeg forbinder det med en gammel mann. Hvis det skal være noe lignende, ville jeg valgt Peter. Anonymkode: 6ba57...496
AnonymBruker Skrevet 1. september #49 Skrevet 1. september Peder er min fantastiske mann. Peder var også min oldefar som døde før jeg ble født. Peder er også lillebroren til en venn jeg hadde som barn. Anonymkode: 3ebd7...9ea
AnonymBruker Skrevet 1. september #50 Skrevet 1. september Peder er eit helt fint og stødig navn, ingenting i veien med det. Anonymkode: 24784...b72
AnonymBruker Skrevet 1. september #51 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Peder er min fantastiske mann. Peder var også min oldefar som døde før jeg ble født. Peder er også lillebroren til en venn jeg hadde som barn. Anonymkode: 3ebd7...9ea - lille-Peder Anonymkode: 6ba57...496
AnonymBruker Skrevet 1. september #52 Skrevet 1. september Jeg heter Peder, og synes dette er morsom lesing. Det går bra med meg i livet, jeg har varme og gode relasjoner til familie, venner og kollegaer. Jeg er nok hverken utpreget vestkant eller bondsk. Midt i livet betrakter jeg meg selv som en samfunnsstøtte, og har aldri opplevd negative reaksjoner på navnet mitt direkte til meg. Anonymkode: 22836...da4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå