AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Hva og hvem ser du for deg når du hører dette navnet? Ikke nødvendigvis om du liker det eller ikke, men hva assosierer du med navnet? Anonymkode: 08314...8b6
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Assosierer det med et nært familiemedlem som jeg er ekstremt glad i. ❤️ Det er for øvrig et navn som går mye igjen i slekta, så forbinder det generelt med familie. Anonymkode: 5366d...a3c
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Han der selvhøytidelige farmen-fyren med den dårlige humoren Anonymkode: 3fd1d...b75
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Betyr «homse» i sør-øst europa, og Peder får høre det ved hver anledning på ferieturen.. Anonymkode: 02096...2b7
alfathealfa Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Kjenner Peder og forbinder Peder med Peder.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden lyshåret odelsgutt. Hvorfor? Aner ikke, men har ingenting med farmen å gjøre Anonymkode: 1d78b...242
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Nabogutten. Stort smil og en tryllekunstner med fotball. Anonymkode: ef7fa...b3e
blåbærpai Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden Peder Kjøs.. desverre. Ikke et pent, uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden Han pedofile morderen i bok 36 av Isfolket. Anonymkode: eeb06...76a
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden Peder Braastad fra Jakten på kjærligheten og Farmen kjendis. Anonymkode: 6cd44...de4
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden Far til en jeg kjenner, en som er flink med hendene Anonymkode: 124be...6bb
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden Min utrolig bortskjemte fetter. Anonymkode: 5cf74...cf1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden Min bestefar het Peder, så forbinder navnet med med noe trygt og lunt. Skulle kalle opp sønnen min etter bestefar, men Peder ble for voksent for en baby, selv om jeg tenkte å modernisere det til Peter, så han fikk et annet navn. Anonymkode: b1a42...f44
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Skrevet 10 timer siden Jeg forbinder det med Peder Kjøs. Anonymkode: d7819...0bb
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden Tenker også på Peder Braastad. Absolutt ingen negativ assosiasjon det, og fint og stødig navn. Anonymkode: 0d38f...adf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå