AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21 Skrevet 17 timer siden Tenker å kalle sønnen vår for det, men har fått kommentarer fra familie om at det bare er gamle gubber som heter det 😅 Anonymkode: 08314...8b6
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Skrevet 17 timer siden En traust bondslig kar. Peder er ikke den skarpeste kniven i skuffen eller tjener noe særlig over gjennomsnittet… Men han er hyggelig og pålitelig. Anonymkode: ead7a...880
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå