Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble sammen med mannen da vi var 14, har tre barn og har vært sammen i 27 år. 

Det har vært perioder hvor vi har hanglet litt og vært litt nja til om det er nok følelser eller ikke, men det var da barna var små. Nå er de 10-16, og livet er veldig godt og tilfredsstillende.

Jeg liker at vi er to, og føler meg ikke uselvstendig av den grunn. Vi er ikke sammen 24/7, og vi holder på med ting som ikke den andre gjør. Vi har ulike hobbyer. Vi tar ferieturer uten hverandre i ny og ne, f.ks med venner eller barna, og jeg/han har like mye peiling på hvordan det er å leve med alt som hører med å være voksen, jobbe, eie hus og bil osv. 

Jeg tenker samtidig at det er helt naturlig å tenke og føle som du gjør. Jeg vil tro mange går gjennom slike faser. 

Anonymkode: 7716c...fd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med eksen i 15 år. Giftet oss ung og vi vokste fra hverandre.

Etter jeg ble mor ble vi helt forskjellige da han ønsket å leve som før og bare tenke på seg selv som en forvokst tenåring, mens jeg vokste og utviklet meg.

Lang historie kort, skilte meg og det er den beste avgjørelsen jeg har tatt.

Møtte så drømmemannen og har aldri vært lykkeligere 😊 

Med han føler jeg meg fri. Han er en likeverdig partner med samme grunnleggende verdier, syn på økonomi og barneoppdragelse og han er min største støttespiller. Han oppfordrer meg til å leve ut drømmene og gjøre ting for meg selv.

Han er bestevennen min ♥️

Anonymkode: af356...37c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vert sammen med samboer i 19 år. Har vokst opp med han så og si hele livet mitt.

Nå når jeg faktisk begynner å tenke etter så vet jeg jo egentlig ikke hvordan det er å være helt alene. Vanskelig å vite hvem jeg faktisk er, og jeg er vel egentlig en veldig u-uelvstendig person som støtter meg til et annet menneske hele tiden.

Jeg vet faktisk ikke hvordan livet er alene, og jeg drømmer inni mellom å ta egne avgjørelser uten å måtte høre med samboeren om alt mulig. Å leve et helt fritt liv.

Andre som tenker på det samme? Hva tenker dere?

Anonymkode: 1f121...e60

Dere er jo bare samboere, ikke gift. Så hvis du vil forsøke å leve alene, kan du snakke med samboeren din og spørre om dette er noe dere skal prøve og se om forholdet holder seg?

Anonymkode: 9b49f...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...