AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Skrevet 4 timer siden Illuminatum skrev (42 minutter siden): Hvorfor skal ikke hun flytte ut? Det er jo han som er problemet. Hvorfor lurer du på noe så opplagt? Anonymkode: aafb6...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Skrevet 3 timer siden Takk for tips. Dere har jo rett i det dere sier selv om det skremmer meg å skulle ødelegge relasjonen vår ved å anmelde han når vi utgangspunktet samarbeidd godt med barna Anonymkode: a0777...29e
Illuminatum Skrevet 3 timer siden #23 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo han som er problemet. Hvorfor lurer du på noe så opplagt? Anonymkode: aafb6...cf6 Jeg lurer ikke på noe. Flytter hun ut så er det jo ikke noe problem lengre. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Skrevet 3 timer siden Illuminatum skrev (5 minutter siden): Jeg lurer ikke på noe. Flytter hun ut så er det jo ikke noe problem lengre. Tenkte det samme. Tipper TS er den som skal flytte ut og at hun utnytter mannen maksimalt. Anonymkode: 4e0d6...c00
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkte det samme. Tipper TS er den som skal flytte ut og at hun utnytter mannen maksimalt. Anonymkode: 4e0d6...c00 Hva mener du med det? Her var det mannen som ikke hadde penger til å betale meg ut av huset, så han måtte flytte ut. Anonymkode: aafb6...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenkte det samme. Tipper TS er den som skal flytte ut og at hun utnytter mannen maksimalt. Anonymkode: 4e0d6...c00 Kan du fortelle litt mer rundt de tankene? Anonymkode: 899ea...133 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk for tips. Dere har jo rett i det dere sier selv om det skremmer meg å skulle ødelegge relasjonen vår ved å anmelde han når vi utgangspunktet samarbeidd godt med barna Anonymkode: a0777...29e Det er ikke du som ødelegger det gode samarbeidet ved å anmelde/forsøke stanse oppførselen mot deg. Det er han som ødelegger den ved å antaste deg. Du lever i en utopi hvis du tror dette er godt samarbeid!! Anonymkode: 95f09...bd3 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er ikke du som ødelegger det gode samarbeidet ved å anmelde/forsøke stanse oppførselen mot deg. Det er han som ødelegger den ved å antaste deg. Du lever i en utopi hvis du tror dette er godt samarbeid!! Anonymkode: 95f09...bd3 Det er godt å se at flere reagere slik dere gjør, for meg har til tider følt meg dum fordi jeg tar så på veie av dette men jeg mener jo oppriktig selv at han går langt over grensene for hva som er greit. Men når man har bodd sammen så lenge så blir man litt blind og jeg har av og til, tenkt at kanskje det er meg det er noe galt med. Men NEI - man har lov til å si nei Anonymkode: a0777...29e 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #29 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er godt å se at flere reagere slik dere gjør, for meg har til tider følt meg dum fordi jeg tar så på veie av dette men jeg mener jo oppriktig selv at han går langt over grensene for hva som er greit. Men når man har bodd sammen så lenge så blir man litt blind og jeg har av og til, tenkt at kanskje det er meg det er noe galt med. Men NEI - man har lov til å si nei Anonymkode: a0777...29e Selvsagt har du det. Neste gang han prøver seg så minner du ham på hva han lovet forrige gang dere pratet sammen. Vær tydelig. Anonymkode: 1545b...4ee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå