Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Illuminatum skrev (42 minutter siden):

Hvorfor skal ikke hun flytte ut?

Det er jo han som er problemet. Hvorfor lurer du på noe så opplagt? 

Anonymkode: aafb6...cf6

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Dere har jo rett i det dere sier selv om det skremmer meg å skulle ødelegge relasjonen vår ved å anmelde han når vi utgangspunktet samarbeidd godt med barna

Anonymkode: a0777...29e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er jo han som er problemet. Hvorfor lurer du på noe så opplagt? 

Anonymkode: aafb6...cf6

Jeg lurer ikke på noe. Flytter hun ut så er det jo ikke noe problem lengre.

 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Illuminatum skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer ikke på noe. Flytter hun ut så er det jo ikke noe problem lengre.

 

Tenkte det samme. Tipper TS er den som skal flytte ut og at hun utnytter mannen maksimalt.

Anonymkode: 4e0d6...c00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenkte det samme. Tipper TS er den som skal flytte ut og at hun utnytter mannen maksimalt.

Anonymkode: 4e0d6...c00

Hva mener du med det? Her var det mannen som ikke hadde penger til å betale meg ut av huset, så han måtte flytte ut. 

Anonymkode: aafb6...cf6

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenkte det samme. Tipper TS er den som skal flytte ut og at hun utnytter mannen maksimalt.

Anonymkode: 4e0d6...c00

Kan du fortelle litt mer rundt de tankene?

Anonymkode: 899ea...133

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Takk for tips. Dere har jo rett i det dere sier selv om det skremmer meg å skulle ødelegge relasjonen vår ved å anmelde han når vi utgangspunktet samarbeidd godt med barna

Anonymkode: a0777...29e

Det er ikke du som ødelegger det gode samarbeidet ved å anmelde/forsøke stanse oppførselen mot deg. 
 

Det er han som ødelegger den ved å antaste deg. 
 

Du lever i en utopi hvis du tror dette er godt samarbeid!!

Anonymkode: 95f09...bd3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er ikke du som ødelegger det gode samarbeidet ved å anmelde/forsøke stanse oppførselen mot deg. 
 

Det er han som ødelegger den ved å antaste deg. 
 

Du lever i en utopi hvis du tror dette er godt samarbeid!!

Anonymkode: 95f09...bd3

Det er godt å se at flere reagere slik dere gjør, for meg har til tider følt meg dum fordi jeg tar så på veie av dette men jeg mener jo oppriktig selv at han går langt over grensene for hva som er greit. Men når man har bodd sammen så lenge så blir man litt blind og jeg har av og til, tenkt at kanskje det er meg det er noe galt med. Men NEI - man har lov til å si nei

Anonymkode: a0777...29e

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er godt å se at flere reagere slik dere gjør, for meg har til tider følt meg dum fordi jeg tar så på veie av dette men jeg mener jo oppriktig selv at han går langt over grensene for hva som er greit. Men når man har bodd sammen så lenge så blir man litt blind og jeg har av og til, tenkt at kanskje det er meg det er noe galt med. Men NEI - man har lov til å si nei

Anonymkode: a0777...29e

Selvsagt har du det. Neste gang han prøver seg så minner du ham på hva han lovet forrige gang dere pratet sammen. Vær tydelig.

Anonymkode: 1545b...4ee

  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...