AnonymBruker Skrevet i går, 15:02 #21 Skrevet i går, 15:02 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rasshøl begge to! Anonymkode: cb342...7f9 På ingen måte. Vet ingenting om hennes grunner. Hva mannen sier osv. Mannen er en drittsekk, han gjør feil. Anonymkode: 0adf5...5df 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:15 #22 Skrevet i går, 15:15 10 år... Da kan du nok regne med at det er følelser fra kvinnens side her, og at dette ikke bare er en kynisk kvinne som har hatt sex med din mann uten tanker rundt at han er i et forhold, og at du finnes i livet hans. Da er det nok mer sannsynlig at hun har sterke følelser for ham, og har hatt og har stor fortvilelse rundt dette hun også, ved at han har manipulert, løyet for, hatt henne på gress og lovet henne en fremtid som aldri kom. Med andre ord er det også sannsynlig at hun er et offer for din manns uærlighet og egoisme. Elsker ham også, og har levd i tilsvarende store løfter og løgner som han har brutt ovenfor deg. Med mindre hun også er i et forhold hun vil bevare, til tross for at hun har jevnlig sex med din mann, og dermed er like uredelig, egoistisk og kynisk oppi dette. Jeg har for få måneder siden tatt min egen mann i utroskap, men det har vært uforpliktende sex med kvinne som godt mulig ikke engang visste at han var i forhold. Jeg kan ikke hate kvinnen for det. Hun var ikke den som valgte å være utro mot meg, og hun et ikke den som sviktet meg og vårt liv sammen. Jeg kan ikke rette sinne og frustrasjon mot henne. Det ville bare bli tåpelig. Hun hadde ingen lojalitet til meg å svikte. Dersom dette også var et 10 år langt forhold bak min rygg ville jeg vurdert situasjonen som først skrevet. At antagelig hadde hun følelser for ham, og han har sveket oss begge med sin uærlighet og egoisme, for å få i pose og sekk, ovenfor to kvinner som da ble lurt. Om hun også var i forhold og dermed like kynisk ville jeg ha ansett det som at hennes mann også hadde rett til å få vite hva han ble utsatt for, om han fremdeles var uvitende. Så jeg hadde fortalt ham det, så han som meg fikk muligheten til å ta sine valg rundt situasjonen. Jeg hadde derimot ikke klart å hate en kvinne som haddd oppriktige følelser for min mann, som også var blitt lurt av ham og hans uærlige egoisme. Henne hadde jeg også ansett som hans offer i å være en egoistisk løgner. At hun i hele 10 år hadde levd i håp om noe han egentlig aldri tenkte å levere på hadde vært selvfølgelig da, for hadde han hatt oppriktige følelser for henne og intensjoner om å gå for henne hadde dette ikke tatt ham 10 år, og hun har antagelig heller ikke hatt det godt, men vært slitt mellom følelser og fortvilelse. Uansett situasjon ville han ha vært den som sviktet meg og vår relasjon og familie. Han ville vært, og er for meg, den jeg er så enormt skuffet over, sinna på og den jeg legger ansvaret for situasjonen på. Det er han som valgte å være utro mot meg, og han er den som har sveket meg. Ikke hun. Men ja, en kvinne som også var utro ville jeg latt stå til ansvar for dette på sin side. Jeg hadde ikke visst dette, og latt hennes partner bli stående som en uvitende stakkar, som ble lurt også videre. Anonymkode: bd7b0...9b8 3
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #23 Skrevet i går, 15:22 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): På ingen måte. Vet ingenting om hennes grunner. Hva mannen sier osv. Mannen er en drittsekk, han gjør feil. Anonymkode: 0adf5...5df I MINE øyne så er den som ligger med en opptatt mann like mye rasshøl og et patetisk menneske som den mannen de ligger med. Hva skjedde med solidaritet med andre kvinner! Herregud så trist at så mange damer vil være med på å skade en annen dame på verst tenkelig måte for et LIGG. Anonymkode: cb342...7f9
AnonymBruker Skrevet i går, 15:27 #24 Skrevet i går, 15:27 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 10 år... Da kan du nok regne med at det er følelser fra kvinnens side her, og at dette ikke bare er en kynisk kvinne som har hatt sex med din mann uten tanker rundt at han er i et forhold, og at du finnes i livet hans. Da er det nok mer sannsynlig at hun har sterke følelser for ham, og har hatt og har stor fortvilelse rundt dette hun også, ved at han har manipulert, løyet for, hatt henne på gress og lovet henne en fremtid som aldri kom. Med andre ord er det også sannsynlig at hun er et offer for din manns uærlighet og egoisme. Elsker ham også, og har levd i tilsvarende store løfter og løgner som han har brutt ovenfor deg. Med mindre hun også er i et forhold hun vil bevare, til tross for at hun har jevnlig sex med din mann, og dermed er like uredelig, egoistisk og kynisk oppi dette. Jeg har for få måneder siden tatt min egen mann i utroskap, men det har vært uforpliktende sex med kvinne som godt mulig ikke engang visste at han var i forhold. Jeg kan ikke hate kvinnen for det. Hun var ikke den som valgte å være utro mot meg, og hun et ikke den som sviktet meg og vårt liv sammen. Jeg kan ikke rette sinne og frustrasjon mot henne. Det ville bare bli tåpelig. Hun hadde ingen lojalitet til meg å svikte. Dersom dette også var et 10 år langt forhold bak min rygg ville jeg vurdert situasjonen som først skrevet. At antagelig hadde hun følelser for ham, og han har sveket oss begge med sin uærlighet og egoisme, for å få i pose og sekk, ovenfor to kvinner som da ble lurt. Om hun også var i forhold og dermed like kynisk ville jeg ha ansett det som at hennes mann også hadde rett til å få vite hva han ble utsatt for, om han fremdeles var uvitende. Så jeg hadde fortalt ham det, så han som meg fikk muligheten til å ta sine valg rundt situasjonen. Jeg hadde derimot ikke klart å hate en kvinne som haddd oppriktige følelser for min mann, som også var blitt lurt av ham og hans uærlige egoisme. Henne hadde jeg også ansett som hans offer i å være en egoistisk løgner. At hun i hele 10 år hadde levd i håp om noe han egentlig aldri tenkte å levere på hadde vært selvfølgelig da, for hadde han hatt oppriktige følelser for henne og intensjoner om å gå for henne hadde dette ikke tatt ham 10 år, og hun har antagelig heller ikke hatt det godt, men vært slitt mellom følelser og fortvilelse. Uansett situasjon ville han ha vært den som sviktet meg og vår relasjon og familie. Han ville vært, og er for meg, den jeg er så enormt skuffet over, sinna på og den jeg legger ansvaret for situasjonen på. Det er han som valgte å være utro mot meg, og han er den som har sveket meg. Ikke hun. Men ja, en kvinne som også var utro ville jeg latt stå til ansvar for dette på sin side. Jeg hadde ikke visst dette, og latt hennes partner bli stående som en uvitende stakkar, som ble lurt også videre. Anonymkode: bd7b0...9b8 Det er voksne damer det er snakk om her. Mener du at de er stokk dumme som ikke greier å ta en oppegående avgjørelse for seg selv? Damer burde være smarte nok til å ikke ligge med en opptatt mann før ETTER at han har gått fra kona. Hvor vanskelig kan det være… Det er en kjent sak at de fleste menn ikke vil forlate fra partneren sin, så at voksne damer lar seg lure av slikt ( i 10 år 😂) er jo bare flaut. Anonymkode: cb342...7f9
AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #25 Skrevet i går, 15:30 Jeg har dømt min siste dame som ikke går ut av et destruktivt forhold hvor det forekommer utroskap, manipulering og kontroll. Det er ikke lett, det synes faktisk umulig, men det kan gå. Man må jobbe seg opp, og helst alliere seg med noen som vet. Og så er det å klare å stå i mot når tårene og bønnfallinga kommer… Lovnader om bedring. Anonymkode: c09b2...510
AnonymBruker Skrevet i går, 15:42 #26 Skrevet i går, 15:42 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I MINE øyne så er den som ligger med en opptatt mann like mye rasshøl og et patetisk menneske som den mannen de ligger med. Hva skjedde med solidaritet med andre kvinner! Herregud så trist at så mange damer vil være med på å skade en annen dame på verst tenkelig måte for et LIGG. Anonymkode: cb342...7f9 De aller fleste juger nok om forholdet. Så skylde på kvinnen er for å kunne tilgi mannen. Den i forholdet har alltid skylden, alltid. Er nok ingen som får rundt å vil skade andre. Foruten de som velger å være utro da, de tar ett aktivt valg. Anonymkode: 0adf5...5df 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:43 #27 Skrevet i går, 15:43 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er voksne damer det er snakk om her. Mener du at de er stokk dumme som ikke greier å ta en oppegående avgjørelse for seg selv? Damer burde være smarte nok til å ikke ligge med en opptatt mann før ETTER at han har gått fra kona. Hvor vanskelig kan det være… Det er en kjent sak at de fleste menn ikke vil forlate fra partneren sin, så at voksne damer lar seg lure av slikt ( i 10 år 😂) er jo bare flaut. Anonymkode: cb342...7f9 Den som blir bedratt har latt seg lure i 10 år, like flaut det eller? Anonymkode: 0adf5...5df 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:18 #28 Skrevet i går, 16:18 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Den som blir bedratt har latt seg lure i 10 år, like flaut det eller? Anonymkode: 0adf5...5df Er du helt skadet, eller!? Er du den personen som har vært med på å føre denne damen bak lyset kanskje? Faen og sykt sagt. Å si til en person som nå står i en livskrise at hun skal være flau for noe mannen hennes og den dama med null integritet har gjort mot henne, er så utrolig usmakelig. Du er tydeligvis ikke klar over at de fleste utroskap skjer i arbeidstiden og at det derfor er umulig å finne ut av for en partner? Tipper du er, eller har vært, en av disse damene som ikke har selvrespekt, og mangler empati for andre mennesker. Anonymkode: cb342...7f9 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #29 Skrevet i går, 16:19 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): De aller fleste juger nok om forholdet. Så skylde på kvinnen er for å kunne tilgi mannen. Den i forholdet har alltid skylden, alltid. Er nok ingen som får rundt å vil skade andre. Foruten de som velger å være utro da, de tar ett aktivt valg. Anonymkode: 0adf5...5df Den i forholdet har alltid skylden ja, men det har også den som vet at den andre parten er i et forhold. Anonymkode: cb342...7f9 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:11 #30 Skrevet i går, 17:11 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er voksne damer det er snakk om her. Mener du at de er stokk dumme som ikke greier å ta en oppegående avgjørelse for seg selv? Damer burde være smarte nok til å ikke ligge med en opptatt mann før ETTER at han har gått fra kona. Hvor vanskelig kan det være… Det er en kjent sak at de fleste menn ikke vil forlate fra partneren sin, så at voksne damer lar seg lure av slikt ( i 10 år 😂) er jo bare flaut. Anonymkode: cb342...7f9 Ja det er det jo, men ikke mindre fortvilende å havne i den situasjonen at man faller for, elsker og lever på håp ovenfor en som lurer deg likevel. Har man sterke følelser og blir forledet til tro på at det også er gjensidig kan man havne i den situasjonen. Følelser, og håp er sterke saker. Man er ikke nødvendigvis dum av den grunn at man blir fanget inn i noe slikt. Så er det selvfølgelig ikke slik at jeg som nylig har opplevd utroskap og brudd på grunn av hans utroskap har lyst til å forsvare kvinner som ligger med opptatte menn, men jeg også er voksen og bør oppføre meg i forhold til det, og det er min mann (nå eks) som bedro meg. Ikke kvinnen. Anonymkode: bd7b0...9b8 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:28 #31 Skrevet i går, 17:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den i forholdet har alltid skylden ja, men det har også den som vet at den andre parten er i et forhold. Anonymkode: cb342...7f9 Nei. Anonymkode: 0adf5...5df 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:30 #32 Skrevet i går, 17:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du helt skadet, eller!? Er du den personen som har vært med på å føre denne damen bak lyset kanskje? Faen og sykt sagt. Å si til en person som nå står i en livskrise at hun skal være flau for noe mannen hennes og den dama med null integritet har gjort mot henne, er så utrolig usmakelig. Du er tydeligvis ikke klar over at de fleste utroskap skjer i arbeidstiden og at det derfor er umulig å finne ut av for en partner? Tipper du er, eller har vært, en av disse damene som ikke har selvrespekt, og mangler empati for andre mennesker. Anonymkode: cb342...7f9 Min x var utro. Han var utro, den han var utro med har han nok mest sannsynlig jugd for. Ikke hennes skyld ar vi møtte samme drittsekk. Hva du skriver sier så mye hvem du er, så trenger ikke svare på din dom. Anonymkode: 0adf5...5df 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:46 #33 Skrevet i går, 17:46 Det er jo trendy nå for tiden å være sånn poly. Kan dere ikke invitere henne inn til å bli en fullverdig del av forholdet? Anonymkode: 7242a...373
makkapakka Skrevet i går, 17:46 #34 Skrevet i går, 17:46 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hehe, du har tydeligvis aldri opplevd dette marerittet. Eller så er du en av de som har bidratt til å være en annen dame sitt mareritt. Anonymkode: cb342...7f9 Har opplevd det, men oppdaget det kjapt, og flyttet ut på dagen uten diskusjon, hva er d å lure på?
AnonymBruker Skrevet i går, 17:48 #35 Skrevet i går, 17:48 Hun må være ekstremt glad i han, for det å være elskerinne er faenmeg et lite helvete på jord. Og vi vet vi blir manipulert til og med, men klarer ikke gå. Anonymkode: 5db31...81c
AnonymBruker Skrevet i går, 17:59 #36 Skrevet i går, 17:59 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun må være ekstremt glad i han, for det å være elskerinne er faenmeg et lite helvete på jord. Og vi vet vi blir manipulert til og med, men klarer ikke gå. Anonymkode: 5db31...81c Klarer ikke en elskerinne å gå? Anonymkode: c3a2c...449
AnonymBruker Skrevet i går, 17:59 #37 Skrevet i går, 17:59 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja det er det jo, men ikke mindre fortvilende å havne i den situasjonen at man faller for, elsker og lever på håp ovenfor en som lurer deg likevel. Har man sterke følelser og blir forledet til tro på at det også er gjensidig kan man havne i den situasjonen. Følelser, og håp er sterke saker. Man er ikke nødvendigvis dum av den grunn at man blir fanget inn i noe slikt. Så er det selvfølgelig ikke slik at jeg som nylig har opplevd utroskap og brudd på grunn av hans utroskap har lyst til å forsvare kvinner som ligger med opptatte menn, men jeg også er voksen og bør oppføre meg i forhold til det, og det er min mann (nå eks) som bedro meg. Ikke kvinnen. Anonymkode: bd7b0...9b8 Men hun blir jo ikke lurt som voksen kvinne når hun VET at mannen allerede har en partner, da lurer hun seg selv. Damer bør være smartere enn som så. De få damene som virkelig blir lurt og ikke vet om at mannen allerede har en partner…. det er en helt annen diskusjon. Man har helt klart skyld i å forvolde en annens kvinne smerte om man lar seg lure av en mann i et forhold. Voksne mennesker har et visst ansvar. Om barnet ditt blir aktivt mobbet av en person, og det står to stykker ved siden av og ler, er de da helt uskyldige, eller vil du si de har et visst ansvar? Vi har alle ansvar for å være et medmenneske. Bare synd det har gått så fløyten at damer nå ikke har mer respekt for seg selv enn å være filledokka for en opptatt mann i åresvis. Anonymkode: cb342...7f9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:03 #38 Skrevet i går, 18:03 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun må være ekstremt glad i han, for det å være elskerinne er faenmeg et lite helvete på jord. Og vi vet vi blir manipulert til og med, men klarer ikke gå. Anonymkode: 5db31...81c Ja, stakkars liggerinnen liksom…! 😂😂 Herregud så mange patetiske damer det er her inne som ligger med andres menn. En dame i livskrise skriver at hun har blitt holdt for narr i 10 år, og dette er det du greier å lire av deg? Anonymkode: cb342...7f9
Carrot Skrevet i går, 18:04 #39 Skrevet i går, 18:04 (endret) Alvorlig lite ansvar som plasseres hos han som er utro TS mens hun han har hatt på si i ti år er "hora" - hva er han da egentlig? Siden det er HAN som har bedratt DEG i 10 år, ikke henne.. Rett sinnet dit der det hører hjemme.. Endret i går, 18:05 av Carrot 1 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #40 Skrevet 23 timer siden Carrot skrev (4 minutter siden): Alvorlig lite ansvar som plasseres hos han som er utro TS mens hun han har hatt på si i ti år er "hora" - hva er han da egentlig? Siden det er HAN som har bedratt DEG i 10 år, ikke henne.. Rett sinnet dit der det hører hjemme.. Mannen får nok oppleve et rasende kvinnemenneske nå, det kan jeg love deg da jeg har opplevd noe av det samme selv. 😅 Mannen har mesteparten av ansvaret og er en feig horebukk. I stedet for å deale med det han har, og gjerne ikke vil kvitte seg med, går han og søker trøst og validering et annet sted. Patetisk og feigt! Og så er det patetisk av disse damene å ligge med andres menn. TS har ikke svart selv her enda tror jeg. Anonymkode: cb342...7f9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå