Gå til innhold

Dermalogica


India

Anbefalte innlegg

etter å ha lest mye bra om dette produktet har jeg bestemt meg for å prøve det.

Men det er jo så mange typer. Hvilke produkter trenger jeg?

dagkrem?

Nattkrem?

Er foundation deres bra,iallefall hvilken type er best?

Jeg har ganske tørr hud,litt uren.

Noen som kan hjelpe meg litt med hva slags produkter jeg trenger til daglig bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Det lureste er nok å gå til en hudpleier, så unngår du dyre bomkjøp. Råd fra folk her inne kan uansett ikke bli noe mer enn synsing, all den tid ingen har sett huden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig å råde deg om hvilke produkter du skal kjøpe. Det beste er nok å ta seg en tur til hudpleier å få råd der. Du skriver at huden din er tørr og litt uren, den urenheten kan komme av tørr hud, huden jobber på spreng pga tørrhet, med det resultatet at den blir uren.

Jeg har prøvd deres foundation, men jeg er ikke fornøyd i det hele tatt. Syns den er vanskelig å legge pent, derfor ligge hele tuben ubrukt på badet. Men det er mange som er fornøyde også, så det er ikke lett å si om den passer huden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ihvertfall investert i en god rensekrem/ gele fra Dermatologica.

I tillegg ville jeg kjøpt feks skin smooting cream. Jeg bruker denne både dag og natt.

Foundationen er jeg fornøyd med som en daglig variant. Bruker CD til kveld/ fest.

Og en øyenkrem!

Jeg har i tillegg boosteren med solfaktor som jeg blander i fuktighetskremen for å få en solbeskyttelse.

Men for å få riktige produkter og farge til foundationen BØR du gå til hudpleier. Eller så må du kjenne huden din så godt at du ser ut i fra beskrivelsene selv hva som passer deg. Umulig for meg og vite.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guro_*

send en mail til hu kjersti Dahle inne på minhud.no

Beskriv huden din godt, du får svar og anbefalinger veldig raskt.

jeg gjorde det, syns det var litt dyrt å bare kjøpe på 'måfå'.

Ble anbefalt å bestille et reisesett for normal/dry skin, har også uren hud som både er tørr, fet og rød..

Reisesettet koster 399,- og du får cleansing gel, smoothing cream, exfoliant cream, og tonic.

Pluss prøver på en ansisktmaske, en øye maske, og body skrubb.

Og veiledningshefte om alle produktene dems.

JEg er kjempe fornøyd, flaskene er ikke store, men de er drøye i bruk, ikke mye som skal til.. jeg er i min 3 uke nå, og er kanskje halvveis i flaskene sånn ca.

Huden min har i hvertfall hatt godt av dette :)

Jeg skal bestille der igjen neste gang, drfinitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...