Gå til innhold

Lee Leola


Millis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

De passer til kvinnelig formede hofter, dvs. litt runde. Høyere bak enn foran, men egentlig temmelig lave på livet. De er bootcut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er et spørsmål jeg lenge har lurt på.. Jeg har nokså timeglass-figur og de buksene passer i hvert fall ikke på meg. Vet ikke hvordan det er mulig, men de gir illusjonen av sideflesk, samtidig som de er for vide bak. Men de er lave og sitter veldig pent på de som passer til buksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det er et spørsmål jeg lenge har lurt på.. Jeg har nokså timeglass-figur og de buksene passer i hvert fall ikke på meg. Vet ikke hvordan det er mulig, men de gir illusjonen av sideflesk, samtidig som de er for vide bak. Men de er lave og sitter veldig pent på de som passer til buksene.

Hos meg sitter de også rart på hoftene, blir litt stoff til overs, liksom. Samtidig er de slappe i rumpe og lår, selv med riktig størrelse. Jeg synes de er finere på folk som har mer hofter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha rumpe og lår for fyll, haha :ler: de passer meg utmerket. Jeg har hofter, større lår enn legger, og utstående rumpe :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lee Leola er den einaste buksa eg har vore hundre prosent fornøygd med. Eg må ha litt plass til både rumpe og lår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...