Resignert Skrevet tirsdag kl. 21:06 #41 Skrevet tirsdag kl. 21:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med tanke på at 1 gang i mnd er snittet i Norge så vil jeg si ser er "normalt" Anonymkode: 9b6f9...58c Totalt antall samleier pr måned delt på 5 millioner innbyggere kanskje? 1 gang i måneden er helt håpløst lite i et parforhold med to friske voksne, enten de er 18 eller 60....
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:41 #42 Skrevet tirsdag kl. 21:41 Resignert skrev (34 minutter siden): Totalt antall samleier pr måned delt på 5 millioner innbyggere kanskje? 1 gang i måneden er helt håpløst lite i et parforhold med to friske voksne, enten de er 18 eller 60.... Nei er basert på forskning med par som har små barn. Forskerne har fulgt parene over 8 år for dokumenter sexfrekvens Anonymkode: 9b6f9...58c
Resignert Skrevet tirsdag kl. 21:57 #43 Skrevet tirsdag kl. 21:57 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei er basert på forskning med par som har små barn. Forskerne har fulgt parene over 8 år for dokumenter sexfrekvens Anonymkode: 9b6f9...58c Vel, sånn var det definitivt ikke da jeg var småbarnsfar. Må vel være smarttelefonens og sosiale mediers forbannelse. En gang i uka ville vært tilnærmet katastrofe for meg og henne. Men så var hun også superkåt og sexy, ikke inntørket, for gammel til å ha småbarn, overakademisert og opptatt av alt mulig unødig tøv. Endret i går, 06:29 av Resignert
_popcorn_ Skrevet i går, 04:32 #44 Skrevet i går, 04:32 Ryddet for brudd på forumets retningslinjer og svar til det. _popcorn_, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå